Cred ca s-a referit de fapt la 734. BAS si BAZ.YR-AMA, AMB, AMC, AMD, AME, BAG. Care sunt celalalte doua?
Boldarile imi apartin.The Freight Forwarder Leisure Cargo is insolvent. The restructuring director Tillmann Peeters of the consulting firm Falkensteeg Restrukturierung, which was appointed at the end of 2018, applied to the competent insolvency court in Düsseldorf for the company to open insolvency proceedings for self-administration due to insolvency. The court followed the motion and appointed Biner Bähr of the White & Case insolvency administration as provisional administrator.
The insolvency of the company, which has been owned by Zeitfracht Holding GmbH since December 2017, is, according to Peeters, the change of a major customer in the second half of last year to a competitor of Leisure Cargo. After another airline, whose loading capacity of the Düsseldorf freight broker marketed, had terminated contracts at short notice, Leisure Cargo could not absorb the failing volumes in times of declining freight business.
Sunt sanse sa se intample concedieri masive prin toamna, daca vor pleca 10 avioane din flota.flota Blue Air va fi redusă de la 23 de avioane la 13 după ce operatorul va renunța la toate avioanele Boeing 737 din seriile 300, 400 și 500. În cazul în care nu apar modificări, până la finalul lunii iunie cele două Boeinguri 737-300 și alte două Boeinguri 737-500 vor părăsi flota companiei iar alte 6 Boeinguri 737-500 vor fi retrase din serviciul comercial până la finalul acestui an
Este putin suprarealist ce se intampla la BMS .@AndreiX, , de cand se ocupa directoarea de resurse umane de PR-ul companiei? Sau a mai primit niste task-uri pentru ca au cu inceput restructurarea concediind deja PR-ul?
Directorul de resurse umane al Blue Air dezminte într-un mod total neprofesionist informația publicată în această după-amiază, însă trecem peste asta. Toate știrile publicate pe BoardingPass în ultimii ani care au avut ca subiect Blue Air au fost adevărate în ciuda faptului că au fost scrise, la fel ca și acum, pe baza unor informații primite din interiorul companiei.
Tot ca un update, potrivit datelor din sistemul de rezervări, baza de la CLJ va fi închisă în toamnă iar cea de la Larnaca va fi și ea afectată de anularea a două rute și, cel mai probabil, acolo va rămâne alocat un singur avion față de două câte sunt în prezent.
Si cam cu ce asset-uri ar veni Blue Air in aceasta tranzactie? Mirifica flota de 13 avioane? Bucatari care se ocupa de network planning? Directori de HR care, de plictiseala in week-end se joaca de-a PR-ul companiei?Ryanair ,pus pe expansiune .
Daca tot deschid companii ,mai bine cumparau si Blue Air-ul si nu-l lasu pe mana la tot felul de amatori.
Sunt convins ca semintele actualei stari de fapte au fost plantate pe vremea lui Racaru. In fapt sunt urmarea deciziilor de business luate in intreaga perioada Racaru - Constantinescu. Uite ce a spus omul recent, acum doua luni si ceva (la data scrierii prezentei): "Mai mult, Blue Air întâmpina probleme în a-si finanta activitatea, ceea ce de asemenea ar putea influenta evolutia în acest an." Deci nu e ceva gen "nu avem profitul scontat" ci pur si simplu "nu avem suficienti bani, ceea ce va influenta negativ evolutia companiei cel putin anul asta". Cat de negativ, putem doar ghici. In tot cazul, vom vedea concret la anul.Pai nu s-ar fi intamplat si nu se intampla asta pe vremea lui Racaru &Co.
Ca sa parafrazez ce s-a scris mai sus, de ce te-ai incapatana intr-un business perdant de fabricat si vandut prajituri elegante cu frisca, atunci cand poti fi rentabil vanzand covrigi?"noi nu facem ce fac companiile mari ,noi mergem pe nisa ,nu ne complicam si nici nu stim sa gestionam situatii complicate, mai bine le abandonam si facem wet -leasing,cat o tine si ala. " .
Nu stiu daca sunt aroganti sau nu, dar intuitia imi spune ca doar pe astia i-au gasit. Atat s-a putut. Situatia fiind totusi urgenta (vezi declaratia lui Racaru, care implicit spune ca nu le ajung banii si ca asta va afecta negativ compania in 2019) au acceptat probabil singurul investitor care a fost dispus sa puna umarul la redresat, tot probabil contra unui pachet de control de actiuni si cu un CCO impus care chiar are experienta comerciala, nu de type rating.ti se promite ca vei fi rentabil vanzand covrigi, promisiune facuta de niste aroganti care nu prea mai facusera ever covrigi si, de buni ce sunt, tocmai si-au bagat in insolventa gogoseria,Leisure Cargo .