• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Blue Air - discutii

dexter

Banned
5 milioane.
20 de milioane.

Milioane ? o_O Nu prea cred. Cu 20 de milioane imi cumpar private jet, si cu 5 imi iau o Cessna 650 SH :)
PS. Mai este putin si se fac 20 de ani de la taiera celor 4 de 0 si noi vorbim de milioane si acum? E absurd zic eu. :)
 
  • 👍
Reactions: 1 user

alexxy

Well-Known Member
Daca aud la un batranel in piata vorbind cu milioane, e una. Dar cand aud la o persoana interesata de aviatie , calatorii etc as avea asteptarea sa spuna suma din 2022, nu din 2005, ca poate sunt persoane de 16-20 de ani care nici nu inteleg ce zici.
 

JMadalin

Active Member
Dar cand aud la o persoana interesata de aviatie , calatorii etc as avea asteptarea sa spuna suma din 2022, nu din 2005, ca poate sunt persoane de 16-20 de ani care nici nu inteleg ce zici.
🤣🤣🤣 funny ce spui. Sfatul meu e sa nu ai așteptări de la cineva de pe net. Știi vorba aia “No expectations, no disappointments”

Anyway, folosesc in continuare termenul unde ma simt eu bine. Mi se pare funny și toată lumea înțelege ideea oriunde. VĂ cam plictisiți dacă ați început sa comentați pe tema asta.

Rog un moderator să șteargă off-topicul si/sau sa modifice mesajul meu ca sa înțeleagă și cei de 16-20 de ani 😆😆

ps: @dexter dacă ai nevoie de cineva ca sa îți zboare private jetul aștept PM. 😁
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Am văzut documentarul de pe Netflix despre 737 Max și imediat mi-a venit în minte următoarea întrebare: piloții de la Blue-Air au făcut training pe simulator pentru Max? Dacă ați vizionat documentarul înțelegeți rostul întrebării.
 

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
m văzut documentarul de pe Netflix despre 737 Max și imediat mi-a venit în minte următoarea întrebare: piloții de la Blue-Air au făcut training pe simulator pentru Max? Dacă ați vizionat documentarul înțelegeți rostul întrebării.
Subiectul este depasit, cred.
 

dexter

Banned
Anyway, folosesc in continuare termenul unde ma simt eu bine. Mi se pare funny și toată lumea înțelege ideea oriunde. VĂ cam plictisiți dacă ați început sa comentați pe tema asta.
Eu te cred ca trebuie sa te simti bine, dar in alt mod zic eu. :) Nu, nu este vorba de plictiseala, ci este vorba ca vorbim de ceva ce nu exista, adica aberatii. Cum mi se pare absurd sa vorbesc de euro intr-o tara care nu are moneda euro. Intelegi ce zic ? :p Am o boala mare pe astia de o tot dau cu euro prin Romania. Sa nu mai zic ca ajung sa platesc euro ala si cu 2 lei mai mult ca asa vor unii. Cum ar fi intr-o tara cu moneda euro, sa cumpar o cartela de 10 euro si sa platesc 15 euro. Este de domeniul fantasticului la ce se intampla in Romania si ce debandada este din toate punctele de vedere. Sa imi scuzati off topicul dar n-am putut sa ma abtin.
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Foarte optimisti !
Blue Air a transportat 1,6 milioane de pasageri şi a încheiat al doilea an de pandemie cu afaceri de 121 mil. euro: „Ne aşteptăm ca începând cu a doua jumătate a lunii iunie să avem un număr de zboruri comparabil cu cel din 2019
 
  • 👍
Reactions: 2 users

defence

Well-Known Member
fly-ra 2017
E un bug la site-ul Blue Air și nu pot cumpăra zboruri pe ruta OPO - OTP (deși retur pot...)
 

danielionutb

Well-Known Member
Buna seara.
Știe cineva ce s-a întâmplat in seara asta? Sunt câteva zboruri de la Blue Air anulate.

Care ar fi motivul?

Mulțumesc.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Dorin

Well-Known Member
Nu am mai urmărit care mai e situația lor financiară reală după ce au primit ajutorul de la stat, însă această companie mă uimește pe zi ce trece.

Vă dau un exemplu personal, foarte pe scurt: am avut zboruri anulate la începutul pandemiei (împreună cu câțiva prieteni).
Am cerut rambursare la Call Center și m-au ignorat constant. Nu am vrut din start credit în wallet, ci banii înapoi în cont.

După șase luni de sunat și trimis mailuri, în care nu am primit mail de la ei, am decis să îi reclam la ANPC.
Am primit răspuns că ANPC i-ar fi amendat și că trebuie să plătească suma.
Am primit și de la Blue Air mail că trebuie să trimit niște declarații de la ceilalți pasageri. Am trimis și am așteptat.
Au trecut 30 de zile și nu au trimis banii. Mi-au trimis un singur mail în care mi-au spus că nu îmi pot spune un termen de rambursare. Apoi niciun răspuns după ce am tot insistat.
Așa că am scris din nou către ANPC și aștept al doilea răspuns de la ei.

Este incredibil ce comportament au.
Nu mai zic de câte mesaje cu anulări am văzut pe grupurile de Facebook cu pasageri dezamăgiți de ei.

Chiar mă miră că încă operează și lansează rute noi, în condițiile în care zilnic ei o țin numai în promoții și anulări.

Sunt foarte hotărât să nu mai zbor cu ei decât în caz excepțional. Nu am dorit niciunei companii răul, pentru că e un business pe care l-am susținut și care m-a ajutat mult să călătoresc, însă în halul ăsta e inadmisibil să persiflezi la infinit.

O să urmăresc de curiozitate cât vor avea de gând să continue cu anulările și cu lipsa de comunicare. Revin cu deznodământul, dacă e ceva spectaculos (dacă nu îmi vor rambursa suma chiar și după al doilea apel către ANPC).
 
Last edited:

Alexandru1974

New Member
Sunt total in asentimentul celor scrise mai sus.Am patit acelasi lucru doar ca nu am apucat inca sa fac reclamatie la ANPC(voi face zilele acestea).Am avut 2 zboruri anulate in septembrie.Am cerut rambursare si am primit doar un mail generat automat....asta pe langa faptul ca mi au dat peste cap toate planurile de calatorie.
Nu pot sa inteleg cum intr o tara din UE in anul 2022 asemenea companii de trei lei care batjocoresc cu perseverenta clientii inca pot exista...
In ceea ce ma priveste,cu siguranta nu voi mai cumpara vreun bilet de la ei(de zburat nu zbori oricum,chiar daca cumperi biletul).In plus voi face tot ceea ce tine de mine pentru a i avertiza pe toti cei cunoscuti vis a vis de riscul pe care si l asuma achizitionand bilete la Blue Air.Cred ca putem face toti acest lucru pentru a "ajuta"la disparitia acestei companii....
 
  • 👍
Reactions: 1 user

ckristi

Member
Am primit ieri email ca s-a anulat zborul Bucuresti Lyon din 21 mai, optiunile pe care le am, etc.
Cu alte cuvinte, am intrat si eu in fanclubul Blueair... 😭
 
  • 👍
Reactions: 1 user

Cristisor

Well-Known Member
Si eu aveam bani in wallet, tot dupa zboruri anulate inainte de pandemie.
In ianuarie am vazut o promotie si am luat 4 bilete spre Italia. Dupa doua zile au anulat toate zborurile pe ruta respectiva in martie.
Ulterior am achizitionat din nou 4 bilete spre Lisabona, pentru luna mai. Saptamana trecuta au anulat returul. Am devansat zborul cu o saptamana, ceea ce mi-a provocat costuri suplimentare pe alte planuri.
Personal, voi plati in plus dar cu ei nu mai zbor.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

alexxy

Well-Known Member
Eu vroiam sa iau niste bilete IAS - JMK prin ianuarie, era un pret decent la o "promotie". Ceva m-a facut sa nu mai iau, ca nu se stie daca chiar vor zbura.

Cand zic "promotie", e pentru ca mai nou sunt si ei ca emag, practic e mai greu sa iei un bilet care nu e la promotie.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

etravel

Well-Known Member
Am primit ieri email ca s-a anulat zborul Bucuresti Lyon din 21 mai, optiunile pe care le am, etc.
Cu alte cuvinte, am intrat si eu in fanclubul Blueair... 😭
In conditiile in care ai un player major pe ruta respectiva (AFR), sa alegi BMS cu un istoric intreg de anulari, este o dovada de curaj...
 

ckristi

Member
In conditiile in care ai un player major pe ruta respectiva (AFR), sa alegi BMS cu un istoric intreg de anulari, este o dovada de curaj...
90 euro versus 200 euro per pasager ( x 4 pax), zbor direct versus escala pe CDG...
In alta ordine de idei: care este motivul pentru avalansa de anulari in lunile aprilie si mai?
 
Top