Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Păi cred că se poate OTP - CLJ - CDG, doar atât amar de vreme Tarom a mers prin OTP. Nu se poate și invers?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Cu escala la CLJ m-am gândit și eu dar poate vor baga direct. Chiar ma gândeam zilele trecute cum ar fi un low cost sa între pe CDG din OTP.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Eu am zburat MXP - CDG cu 20€, cu Easy Jet. Deci se poate. Mă rog, OTP - CDG e puțin mai lung decât MXP - CDG. :)



Eu nu înțeleg strategia Blue Air. Nu mă înțelegeți greșit, apreciez că lansează rute din România, mai ales CDG, care nu e chiar ceva de neglijat. Dar cum dracu să o anunți cu doar o lună înainte de începerea operării?
Chiar nu au o strategie de marketing?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
Chestie interesanta, pe care nu am observat-o pana acum, au banner pe site-ul aeroportului Köln.
2018-02-1920_34_09-flpdug5.png
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Blue Air menționa mereu că sunt în căutare de parteneriate, nu ar fi exclus ca zborurile spre CDG să intre într-un code-share cu vreun operator, la fel cum mai fac și cu (parcă) Meridiana.
 
Blue Air menționa mereu că sunt în căutare de parteneriate, nu ar fi exclus ca zborurile spre CDG să intre într-un code-share cu vreun operator, la fel cum mai fac și cu (parcă) Meridiana.
Ei oricum sunt in codeshare cu AZ.
CDG il lansasera initial de la TRN . Atunci au spus ca sunt in tratative si pentru alte zboruri. Pusesem un link la vremea aceea.
 
Una calda, alta rece
E mai rece aia rece decat e calda aia calda ... Parisul era acoperit de Wizz cu zboruri zilnice, fie si prin Beauvais, insa Provence-ul si in general sudul Frantei nu (mai) e acoperit de nimeni. Pentru mine Nisa era singurul zbor interesant de la Blueair (dintre cele care nu exista oricum la Wizz, pe care oricum il prefer in cazul in care zboara ambele intr-o destinatie). Imi doream CDG, dar nu cu un low-cost, ci cu o companie care sa il faca sa poata fi folosit ca hub (Air France ideal, evident). E bine si asa, dar e mai mare pierderea cu scoaterea Nisei zic eu desi ca si trafic pentru Blueair e mai bine asa. Pentru ei miscarea e buna, noua insa ne dispare o destinatie majora de vacanta (acum 2 ani cand am fost pe Coasta de Azur am mers cu avionul la Bergamo si am luat masina - ma rog, cu vizite la Milano, Lacul Como si cu cazare pe riviera italiana). Macar de ar fi zbor spre Cuneo/Torino sa fie ceva mai aproape de Provence ...
 
@Disconnected, improbabil. Daca operarea a dat cu minus la BMS nu vad cu ar putea da cu plus la WZZ. Oricat ar fi low costul de low cost, nu vad cum simpla intrare pe ruta respectiva ar garanta rezultate bune pe termen scurt si mediu. Probabil ca pur si simplu CLJ - NCE nu are potential pentru masa critica de pax.
 
Nu stiu de unde luati informatiile, dar va pot spune ca este total eronat. CLJ-NCE nu se anuleaza, este doar suspendata ruta pana la 02.06.
 
  • 👍
Reactions: 4 users