Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
@bv01 ar fi excelent! Ca si pe OTP-IAS la €79 retur.. Hard to beat :) măcar sa ajungă la un €99 retur pe OTP-CLJ.. ar mai aduna ceva Pax
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Uite comparaţie: simulare făcută în seara asta pe mâine dimineaţă
BMS IAS-OTP-IAS (plecare dimineaţa retur seara) 03 DEC 522.58 RON
ROT IAS-OTP-IAS (plecare dimineaţa retur seara) 03 DEC 149,24 € / 666.04 RON
[doublepost=1449090167,1449090133][/doublepost]
Sincer, cred că e prea târziu, prea apucă ROT să îşi diversifice oferta cu frecvenţe şi tarife atractive.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Problema cea mare ramane TVA-ul. De-abia asta mi se pare nesimtire.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
@MihaiCLJ interesanta simulare.. Este un preț cam mare la BMS dar având in vedere ca este pe mâine dimineața, prețul Tarom mi se pare chiar ok
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Sincer, cred că e prea târziu, prea apucă ROT să îşi diversifice oferta cu frecvenţe şi tarife atractive.
Sa speram ca asa va fi ;) dar totuși sa își mai scadă Tarom prețurile de acuma, atunci vor avea un avantaj mare!
 
@MihaiCLJ interesanta simulare.. Este un preț cam mare la BMS dar având in vedere ca este pe mâine dimineața, prețul Tarom mi se pare chiar ok
În acelaşi timp aceeaşi cursă ROT CLJ-OTP-CLJ pe mâine dimineaţă cu seara costă 211,20 € / 942 RON în condiţiile în care e jet şi la dus şi la întors, iar la IAS e AT7.

Trenul Iaşi - Bucureşti face 7h15 şi costă 222 lei per sens la clasa I - vagon de dormit cu 2 paturi.
 
Acum na, nu poti cara cu avionul ce cari cu trenul :)
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Competitia este binevenita, iar ce s-a intamplat pe OTP-IAS (preuturile de 89eur return cu ROT vs Blue) se va intampla si aici.
Intr-adevar, una e sa dai 150 de Euro minim si alta e sa dai 80 - 100 pentru un bilet cumparat din timp. Insa odata cu intrarea WZZ pe CIA si LTN zborurile OTP - IAS nu vor mai putea fi doar de pozitionare, cu 70 de pasageri in zilele bune si 20 in zilele proaste, ci vor trebui sa fie pe plus la sfarsit de luna. Pana acum nici nu a fost sezonul pentru asa ceva, insa Decembrie ar trebui sa arate o schimbare.
 
Partial face sens. Blue-ul este astazi la Larnaca, deci sursa tuturor s-a adeverit partial (pentru ca CLJ este pe masa viitoarelor rute oricum). In alta ordine de idei, CLJ este o ruta mult prea importanta pentru a fi anuntata de la distanta si doar prin FB, twitter.
Cand va fi lansata cursa probabil ca vom vedea o conferinta de presa la CLJ, asa cum a fost si la IAS.
[doublepost=1449138043,1449137796][/doublepost]
Larnaca-Luton, nu CLJ-OTP... Asta e :(
De unde ai sursa @Klausenburg ?
 
Eu as zice ca OTP - CLJ va fi amanat fie pana cand BMS va avea acele aeronave potrivite pentru a opera rute interne (CSeries, Embraer), fie pana cand vor vedea ca OTP - IAS merge bine cu B737. Rezultatele de pana acum nu cred ca s-au ridicat la nivelul asteptarilor. Daca zborul de dimineata e de pozitionare, si este amortizat de rutele externe care se pare ca merg foarte bine, cel de seara e 100% comercial si trebuie sa aduca rezultate.
 
Eu as zice ca OTP - CLJ va fi amanat fie pana cand BMS va avea acele aeronave potrivite pentru a opera rute interne (CSeries, Embraer), fie pana cand vor vedea ca OTP - IAS merge bine cu B737. Rezultatele de pana acum nu cred ca s-au ridicat la nivelul asteptarilor. Daca zborul de dimineata e de pozitionare, si este amortizat de rutele externe care se pare ca merg foarte bine, cel de seara e 100% comercial si trebuie sa aduca rezultate.
Insider : este oficial si CLJ, dar nu il vor anunta acum. Va fi o conferinta de presa la CLJ atunci si comunicat oficial! Cum spuneam este o ruta mult prea importanta pentru Romania.
 
  • 👍
Reactions: 3 users