• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Blue Air - discutii

oldblueeyes

Well-Known Member
Ia uitati-va voi un pic la doua cifre din tabelasele alea ...

- capital subscris varsat - creste de la 1.000 la 90.000 Lei -> se emit actiuni noi
- Pina acum sunt 100 de mil EUR "arsi" cumulati -> e nevoie de bani noi care se regasesc in diferenta dintre cresterea datoriilor si piederea perationala aditionala - adica cineva a dat o Linie de credit

Puneti trendul celor doua mesaje din cifrele astea cap la cap si va veti da seama cine e cu ciocul mare si cine e cu ciocul mic dincolo de registrul actionarilor si puseurile de mindrie locala.
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
cine e cu ciocul mare si cine e cu ciocul mic dincolo de registrul actionarilor si puseurile de mindrie locala.
Nu o mai drege.
Cand un interviu cu MoL va incepe cu o fraza gen "Este de notorietate ca Ryanair isi trateaza mizerabil angajatii..." atunci o sa cred ca Schaeffer nu s-a comportat ca o găină fara cap in interviul acela.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Eu nu am nimic de dres. Eu discut doar relatia dintre cifrele pe care Blue Air le produce si implicatiile banilor noi de care are nevoie.
Si realitatea este una singura - in anii in carein Industrie s-au cistigat banii pentru intregul ciclu, managementul romanesc al Blue Air a produs pierderi.
Mie situatia asta imi aduce aminte de realitatea din multe firme din Romania pe la sfirsitula nilor 90, cumparate atunci de primele generatii de fonduri. Rezultatele per total erau slabute, echipele manageriale erau oneste si faceau foarte bine treaba pe care o stiau, dar nu prea stiau ce sa faca. Iar cind au venit primii manageri implantati din afara - in geenral GM si finantisti care sa faca oridne in contabilitatea manageriala erau vazuti ca rai daca aratau altceva decit imaginea pe care o aveau localnicii despre ei insisi.

By the way - daca modelul de Vitor al Blue Air va fi tot un wet lease pentru terti fara marca proprie, who cares de perceptia publica? De ce plecam mereu de la premisa ca totul va ramine ca Pina acum, atunci cind ceea ce s-a facut Pina acum nu a dovedit un succes sustenabil?
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Blue Air va închide baza de la Torino și renunță la 10 avioane
Potrivit unui oficial Blue Air care dorește să rămână anonim, baza companiei Blue Air de la Torino va fi închisă, cel mai probabil, în iarna acestui an. În acest an Blue Air a mai închis baza de la Liverpool și a suspendat mai multe rute de pe alte baze...
De asemenea, flota Blue Air va fi redusă de la 23 de avioane la 13 după ce operatorul va renunța la toate avioanele Boeing 737 din seriile 300, 400 și 500. În cazul în care nu apar modificări, până la finalul lunii iunie cele două Boeinguri 737-300 și alte două Boeinguri 737-500 vor părăsi flota companiei iar alte 6 Boeinguri 737-500 vor fi retrase din serviciul comercial până la finalul acestui an
.


 
  • 👍
Reactions: 1 user

B738

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
boardingpass said:
În cazul în care nu apar modificări, până la finalul lunii iunie cele două Boeinguri 737-300 și alte două Boeinguri 737-500 vor părăsi flota companiei iar alte 6 Boeinguri 737-500 vor fi retrase din serviciul comercial până la finalul acestui an.

:pancarta:
Post automatically merged:

YR-AMA, AMB, AMC, AMD, AME, BAG. Care sunt celalalte doua?
 

AndreiX

Well-Known Member
Nu stiu exact de ce, dar am impresia ca inlocuirea clasicelor cu ng-uri pana in 2020 era o conditie stabilita in acordul prin care BMS prelua activitatea de la lichidator-ul BATA... (parca am citit asta undeva atunci) Oricum, la cate zvonuri au circulat de-a lungul timpului nu ma mai mira nimic...
 
Last edited by a moderator:

c-tyn

Well-Known Member
Din câte vad se mai pot rezerva zboruri și în ianuarie din Torino....

Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
YR-AMA, AMB, AMC, AMD, AME, BAG. Care sunt celalalte doua?
Cred ca s-a referit de fapt la 734. BAS si BAZ.
Post automatically merged:

Nici o grija ,Blue air este pe maini bune, Zeitfracht, firma pe care unii dintre colegii nostri o vad ca pe un izvor de intelepciune si salvarea a BMS-ului ,desi in stafful de conducere a diviziei aviatice are oameni care au contribuit cu intelepciunea lor deja la falimentarea Air Berlin.

Nici nu-mi fac griji ca BMS nu va merge splendid mai ales ca Zeitfracht tocmai si-a facut praf prima aventura aeriana , Leisure Cargo ,exact partea cu care intrase oficial la BMS ,managementul cargo si care trebuia sa fie o afacere sigura pentru ca,nu-i asa, Zeitfracht are o traditie si o expertiza de o mie de ani in transportul marfurilor.
Dar vai...au pus ouale aproape intr-un sigur cos si cand doi clienti au fost pierduti ,s-a dus si firma pe copca.

Oare ce se va intampla cand LGW va pierde contractul cu LH (si se va intampla ,nu este prima oara cand LH renunta la mici carrieri care le faceau wet lease si acum zboara printre ingeri)?

Mai este si WDL ,care la fel , zboara mai mult pentru BAW.

The Freight Forwarder Leisure Cargo is insolvent. The restructuring director Tillmann Peeters of the consulting firm Falkensteeg Restrukturierung, which was appointed at the end of 2018, applied to the competent insolvency court in Düsseldorf for the company to open insolvency proceedings for self-administration due to insolvency. The court followed the motion and appointed Biner Bähr of the White & Case insolvency administration as provisional administrator.

The insolvency of the company, which has been owned by Zeitfracht Holding GmbH since December 2017, is, according to Peeters, the change of a major customer in the second half of last year to a competitor of Leisure Cargo. After another airline, whose loading capacity of the Düsseldorf freight broker marketed, had terminated contracts at short notice, Leisure Cargo could not absorb the failing volumes in times of declining freight business.
Boldarile imi apartin.
 
Last edited:

colonelu81

Well-Known Member
Dispare si baza de la CLJ. CLJ-OTP se va face de pe baza OTP ( OTP-CLJ-OTP), iar cele 2 frecvente la DUB prin zboruri de pozitonare

Baza LCA ramane cred cu un singur avion ce va face doar Atena si Salonic. Ce mai zburau ei spre UK dispare din programul de iarna.
 

etravel

Well-Known Member
flota Blue Air va fi redusă de la 23 de avioane la 13 după ce operatorul va renunța la toate avioanele Boeing 737 din seriile 300, 400 și 500. În cazul în care nu apar modificări, până la finalul lunii iunie cele două Boeinguri 737-300 și alte două Boeinguri 737-500 vor părăsi flota companiei iar alte 6 Boeinguri 737-500 vor fi retrase din serviciul comercial până la finalul acestui an
Sunt sanse sa se intample concedieri masive prin toamna, daca vor pleca 10 avioane din flota.
 

AndreiX

Well-Known Member
Directoarea de resurse umane BlueAir dezminte stirea boardingpass.ro si il acuza pe colegul de fake news...
 

etravel

Well-Known Member
@AndreiX, ai un link pentru stirea adevarata cu dezmintirea de fake news? Si mai am o intrebare, de cand se ocupa directoarea de resurse umane de PR-ul companiei? Sau a mai primit niste task-uri pentru ca au cu inceput restructurarea concediind deja PR-ul?
 

AndreiX

Well-Known Member
A dezmintit printr-un post pe facebook... am un screenshot... incerc sa fac upload
Post automatically merged:

Nu-mi iese... cum faceam? :smash2:Sau da-mi un privat cu numarul de tel sa iti trimit prin whatsapp sa pui tu...
 

etravel

Well-Known Member
Am dat un mesaj privat..
Post automatically merged:

Gata. Scuze pentru intarziere insa imi merge externul ca naiba.

 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users

c-tyn

Well-Known Member
Mai verifica... Cursa din București pleacă la 8.30...
e383bce2b50a6dcb87dfcfc08cd8f961.jpg


Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 
Top