Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Trist, sa vedem cu ce va fi inlocuit.
 
Care mai e treaba cu motoarele la BMS? Si la NG-uri sunt inchiriate? Eu unul rar am auzit de engine flame-out in croaziera. Ori vorbim de mentenanta deficitara, ori de motoare la mana a 3-a. Ceva imi spune sa inclin catre prima varianta, avand in vedere istoricul incarcat de incidente la BMS. Ar trebui sa confime cineva daca isi fac singuri mentenanta la motoare sau le trimit in alta parte.

PS: parca au mai aterizat anul asta odata cu un singur motor la LPL.
 
Si la ROT nu sunt destule incidente ? Macar la BMS nu se sperie stewardesele si trimit scrisori in toata presa ca era sa le ramana copilasii fara mama.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
incident.gif
TAROM AT42 near Timisoara on May 13th 2016, loss of cabin pressure
incident.gif
TAROM B733 at Bucharest on Apr 18th 2016, dooritis
incident.gif
TAROM AT72 at Budapest on Mar 16th 2016, engine shut down in flight, smoke in cabin
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Macar la BMS nu se sperie stewardesele si trimit scrisori in toata presa ca era sa le ramana copilasii fara mama.
Sunt convins ca ai nivelul necesar pt a intelege semnalul de alarma tras in acel mesaj. Iar doi la mana, era totusi o cursa fara pasageri parca.
 
De pe SSC:

Andrei87 said:
Noutati:
.................
- noutatea ar fi OMR probabil cu BMS;
- din surse am aflat ca aeronava care va opera IAS-CLJ-TSR-IAS si dupa IAS-OTP-IAS (pranz) va opera seara din nou IAS-CLJ-TSR-IAS din primavara lui 2017
 
Cred ca fara doar si poate ca BMS devine oficial compania care revolutioneaza transportul aerian intern.
Cateva etape pe care le observ in perioada imediat urmatoare ar putea fi :
1) OTP-OMR - 4-5/7
2) IAS-CLJ-TSR/IAS-TSR-CLJ se vor dubla
3) al 3-lea zbor zilnic (pranz) pe OTP-CLJ-OTP
4) cresterea frecventelor pe rutele estivale interne spre CND (OMR-la 2/7, IAS- 2,3/7, TSR, CLJ-4/7)
5) discutat si pe SSC, ruta IAS-OMR, posibil in aceeasi configuratie triangulara ca si IAS-CLJ-TSR. Aeroportul de legatura ar putea fi SBZ, asa cum spune pe SSC si colegul @Klausenburg
6) rutele estivale spre CND sa devina regulate (fara OMR in sezonul de iarna, IAS-2/7, CLJ,TSR-3/7)
7) potentiale rute din OTP spre SBZ, SUJ (5/7)
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Cred ca te referi de fapt la OTP-IAS-OTP, nu ?
Deja exista al 3-lea zbor din W16 pe OTP-IAS. Al 3-lea zbor din S17 pe OTP-CLJ spun.
[doublepost=1473514118,1473514070][/doublepost]
Am o curiozitate, ce este SSC? Multumesc


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skyscrappercity, un alt forum, Gabriel.
 
  • 👍
Reactions: 1 user