Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Ca fapt divers, este foarte enervantă modalitatea de afișare a prețului pe site-ul BMS și contravine normelor europene. Sper că vor schimba și asta pe viitor.

Le-am semnalat si eu asta iar raspunsul a fost ca pretul afisat include cea mai ieftina modalitate de plata. In acest context, cred ca normele sunt respectate..

Totusi, site-ul lor e dintre cele mai proaste dintre toate pe care mi-a fost dat sa intru.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Comportamentul Blue Air seamana cu al unora care vor sa clateasca niste bani.
Stie cineva de unde provin banii pentru sustinerea acestor rute?
 
Comportamentul Blue Air seamana cu al unora care vor sa clateasca niste bani.
Stie cineva de unde provin banii pentru sustinerea acestor rute?
Hai sa facem supozitii conspirationiste acum! Sunt suficienti bani in Blue la ora actuala pentru extindere, asa de ce nu ridici aceeasi intrebare : de unde au bani Wizz, Ryanair?
Ar fi cazul sa nu mai arunci cu noroi doar ca este cool sa pari un analist critic.
 
suficienti bani
..serios? @bv01 cam are dreptate, iar Wizz si Ryanair sunt printre cele mai mari companii ale Europei deocamdată.. ce este Blue Air pe lângă aceste 2 companii mari si bine-cunoscute? Nu este o comparație corecta! Când Blue Air va ajunge sa aibă 15 milioane Pax (anual) ca si WizzAir, sau chiar +80 milioane Pax ca si Ryanair, mai vedem de aceasta comparație.
 
Nu arunc cu noroi. E doar un gand cinstit. La Wizz e ditamai fondul de investitii, iar Ryanair are in spate 35 de ani. BMS ce are in spate?

Nu ma intelege gresit, imi place ca se dezvolta o companie romaneasca, dar ma intreb cat de sustrnabila e aceasta crestere.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Poate mizeaza pe disparitia Tarom?

Serviciile Blue Air sunt mai bune acum, decat acum 2 ani cand zburasem ultima oara cu ei. La o intarziere de 3 ore au oferit un sandwich si un suc, lucru care nu se intampla in trecut. Mai nou la Fiumicino intra la burduf.
 
..serios? @bv01 cam are dreptate, iar Wizz si Ryanair sunt printre cele mai mari companii ale Europei deocamdată.. ce este Blue Air pe lângă aceste 2 companii mari si bine-cunoscute?
Nu este cazul sa intram intr-o discutie inutila pe pagina. Da companie o duce foarte bine momentan, iar unele aspecte tin de confidentialitate, asadar am putea aprecia faptul ca avem o companie romaneasca care a iesit din umbra insolventei in care se afla nu demult si care actualmente creste spectaculos.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
@cristi_avb pai si faptul ca Tarom intra din moment pe moment pe profit de la o pierdere de aproape €80 mil. in urma cu câțiva ani, nu este tot o creștere spectaculoasa? :D.. Câteodată ma gândesc ca BMS ar trebui sa o ia măcar un pic mai încetișor cu aceasta creștere si dezvoltare a sa.. De exemplu, 14/7 frecventa la CLJ de la intrare mi se pare foarte exagerat.
[doublepost=1449089581,1449089449][/doublepost]@alexxy evident, dar le-aș ura mult succes, căci nu va fi prea ușor sa facă Tarom sa dispară :)
 
7/w nu prea are sens din punctul meu de vedere. Ruta de CLJ are nevoie de minim 14/w pentru a face sens. Unul dimineaţa la o oră rezonabilă gen 7 şi unul după-amiaza gen 19 când nu ai altceva. Poate chiar 21/w ar susţine CLJ pe lângă ce este deja de la ROT.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
@cristi_avb De exemplu, 14/7 frecventa la CLJ de la intrare mi se pare foarte exagerat.
[doublepost=1449089581,1449089449][/doublepost]@alexxy evident, dar le-aș ura mult succes, căci nu va fi prea ușor sa facă Tarom sa dispară :)
14/w nu e exagerat, din contra e un semn ca cineva chiar stie ce face si are si cu ce....
 
  • 👍
Reactions: 1 user
@MihaiCLJ ma gândesc ca Tarom având deja 41/7 la CLJ, deci oferind foarte multe curse (la prețuri ok, dar care ar mai putea scădea un pic), nu ar lasă prea mult loc pentru BMS pe aceasta ruta
 
Se confirma : 14 saptamanale pe OTP-CLJ. Nu cunosc inca distributia acestora pe zile, revin cu update!
 
  • 👍
Reactions: 2 users
@Peter Cu ocazia asta, poate mai lasa Tarom la pret. Competitia e buna.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
@Peter - depinde ce înţelegi prin preţuri ok. Minima pe CLJ e 78 eur şi asta la locuri limitate. Regular e undeva la 90 eur one way. Eu cred că BMS cu un tarif jumătate (chiar dacă e greu dat fiind taxele la CLJ) ar avea succes şi nici ROT nu ar pierde în primă fază clienţii.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Dar ce aş fi eu curios e ce părere aveţi, de când să înceapă? Din S16 sau mai repede?
Interesant, anul acesta nu as crede sa înceapă încă.. Poate din Ian/Feb? Si ma gandesc ca nici in alte faze, nu ar pierde Tarom prea mulți clienți :) deși din cate am auzit, foarte multe persoane se plâng de prețurile mari ale Tarom pe CLJ :(
 
Se confirma : 14 saptamanale pe OTP-CLJ. Nu cunosc inca distributia acestora pe zile, revin cu update!
Eu de aici aş trage altă concluzie: zborurile de Dublin şi Liverpool sunt doar începutul. Mai ai zile din săptămână neocupate unde poţi face cel puţin o rotaţie. Chit că cele amintite ajung la o oră imposibilă în noapte, deci ar fi bună aeronava pentru plecarea de dimineaţa de CLJ-OTP. Să fie 2 aeronave alocate? + chartere
 
@MihaiCLJ ma gândesc ca Tarom având deja 41/7 la CLJ, deci oferind foarte multe curse (la prețuri ok, dar care ar mai putea scădea un pic), nu ar lasă prea mult loc pentru BMS pe aceasta ruta
Peter, preturi bune pe OTP-CLJ la ROT ? Sunt pasager lunar pe OTP-CLJ si iti pot spune ca au avut candva preturi decente 120eur return, 130-150eur maxim.
Sa platesti >215eur pentru OTP-CLJ este exagerat, asta ca sa pastrez o decenta in limbaj. Competitia este binevenita, iar ce s-a intamplat pe OTP-IAS (preuturile de 89eur return cu ROT vs Blue) se va intampla si aici.
 
ian-feb sunt luni proaste pt intern. Daca au posibilitati, de la 1 martie ar fi mai indicat
 
  • 👍
Reactions: 1 user