• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
5,684
2,014
203
Brasov
Regula nr. 1.
Pui link la FB și un screenshot cu postarea. Întotdeauna. ;)
 

c-tyn

Active Member
Sep 23, 2016
157
101
43
34
București
Îmi face plăcere să comunic faptul că nu avem de gând să închidem această bază. Avem încredere în aceasta și vom continua parteneriatul puternic pe care îl avem cu Aeroportul din Torino. În acest moment suntem în ultima fază cu finalizarea orarului de vară pentru baza din Torino, pe care îl vom publica pe site la final de iunie – început de iulie”, a declarat Ana Zidărescu, PR manager la Blue Air.
Copierea informațiilor este permisă în limita a 500 de caractere + link către BoardingPass! Citește articolul pe Blue Air nu va închide baza de la Torino; renunță la 10 avioane (actualizat)

Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Apr 20, 2012
3,397
1,755
153
Constanta
Ca de obicei Bobon da o stire aiurea si acum incearca sa o intoarca dupa ce abera ca toooate stirile lui despre BMS sunt adevarate .:)
Dar cum de da PR-ul dezmintirea , nu era nici o contabila disponibila?
În acest moment suntem în ultima fază cu finalizarea orarului de vară pentru baza din Torino, pe care îl vom publica pe site la final de iunie – început de iulie
Serios? Orarul de vara?
 
  • 👍
Reactions: 1 user

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
5,684
2,014
203
Brasov
Nu e nimic greșit ca altcineva să aibă mandat de comunicare. Foarte posibil ca cine e la PR să nu fie disponibil(ă) oricând i se scoală lu' Bobon să bage o fumigenă.
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Apr 20, 2012
3,397
1,755
153
Constanta
Bineinteles ca nu este nimic gresit ca altcineva să aibă mandat de comunicare. Dar normal ar fi cineva de la comercial sau unul dintre directori.
Doamna de la HR ar putea eventual sa ne comunice cine a intarziat de cele mai multe ori la program luna trecuta.
 

c-tyn

Active Member
Sep 23, 2016
157
101
43
34
București
meanwhile, GOJ - LCA., cred ca este prima cursa charter operata de BMS din Rusia.

Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 user

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Apr 20, 2012
3,397
1,755
153
Constanta
Ce scria acolo, ca a disparut
Orarul de iarna pentru Cipru:
The flight schedule is as follows:



LARNACA - ATHENS - LARNACA

DAILY

From - To

Departure

Arrival

Larnaca - Athens

7:30​

9:15​

Athens - Larnaca

10:00​

11:45​

DAILY (excl. Saturday)

From - To

Departure

Arrival

Larnaca - Athens

18:15​

20:00​

Athens - Larnaca

20:45​

22:30​

LARNACA - THESSALONIKI - LARNACA

DAILY (excl. Wednesday)

From - To

Departure

Arrival

Larnaca - Thessaloniki

12:45​

14:45​

Thessaloniki - Larnaca

15:30​

17:30​





BUCHAREST - LARNACA - BUCHAREST

DAILY (excl. Wednesday)

From - To

Departure

Arrival

Bucharest - Larnaca

18:45​

21:00​

Larnaca - Bucharest

21:35​

23:50​

EVERY SATURDAY

From - To

Departure

Arrival

Bucharest - Larnaca

14:45​

17:00​

Larnaca - Bucharest

17:35​

19:50​

 
  • 👍
Reactions: 1 user

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,296
1,018
113
FRA
Ei, ei, ei.... unii de pe aici foarte porniti ca dau in fabrici si uzine ajung la ce scriam eu mai demult.

Haideti sa vedem lucrurile calm, fara porniri impotriva dusmanilor poporului /moderatorului.

-Blue Air a fost o Companie pornita pe un val pozitiv de fosti Taromisti, cu capital Putin -> realtiv la cit capital au avut au facut treaba buna, facind o Companie decenta, mai agila decit Taromul, mai aproape de piata
- la partea negativa insa Racaru and co si-au aratat limitele de fosti Taromisti - in doua cicluri cind afacerea ajunsese sa se coaca un pic au mizat ca la Tarom pe avioane noi, pe care sa le plateasca 2cineva" , asa cum stiau ei de la stat -> fara sa fim rai, trebuie sa vedem ca aici si-au aratat limitele in aviatia privata
- cind faci si aceeasi greseala strategica a doua oara, nu mai e vorba de Timing gresit, accident de Business etc.

Piata maturizindu-se, au incrcat un demers logic, sa Duca compania in afara RO -> dar aici nu a existat o Strategie Clara -> mai mult un demers oportunistic care nu i-a dus la masa critica in alte parti, desi sanse ar fi avut -> de ex Focus pe Cipru, dupa doua falimente locale si loc liber in piata.

In clipa de fata, ASSETurile Companie sunt minimale, tangibil e doar niste fier vechi iar intangibil e cam slabut - in afara de OTP unde au un loc 3 nu au nicaieri o pozitie care sa ii faca "top of mind" sau locul 2. Plus ca valoarea companiei este minimala la pierderile operationale pe care le fac intr-un context al pietei in care companiile mici mor respectiv sunt lasate sa moara de catre cei mari.


Ryanair nu avea de ce sa ia Blue Air -> daca le vrea piata e mai usor sa zboara impotriva lor 12 luni. Blue Air nu este o marca mai buna decit Ryanair in contextul yieldului din Romania si nu este o marca "altfel", Romania nefiind o piata unde Ryanair are o conotatie negativa.

Singura sansa pentru Blue Air era un cavaler alb. Cum mangementul de tip Racaru fac din Companie mai degraba o Baba Cloanta decit o Ileana Cosinzeana si cavalerul alb este la standarde compantibile, cu o mirtoaga mai rapciugoasa si cam fara dinti.

De aici, pasii urmatori ai companiei sunt cei de reoganizare clasica - taiere rutelor neprofitabile si a bazelor unde nu se poate obtine pe temren scurt o pozitie concurentiala.
Focus de "core busienss" - logic este OTP.
Nu va iesi o Cosinzeana din asta si nici masajul nu va ajuta Baba Cloanta. Dar macar daca ii opereaza betesugurile, ii pune dinti noi, face un pic de cosmetica la negi o poat scoate la matrimoniale. Daca se face si o peratie estetica are sansa sa ajunga amanta unui de pe Tinder, doar cu o spalatura la baia comunala va ramine cel mult o candidata pentru un fante de cartier.
 
  • 👍
Reactions: 1 users

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Apr 20, 2012
3,397
1,755
153
Constanta
@oldblueeyes ,in continuare vorbim limbi diferite.
Eu spun ceva,tu raspunzi la altceva.
Nu zice nimeni ca nu este nevoie de un investitor puternic la BMS.

Insa acel investitor trebuie sa aiba si experienta si expertiza .Faptul ca a carat cartofi de 200 de ani nu inseamna ca Zeitfracht este potrivita pentru a sustine si relansa BMS .
Ce dovada mai buna vrei decat faptul ca ,in mai putin de doi ani, deja Zeitfract a deja facut praf Leisure Cargo,prima lor aventura in aviatie ,bagand-o in insolventa.
Daca raspunzi ,te rog raspunde pe subiect.


Ryanair nu avea de ce sa ia Blue Air -> daca le vrea piata e mai usor sa zboara impotriva lor 12 luni.
Nu mai este deloc asa simplu ,dovada BUD unde RYR s-a cam impiedicat rau de WZZ. Acelasi lucru si pe OTP .
Post automatically merged:

Plus lipsa de orizont .Daca erau tari consolidau BMS nu ar fi trecut la simplificarea afacerii incat sa o transforme intr-un Cobrex mai mare. Dar ei nu pot si nu stiu sa faca mai mult de asta.
Exista investitori gen Renault sau Zaher Iskandarani.
 
Last edited:

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,296
1,018
113
FRA
Pai am zis si eu, cavalerul alb e doar unul cu un cal rapciugos.

Cit despre dezvoltare, aia vine dupa ce ai pus la punct operatiunile locale.

E posibil ca Blue Air sa ajunga ca un fel de Dacia - Renault face conceptul, il marcheteaza global in functie de marca locala ca mai potrivita (Renault, Nissan, Mahindra, Dacia) iar pentru piata-mama le da impresia consumatorilor ca e produsul "lor".

Si asa cumpara romanul o Dacia Dokker "romaneasca" din Maroc si nu va vedea nicodata in piata Renault Duster Oroch Renault DUSTER OROCH | Renault Brasil.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,296
1,018
113
FRA
O parte, da… ca si contract Research, pentru ca prprietatea inteelctuala e taxata jos in diverse tari - exista proeictare facuta in Romania care nu ajunge pe piata din Ro, si proiectare altundeva care ajunge in piata RO ca fiind "locala".

Si asta e ideea - Dacia este o marca suficient de puternica in Romania pt ca Renault sa nu fi considerat un Renault Logan sau Duster cum o face in Rusia.
Blue Air ca marca - Pina la urma un activ intangibil - nu stiu cit de puternica e pentru ca o preluare sa intereseze pe cineva dpdv al marcii.