Asta arata de fapt ca 2 companii au facut o Firma comuna, cu 92,5% proprietar Zeitfracht si 7,5% Blue Air... cel mai probabil vehiculul de operare a businessului belly Cargo.
On December 22, 2018 in a festive atmosphere, Blue Air crew and staff visited the paediatric aisle of Makarios Hospital in Nicosia.
After their own initiative, flight attendants and pilots have given gifts to the young children who are currently being hospitalized, sharing the message of love and compassion.
It is worth mentioning that a significant number of necessary items and equipment were offered to the paediatric aisle of Makarios Hospital
Asta e geniala:
"Dupa cateva intalniri de brainstorming, discutii lungi si nopti pierdute in fata monitoarelor, am facut urmatorul pas si am lansat pe 13 decembrie 2018 noua platforma de rezervari, disponibila pe desktop si tablete in modul de vizualizare landscape. A fost ca un cadou mult asteptat, mai ales ca aceasta lansare s-a petrecut in aceeasi zi in care Blue Air a marcat 14 ani de activitate in domeniul aviatiei. "
@tavi sa te pregatesti pentru modul portrait pe telefon! Bine ai timp cred ca le mai ia juma’ de an. Si poate poate intr-un an inteleg si ei conceptul de site responsive.
Asta e geniala:
"Dupa cateva intalniri de brainstorming, discutii lungi si nopti pierdute in fata monitoarelor, am facut urmatorul pas si am lansat pe 13 decembrie 2018 noua platforma de rezervari, disponibila pe desktop si tablete in modul de vizualizare landscape. A fost ca un cadou mult asteptat, mai ales ca aceasta lansare s-a petrecut in aceeasi zi in care Blue Air a marcat 14 ani de activitate in domeniul aviatiei. "
E de noaptea mintii ce a putut sa scrie piaritza respectiva, desi oarecum explicabil. Asa e cand angajezi juniori pe salariul minim, ca sa faci economii meschine la salarii. Totusi, sigur nu a scris Kevin chestia asta?
Apropo de, probabil ca unii de pe acolo s-au umezit total citind magistralul blog. O noua platforma de rezervari in cinstea celor 14 ani ! Am muncit zi si n-am dormit noapte, depasind planul de platforme la hectar !! Tarii, cat mai mult carbune !!!11!! ( Aplauze si urale prelungite. Se scandeaza minute in sir.) .
Acum vorbind serios, au ratat total exact mesajul principal, anume ca au optimizat intrucatva UI si s-a scurtat semnificativ fluxul de rezervari. In rest, astept lansarea modului portret pe telefon. Probabil ca o sa mai dureze ceva totusi, nu te pui cu procesul de a veni cu o solutie personalizata.
Il collegamento diretto sarà trisettimanale e potranno essere acquistati i biglietti dal prossimo mese. E’ l’unico volo assegnato tra i lotti messi a bando per la ricerca di nuove rotte da Comiso. Infatti quasi tutti sono andati deserti, oppure come nel caso di Eurowings non sono stati assegnati per mancanza di documentazione da inviare da parte dell’aerolinea
Eu stiam (s-a discutat parca si aici) ca BMS ar fi încheiat un contract cu o firma germana pentru cargo, dar din interviul cu seful de la "Zeitfracht" (dar si de pe Wikipedia) rezulta, ca firma germana ar fi chiar actionar (si nu doar nesemnificativ) la BMS...
sursa: „Wir brauchen Verlässlichkeit“
Suna de parca "Zeitfracht" ar lua deciziile strategice sau macar ar fi foarte mult implicata în luarea de decizii.
@Thomas ,ai intuit corect intentiile. Am gasit inca un articol in acest sens,de data aceasta mult mai direct. Am pus traducerea automata dar colegii familiarizati cu limba germana sunt sigur ca vor citi originalul:
Die Berliner freight and logistics group Zeitfracht now planning to enter into the passenger aircraft business on a large scale. After WELT-Recherche, the company becomes a shareholder in the private Romanian scheduled and charter airline Blue Air, which was founded 14 years ago...
Zeitfreracht spokesman wanted to "call due to the ongoing procedure" before the Bundeskartellamt no details. Specifically, the authority states: "Acquisition of joint control over Blue Air Aviation SA." Thus, it remains unclear what the specific share of the Berlin-based family business in Blue Air will be. As far as is known, Blue Air last belonged to only a few private shareholders.
Cum spunea si purtatorul de cuvant al Zeitfreracht ,este vorba de " ongoing procedure " deci nefinalizata inca.
Presupun ca si schimbarea de acum cateva saptamani,cea cu Rada 99% are legatura cu viitoarea achiztie.
Oricum este ciudat cum au disparut restul de trei actionari din firma ,inclusiv noul director general,Puiu, care a ramas cu o zecime de procent simbolica.
Deci este clar, ce se va întâmpla ... activitatea comerciala Blue Air va fi transferata catre WDL Blue Aviation Service GmbH.
Rolul Blue Air Aviation SA va fi probabil sa mentina AOC-ul românesc si a ramas totul la Rada deoarece foarte probabil ceilalti actionari si-au încasat sub alta forma cash-ul pentru iesire.
Articolul zice ca Zeitfracht a depus documentatia la Consiliul Concurentei pentru preluarea controlului Blue Air si nu doreste sa raspunda solicitarii ziaristului pentru mai multe detalii deoarece procedura este în lucru.
@Thomas ,ai intuit corect intentiile. Am gasit inca un articol in acest sens,de data aceasta mult mai direct. Am pus traducerea automata dar colegii familiarizati cu limba germana sunt sigur ca vor citi originalul:
Aici nu este vorba de intuitie ci doar de citirea atenta a presei germane. Ziaristii germani de la ziarele non-tabloide (dar într-o oarecare masura chiar si cei de acolo) sunt extrem de atenti cum formuleaza si cum publica. Deci ceva, ce nu este ABSOLUT sigur este formulat ori la conjuctiv ori la conditional optativ. Iar daca ziaristul transcrie interviul cu "vom taia rute" sau "focusul va ramâne în România" si se vorbeste despre "angajamentul Zeitfracht la Blue Air" si nu ca "am taia rute" sau "focusul ar ramâne" sau "angajamentul preconizat/planificat" atunci este sigur ca nu este un zvon.
Nu se gasesc info în presa germana din alea "Dinamo l-a trasferat pe cutare" si doua zile "ca transferul ar fi cazut" când de fapt nici nu s-a transferat si nici nu a cazut ci doar ca nu s-a materializat o intentie.
Post automatically merged:
ah si înca ceva: Puiu este unul dintre cei trei administatori ai WDL Blue Aviation Service GmbH
Ceilalti doi sunt oamenii Zeitfracht, unul dintre ei este administator al WDL Aviation
Apropo: si aici se vorbeste de Blue Air ca parte a grupului Zeitfracht (si banuiesc ca scopul este tocmai faptul ca publicul larg german sa afle acest lucru fara a investi neaparat într-o campanie de publicitate foarte scumpa).
Deci sa-i vedem pe cei doi administatori de la Zeitfacht (Jasmin Schröter und Wolfram Simon-Schröter) cum testeaza Blue Air ca agenti acoperit (în calitate de însotitori de bord) lunea viitoare la RTL.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.