Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Din orarul de iarna:

OTP > OMR 6/7
CLJ > HAM nu mai apare in sistemul de rezervari ...
CLJ > LCA nu mai apare in sistemul de rezervari ...
CLJ > LTN 3/7
IAS > TSR 4/7
IAS > CLJ 3/7

Zborurile de la CND nu apar incarcate ... s-ar putea ca BMS sa aiba CND ca si baza sezonala.
Poate mai gasiti si voi alte modificari ...
 
Last edited:
Din orarul de iarna:
Zborurile de la CND nu apar incarcate ... s-ar putea ca BMS sa aiba CND ca si baza sezonala....
La zborurile de pe CND cred ca asteapta sa vada cum sa misca acum ,dupa lansare, si apoi iau o decizie pe iarna.
 
Lipsesc:
-din IAS: VLC si GLA;
-din CLJ: HAM si LCA;
-din TRN: CPH, TXL, TPS, SVQ si AGP.
-din CND : toate
Pe majoritatea acestor rute de fapt nici nu se zboara inca(!), iar pe celelate, cu exceptia TRN-TXL, se zboara de 1-2 luni. E greu de crezut ca vor fi scoase. Ar insemna ca pe 4 baze sa-si dea singuri foc la caciula cu asemenea abordari. Eu cred ca programul nu e definitivat sau nu e inca incarcat in totalitate.
 
  • 👍
Reactions: 1 users

Nu sunt atât de gingaș în privința drepturilor de autor. Nu și-a atribuit calitatea de autor al pozelor. A postat două poze găsite pe internet ca să clarifice ce avea de spus. Nu văd nimic rău în asta.
E foarte ciudat faptul că unii își pun pozele pe siteuri de fotografie care permit descărcarea și au impresia că le-au bagat într-un seif de unde nu ar trebui/nu ar putea să le ia și să le folosească nimeni. Totuși, dacă vrei să le păstrzi pentru tine, nu le diseminezi pe internet.
Iar culmea celor corecți și onești: primesc destul de des emailuri în care mă întreabă unii dacă le dau voie să descarce o poză și să o folosească ca și desktop. De parcă aș putea să îi împiedic în vreun fel sau aș putea să aflu ce au ei în calculator. Din nou, dacă voiam să le păstrez pentru mine, nu le-ar fi găsit pe internet.

LE. Vorbeam la modul mai general. Parca a ajuns sa se sară calul cu sursele. Peste tot sursa, sursa, când deja subiectul (fie el si poza) a ajuns public. Daca e public, poate orice să îl răspândească mai departe. Dacă nu îl voiai public, îl tineai ascuns în propria bază de date.

Revenind la subiect, într-adevăr YR-BMI pare să aibă vopsite doar WL. În rest, e schema de vopsire a TSO. În poze ne se prea observă, dar nici acel albastru parcă nu e aceeași nuanță cu cea a BMS.
In privința gusturilor, și mie mi se pare mai interesantă schema de vopsire de pe YR-BMI decât cea clasică a BMS.
 
Last edited:
Hey, nu am zis ca si-a atribuit nimic @AIR06, doar am semnalat coincidenta ca a gasit poze realizate de un membru al forumului. ;)
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Pai nici nu aveai cum pentru ca ,am si specificat ,sursa pozelor era si este trecuta pe poze :) :
Mi s-a parut redundat sa mai trec odata sursa cand era specificata clar pe foto.

Referitor la livery-ul BMS ,mi se pare mai reusita (imi pare mai aerisita) varianta de pe YR-BMI decat cele antrerioare (ex YR-BMD). Nu stiu cum este vopsit YR-BMJ.

19994_1494433140.jpg



Referitor la poze,sursele sunt indicate in foto.
 
nici nu stiu daca asa ceva se trece la rute noi sau nu ... cum era de asteptat, de noi preconizata baza de la TSR nu se mai face sau cel putin nu acuma.

În consecinta apar urmatoarele curse (15.06-22.09):

0B3087 OTP 22:05 - 23:00 TSR joi
0B3088 TSR 20:45 - 21:40 OTP vineri

(vineri aeronava opereaza charterele TSR-PMI-TSR-HER-TSR)

preturi de 19,99€ oneway
 
  • 👍
Reactions: 2 users
E utila ruta OTP-TSR pentru calatorii amatori de preturi mici. Cu sigurnata vor vinde multe bilete la pretul minim. Au mai fost astfel de zboruri, ocazionlale, din Iasi. La un momendat au avut un zbor duminica dimneata spre OTP ( inainte ca acest zbor sa exista in orarul lor) iar avionul a fost plin si bilete au fost 89 lei pana foarte aproape de ziua plecarii. Si cred ca ar trebui trecuta la rute noi, pentru ca este operata constant in sezonul de vara chiar daca cu o frecventa limitata.
 
Last edited:
Ce prețuri vor fi pe OTP-TSR și la Blue Air și la Ryanair... Abia aștept sa văd concurenta dintre cele doua!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
nici nu stiu daca asa ceva se trece la rute noi sau nu ... cum era de asteptat, de noi preconizata baza de la TSR nu se mai face sau cel putin nu acuma.

Se stie cumva de ce? Nu sunt doua saptamani de cand Idolu se lauda cu noi curse din tomana...
 
Dupa charter-ele din vara si dupa traficul mai mare de peste vara, plus noile achizitii, in toamna Blue air se va trezi cu niste avioane pe care trebuie sa le zboare. Ce alternative are peste iarna? :
- rutele interne (existente sau noi, poate TSR-SCV) cu trafic mare
- zborurile catre sau in preajma hub-urilor europene
- curse, altele decat cele existente, spre zonele cu concentratii mari de romani din Europa
- testarea spre Orientul Apropiat
- marirea frecventelor pe destinatiile de trafic mare existente, cu scaderea preturilor
- deschiderea de rute noi spre Europa de Vest de pe bazele din Romania
- zboruri noi, intraeuropene, in W, de la Torino si Liverpool
Nu m-as mira sa le aplice in masuri diferite pe toate.

Si tot din toamna vor infiinta, pentru ca n-au incotro, bazele noi, si-n tara si cred ca inca una, undeva-n Europa. Atunci probabil ca va lua fiinta si cea de la TSR, posibil si Oradea.
 
De ce uiti strategiile clasice:

- parcatul flotei vechi si amoritzate 8 a facut-o si Ryanair cu ani in urma cind parca spre 70 de avioane pe iarna)
- wet lease pe altundeva, unde este sezon

Uita-te la Vueling cite sectoare zboara vara si cite iarna si vei vedea ca le iese o medie anuala buna doar prin adaptarea frecventelor.
 
La Arad e riscant. Sunt prea bine pozitionati... Join Airlines.

Foarte ciudat cum fug toti ca dracu' de tamaie de Arad! Chiar si charter-ele.
[doublepost=1495133695,1495133206][/doublepost]Nu uit "strategiile clasice". Insa niciuna nu e compatibila cu stilul de-a face bussines al BMS. Imi pare ca la BMS se aplica o strategie cu adevarat clasica: tine avionul in aer si compania va merge. Iar daca nu merge, va parea ca merge. Era candva, foarte demult, inainte de Concorde (apropos, care-ati zburat cu el?), ceea ce facea Air France.
[doublepost=1495134430][/doublepost]O dovada buna ca BMS testeaza, la fel cum e si una ca au filosofia de-a tine aparatu-n aer cat mai mult, sunt zborurile OTP-TSR, pe care le-au scos la vanzare in graficul de rezervari, pe perioada charter-elor ca sa nu zboare degeaba pentru chartere la TSR. Daca vor fi multumiti posibil; sa le mentina...
 
Din cate retin am citit acum cativa ani pe pprune despre o forma de leasing aeronave in care rata era calculata dupa o formula ce tinea de numarul de ore/cicluri din luna respectiva... Stiu ca era destul de consistenta diferenta si era avantajos sa tii aeronava la sol in off-season... o prezentau ca pe o noutate atunci... poate au si ei asa ceva?
 
Eu ,sa fiu BMS ,as infiinta baza la ARW si nu neaparat in locul celei din TSR.

Da, in loc sa-ti dai cap in cap pe Tmisoara cu alde Ryan si Tarom spre Otopeni, pe preturi de nimic, nu mai bine faci zborul de pe Arad si scoti market share-ul Aradean de pe Timisoara? Dar asta numai si numai in situatia in care esti absolut fara scrupule si vrei sa tai cel putin 30% din LF-urile Tarom si Ryan catre OTP:devil-flip:

Foarte ciudat cum fug toti ca dracu' de tamaie de Arad!

Aici ai perfecta dreptate, este mai mult decit ciudat faptul ca nici o companie aeriana care opereaza curent in Romania nu se baga pe Arad. Se feresc absolut toti, dar auzi ... toti domne, fara exceptie, vorba ta "ca dracul de tamie". Ai cumva vreo shopirla pe care vrei sa o imparti cu noi? Sa fie motive politice majore, sa fie motive de securitate Nationala, NATO sau mai stiu eu ce alta teorie a conspiratiei? Pina si cargo-ul a sters putina de pe Arad.

Se pare totusi ca charterele vor opera in timpul verii unul dintre ele chiar cu A321 in loc de A320 cum era programat initial. Semn bun, inseamna ca s-au vindut mai multe bilete decit se asteptau agenturili. Dupa unele birfe, vecinii maghiari din Seged si imprejurimi s-ar fi bagat puternic la cumparaturi.