Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Si eu cred ca e un soi de aratat pisica la IAS cu care au conflicte de la bani, dar aceste rute, chiar incercate de la IAS, nu cred ca ar fi avut sanse cu mult mai mari.
Sau un fel de ultima incercare, mai bine decat nimic, tot nu mai avem unde ne extinde. Hai sa vedem daca merge. Poate merge. Dar sigur o sa coste mult, daca asta a fost prezumptia cu care au lansat cursele respective.
IAS-VRN e vraja marii,
In podul garii.
 
Last edited:
M-am uitat putin pe orarul S20. Daca nu am calculat gresit, au nevoie de 18 aeronave (fara vreun charter luat in calcul). Ar cam trebui:
OTP-8
BCM-3
IAS-2
TRN-3
LCA-1
CLJ-1
Acum au 17 in flota. Deci?
 
Last edited:
M-am uitat putin pe orarul S20. Daca nu am calculat gresit, au nevoie de 18 aeronave (fara vreun charter luat in calcul). Ar cam trebui:
OTP-8
BCM-3
IAS-2
TRN-3
LCA-1
CLJ-1
Acum au 17 in flota. Deci?

TRN 2...
 
M-am uitat putin pe orarul S20. Daca nu am calculat gresit, au nevoie de 18 aeronave (fara vreun charter luat in calcul). Ar cam trebui:
OTP-8
BCM-3
IAS-2
TRN-3
LCA-1
CLJ-1
Acum au 17 in flota. Deci?

18 avioane mi-a ieșit și mie ca ar avea nevoie (fara chartere), cu precizarea ca acum mai detin în flota doar 16 avioane operationale, iar zborurile pe Cluj se opereaza cu aeronava de pe OTP începând cu sf lui lunii Oct 2019. Observ ca au operat de curand si cu 2 avioane: YR-AMB și YR-AMA (o singura rotatie), pe care credeam ca le vor retrage.
 
Last edited:
Sau un fel de ultima incercare, mai bine decat nimic, tot nu mai avem unde ne extinde. Hai sa vedem daca merge. Poate merge.

Trial and error. Ok, ce nu percuteaza imediat, dispare in sept-oct. F. probabil, ca au mai mers pe aceasta cale si in anii precedenti, desi cam multe cazuri de "error", cu niste costuri chiar si asa. Oricum nu au bani sa construiasca rute alde OSL-BCM; mi se pare cea mai exotica cursa lansata in RO in ultimii ani.
 
Last edited:
  • 🤣
  • 👍
Reactions: 1 users
Or fi multi moldoveni la munca in Oslo.
S-or fi bazat pe vreo statistica.
Cu siguranta nu s-au gandit la city break.
 
OSL e chinuiala mare din OTP, la cu totul alta arie de captare, profil de pax mai divers etc.
Din BCM ar fi fost mult mai safe sa mearga pe Italia pe zone neacoperite - PSA, NAP, chiar TSF sau VCE. Plus mariri la LTN
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Sunt foarte multe companii scandinave in zona, asta fiind unul dintre motivele lansarii CPH si OSL.
 
  • 🤣
Reactions: 1 user
Incepe sa se lamureasca si de unde apar A/C pt noile rute: charterele anulate de CT si mutate pe AWG
 
Oare revine bms pe OMR ?!reclama face dar bilete nu se pot cumpara
6f296334644b4c9180417422dbd6bc5f.jpg


Sent from my J9210 using Tapatalk
 
Ar fi drăguț sa vedem cum se sparge monopolul Tarom (din nou) pe OMR și sa vedem avioane ale BMS. Dar după cum se vede, nici o mișcare. Cei din noul CA al aeroportului, împreuna cu președintele (Dl. Gheorghe Racaru) parca sunt amorțiți.
 
Ma iertati, poate mi-a scapat: YR-BMD a plecat din flota? Il vad acum plecat de la BGR (Maine) spre... undeva :)


In topicul unei alte comanii aeriene din Romania, am scris ca pe aeroportul din Castellon / Spania, o companie britanica dezmembreaza avioane.

Ei bine, la inceputul saptamanii trecute am revenit pe acel aeroport dupa 7 saptamani si am avut o mare surpriza sa vad un avion de la Blue Air, din care nu mai ramasese decat fuselajul ( teava goala, nu mai era nimic in el ), aripile si coada, restul fiind deja dat jos urmand ca in perioada urmatoare sa fie adunat cu matura...

Ma gandesc ca, ar fi BMD ul dar nu stiu sigur sau poate o fi alt avion care a fost in flota Blue Air, oricum nu mai avea inmatriculare, desenul pe coada si nici numele companiei, l-am recunoscut dupa " valul " albastru de pe fuselaj.
 
  • 👍
Reactions: 1 users