• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Blue Air - discutii

ACE

New Member
Can anyone give me a reference to a document stating the actual registration of the Government as majority stake holder of Blue Air?
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Domnu' secretar știe o rețetă cu ciuperci halucinogene:
 
  • 🤣
  • 👍
Reactions: 3 users

etravel

Well-Known Member
Io il cred, dar sa imi arate o singura masura reala, nu fonfleuri de presa, prin care a relansat in 2022 traficul aerian. Prin care a creat noi oportunitati pentru sectorul respectiv. Prin care a facut ceva pozitiv.
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Este o societate necondusă. Încercăm, poate până vineri reușim, să constituim un nou Consiliul de Administrație. Dacă nu, sperăm ca într-o săptămână să avem CA, să putem să mergem mai departe”, a explicat, pentru Gândul, președintele AAAS, Daniel Geantă...

Aveam un calendar, să putem prelua informațiile, să vedem care sunt creditorii, ce datorii sunt, dar toți angajații au plecat, cu excepția unei singure doamne, respectabilă de altfel, și avem mare noroc cu dânsa, este director economic și ne ajută cu actele, dar este foarte greu să ne pună la dispoziție cantitatea enormă de informație, este nevoie de semnături pe cărțile de muncă.
Vechiul Consiliu de Administrație a plecat, nu a lăsat un raport de activitate...


 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Daniel Geantă, președinte AAAS: ”Discuțiile despre un potențial investitor au eșuat”
”Pe data de 10 decembrie a existat acest concordat prin care s-a mai acordat un termen de două luni, până pe 10 februarie, datorită faptului că acțiunile au fost preluate de statul român iar noi am cerut o păsuire, ținând cont de discuțiile pe care le-am avut cu Blue Air și anume că urma să vină cu un potențial investitor.
Dacă, între timp, una din societățile care au datorii de recuperat de la Blue Air sau ANAF vor cere insolvența urmează să înceapă înscrierile la masa credală și în funcție de ce se recuperează din societate, își vor recupera și creditorii banii.
Altfel nu se poate, fără o infuzie de capital sau altă modalitate, de exemplu să scazi costurile cât mai mult… Dar ce costuri să mai scazi într-o societate care nu mai funcționează din 6 septembrie 2022”, a mai declarat Daniel Geantă, președintele AAAS.

 

lagrange

Well-Known Member
A crezut cineva in fumigena cu potentialii investitori?

Blue Air va figura in curand ca una dintrele cele mai mari tepe date in Romania.
Zeci de mii de clienti pagubiti, sute de furnizori cu facturi de milioane de lei neincasate, angajati neplatiti, imprumutul de 300 milioane de lei acordat de statul roman in pandemie ramas neachiat, alte multe milioane de lei datorii neplatite la bugetul de stat.

Ce spunea printre altele Eximbank la momentrul garantarii imprumutului:

1 ,,Emiterea scrisorii de garantie la acest moment prezintă un risc major de executare și de nerecuperare a sumelor platite de stat, prin Ministerul Finanțelor Publice, în contul ajutorului de stat acordat"
2 ,,Valoarea companiei în acest moment este negativă", cum să accepti atunci ca si garantii pachete de actiuni!!!

Evident, s-a intervenit politic la Eximbank (banca detinuta integral de stat) ca sa treaca cu vederea aceste aspecte extrem de importante.

 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 4 users

Adrian Fuchs

Active Member
Discuțiile despre un potențial investitor au eșuat”

„ ...ținând cont de discuțiile pe care le-am avut cu Blue Air și anume că urma să vină cu un potențial investitor.”

„ ...au plecat, cu excepția unei singure doamne, respectabilă de altfel, și avem mare noroc cu dânsa, este director economic... ”


In fapt cu cine a avut „discutiile” acest domn Geanta ?
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Probabil cu Dana Maria Popescu.
Post automatically merged:

Blue Air va figura in curand ca una dintrele cele mai mari tepe date in Romania
Situatia aceasta o vad mai mult ca un mare esec ,atat al mediului privat romanesc cat si al statului.
Nu o vad ca si o teapa data, pentru ca aceasta companie a functionat 18 ani . Teapa pot numi Kon Tiki ,inteprindere facuta anume in acest scop.

Aproape intotdeauna cand o firma da faliment (inclusiv dintre cele mai mari din aviatia mondiala) vinde bilete pana in ultimul moment, raman pasageri pe drumuri ,angajati neplatiti, datorii la furnizori ,la fisc ,la aeroporturi etc Asta nu e o noutate.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
@AIR06 consider ca acest thread din pacate poate fi trecut in categoria de companii defuncte. Cred ca asa ar fi cel mai corect :) A fost odata o companie misto BMS 😔
 
  • 😟
Reactions: 2 users

alexxy

Well-Known Member
Nu o vad ca si o teapa data, pentru ca aceasta companie a functionat 18 ani . Teapa pot numi Kon Tiki ,inteprindere facuta anume in acest scop.
Corect, eu am zburat mai mult cu ei decat cu Wizz, si daca aveam de ales, la pret asemanator, preferam Blue. Ultimul zbor cu ei l-am avut pe 1 septembrie, cu cateva zile inainte sa se termine tot, si cel putin ca pasager nu ai fi spus ca e o problema atat de mare.

Chiar, erau multi si pe aici care ziceau ca doar o sa mute activitatea pe una din celelalte companii cu acelasi actionariat, ce se mai aude? Ca daca faceau asta…da era o mare teapa….dar pare ca a profitat doar concurenta mov si foarte putin HiSky pe chartere.
 

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
Foarte putin HISKY pe chartere, ce vorbesti ? HISKY este subdimensionata la ce cerere exista din partea turoperatorilor pentru chartere. 100% din charterele operate perioada aceasta sunt organizate cu HISKY.
 

alexxy

Well-Known Member
Scuze, m-am exprimat gresit. Vroiam sa zic ca HiSky a luat piata de chartere, care e mai mica decat piata de curse regulate a Blue.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Top