Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
cam pissed off OB de serviciile de la OTP....la celalalte companii nu au aparut probleme?
 
Last edited:
26/8
BCM-TRN FULL
BRI-TRN 5 locuri libere
CTA-TRN FULL
CTA-TRN FULL
FCO-TRN 5 locuri libere (735)
LTN-TRN 3 locuri libere
MAD-TRN 4 locuri libere
SUF-TRN 6 locuri libere

27/8
AHO-TRN 3 locuri libere
ATH-TRN FULL (735)
CTA-TRN FULL
CTA-TRN FULL
OTP-TRN 7 locuri libere (735)
PMI-TRN 5 locuri libere
SUF-TRN 9 locuri libere


28/8
BCM-TRN 3 locuri libere
CTA-TRN FULL
CTA-TRN FULL
FCO-TRN 3 locuri libere (735)
FCO-TRN 4 locuri libere (735)
MAD-TRN 3 locuri libere
MAH-TRN 7 locuri libere (735)
SUF-TRN 4 locuri libere
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Butonatorii de la BMS o iau razna? Dau reshare la mesaje postate de prin carciumi nemtesti, care contin hashtagul #BlauMachenMitBlueAir.


Populimea mai da si like la aceste mesaje, asa sa se vada cat de "analfabeti" sunt.
 
Oricum... Eu nu înțeleg despre ce este vorba


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Iti garantez ca nu are nicio treaba cu BMS, bilete castigate, etc.
Intelesul "blau"ului din context este alta.
 
26 August:
0B137 OTP-LCA 189 Pax

27 August:
0B109 OTP-LYS 189 Pax
0B155 OTP-DUB 171 Pax
0B159 OTP-LIN 126 Pax
0B131 OTP-LTN 189 Pax
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 4 users
Ce nu am inteles la BMS este faptul ca folosesc foarte putin 735-urile din lotul LH. Cu exceptia lui AME care presteaza la greu la TRN ,celelalte au multe zile in care stau pe tusa .
Asta in timp ce folosesc LZ-DEO care ,pe deoparte ,are costuri destul de ridicate in wet leasing (chiar daca ,fiind o rabla ,totusi sunt mai reduse decat daca ar fi inchiriat altceva) iar pe de alta parte are plangeri din partea pax privind lipsa de confort a acestei aeronave.
 
Ce chestie... Nu știam că pe TripAdvisor sunt recenzii despre companii aeriene.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ce nu am inteles la BMS este faptul ca folosesc foarte putin 735-urile din lotul LH. Cu exceptia lui AME care presteaza la greu la TRN ,celelalte au multe zile in care stau pe tusa .
Asta in timp ce folosesc LZ-DEO care ,pe deoparte ,are costuri destul de ridicate in wet leasing (chiar daca ,fiind o rabla ,totusi sunt mai reduse decat daca ar fi inchiriat altceva) iar pe de alta parte are plangeri din partea pax privind lipsa de confort a acestei aeronave.
Nu au piloti suficienti. Flota a crescut extrem de repede in ultimul timp (si va mai creste), iar numarul pilotilor a ramas putin in urma. Momentan, pentru BMS zboara LZ-DEO si LZ-BOT.
 
Angajeaza doar cu 1000h TT si 500 on type... ar trebui sa fie mai mare disperarea, daca chiar stau avioane la sol din lipsa de piloti.
 
24AUG:
0B130 STR-OTP 126 Pax

28AUG:
0B123 OTP-BRU 165 Pax
0B105 OTP-BVA 189 Pax
0B131 OTP-LTN 187 Pax

29AUG:
0B129 OTP-STR 144 Pax
0B155 OTP-DUB 189 Pax

Niște LFs destul de impresionante. In general, din cifrele postate de mine si alții, ochiometric, OTP-DUB, LTN si BVA sunt mai tot timpul pline (pe B738), însemnând ca sunt rute foarte bune ale companiei