• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Blue Air - discutii

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Ergo au concediat cand trendul era descrescator, in 2020, si au cautat sa inchirieze inapoi in 2021, cand erau pe crestere. .
Da ,concediaza propriul crew si ,apoi ,peste numai cateva luni,inchiriaza ,cu tot cu aeronave, in disperare , ce gaseste ,sa isi umple golurile. Iar apoi... se reapuca pompieristic sa angajeze personal. Deci si-au recunosc gafa. Nu au vazut revenirea majora din S2021 . Imi spunea un pilot de la Etihad ca ,in s2021,daca ar fi existat zboruri pe Luna si acelea ar fi fost pline. Marile companii si-au pastrat personalul navigant. Chiar daca l-au zburat mult mai rar.
Nu mai vorbesc ca WZZ a pierdut si procese ,fiind nevoiti sa plateasca si daune.
In mod sigur, undeva intr-un PC de la HDQ WZZ exista o analiza care spune ca era rentabil ...
Aceea analiza banuiesc ca este acum la tomberon, langa resturi de gulas si tampoane folosite si langa o alta analiza celebra care l-a facut pe Varadi sa declare senin, in 2018 ca ROT va disparea de pe piata in cateva luni si, ca urmare, WZZ isi face un plan pe cinci ani pentru inlocuirea rutelor ROT.
Dar,cum ziceam ,cand ai un sac urias de bani in spate ,iti poti permite estimari gresite si declaratii pripite.

Exact, atunci a inceput toata comedia cu extinderea nesustenabila,
Nu prea . Blue Air are o traditie in incercari de extinderi nereusite ,incepand cu anii 2010 ,cand a trebuit sa restituie cinci 738 ,foste RYR: YR-BIA ...BIF si sa anuleze comenzi de 738 si 739 noi. Inclusiv comenzile actuale de MAX mie mi s-au parut hazardate (idem ROT) ,poate era mai cuminte cum facuse acum cativa ani, cu acele 738 aproape noi de la Pegasus.

Dar, in pragul lui 2022 ,sa-mi dai un link din 2019 ,referitor la activitatea din 2018 cand erau alti proprietari si alta conducere ,ce rost are ??? Care este legatura cu prezentul ?
Intre timp s-a perindat si echipa Zeitfracht care nu m-a impresionat deloc. Dar ,mai ales, a intervenit Covid.

Tu imi vorbesti de profit in W2021! Cine naiba face profit in W2021 !!!? Cimitirul Central? WZZ are promotii cu 1.99 euro ! La RYR ziua si promotia ! In W2021 se supravietuieste!
Daca WZZ anuleaza pe termen nedeterminat 45 de rute in Ro e OK ,se adapteaza dinamicii pietei. Daca BLA sau HYM anuleaza rute sunt neseriosi , cat i-or mai suporta pamantu' !?

Mie echipa actuala de conducere a BLA imi inspira incredere: Oana Petrescu ,cu experienta in Deloitte Central Europe si Krassimir Tanev, unul dintre cei mai experimentaţi executivi din industrie : fost director la Vueling ,la Level ,la Alitalia ,la LOT la Czech Airlines ,la Malev. A prins si Sky Europe ,fiind manager comercial acolo !


 
Last edited:
  • 👍
  • 🤣
Reactions: 2 users

defence

Well-Known Member
fly-ra 2017
Am zburat de câteva ori cu B38M și mi se pare cel mai bun hard product economy din prezent spre/dinspre RO. Iar pentru un zbor low cost apreciez foarte mult operarea pe aeroporturi principale ca LHR, AMS, BRU etc. mai degrabă decât LTN, EIN, CRL.
 
  • 👍
Reactions: 5 users

dexter

Member
Da, dar ti-ai pus problema cum de au ajuns companiile aeriene low cost sa prinda sloturi pe aeroporturile principale? Ia chici :) Banuiesc ca stim cu totii cum au stat treburile in ultimii 2 ani cand aeroporturile fie ele si principale erau asa cum erau, si ca sa mai prinda ceva trafic, au fost dispusi sa primeasca pe oricine. In trecut nu aveau nici o sansa sa prinda sloturi libere pe aeroporturile principale, si chiar daca o faceau, nu le convenea, ca taxele erau prea mari pentru ei, si asta ar fi insemnat sa creasca preturile si nu mai erau low cost. Asa ca preferau aeroporturile secundare chiar si la 60-80 km. distanta.
 

Cristisor

Well-Known Member
Salutare. Vin cu o problema, poate s-a mai confruntat cineva cu ea si imi da niste sfaturi.
Am cumparat bilete pe un zbor BCM - BGY in martie insa dupa doar cateva zile s-a anulat.
Pe 30.12 am incercat sa rambursez banii in wallet si sa cumpar bilete pe o noua ruta insa, la finalul procedurii, wallet-ul era in continuare pe 0. Pentru a nu pierde pretul pentru noua varianta de zbor, am facut o rezervare cu plata prin transfer bancar, pentru a castiga timp.
In aceasta dimineata, banii au intrat in wallet insa nu ii pot folosi. Pot achita rezervarea de pe 30.12 cu cardul dar nu din wallet. Nu pot achita din wallet nici o noua rezervare. Practic, am bani in wallet dar nu pot face nimic cu ei.
Pana sa sun la call center, unde e 0.6 EUR/min, mai aveti vreo sugestie?
 

Disconnected

Well-Known Member
Comunicat Blue Air: „Blue Air inregistreaza o cerere crescută pentru toate cele 29 de destinații Soare & Mare incepând cu luna aprilie, pe baza relaxării restricțiilor de călătorie preconizate înainte de Paște”.

Dar, ținând cont că în același email precizează „Blue Air adaugă 14 NOI destinații Soare & Mare” tind să cred că nu e atât de roz situația și de aceea folosesc o minciunică, care să-i ajute să mai împingă gratis în presă rutele „NOI”...
 
Top