Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Nu creste nici o frecventa @Disconnected . Asa au fost din toamna 2017 anuntate, cu 3x!!

@Disconnected ,daca nu crezi ,uite ce scria unu' boardingpass acum o luna :) :
Rutele interne vor fi operate după cum urmează: – Constanța – Cluj Napoca în perioada 17 iunie – 16 septembrie în zilele de marți, joi și duminică; – Constanța – Oradea în perioada 18 iunie – 13 septembrie în zilele de luni și joi; – Constanța – Timișoara în perioada 15 iunie – 16 septembrie în zilele de luni, vineri și duminică.
Blue Air a încărcat orarul zborurilor de vară de baza din Constanța

Post automatically merged:

Vad ca tocmai a aparut un comunicat al CLJ care tot aceasta spune:
Zborurile regulate sezoniere operate de către compania aeriană Blue Air, vor fi disponibile de pe aeroport, inițial cu 2 frecvențe pe săptămână, în zilele de joi și duminică, iar începând din data de 3 iulie până în 2 septembrie 2018, zborurile vor avea anul acesta 3 frecvențe pe săptămână, în zilele de marți, joi și duminică.
Perioada de operare a destinației Constanța este 17 iunie – 16 septembrie 2018, zborurile fiind efectuate cu aeronave de tip Boeing 737 seria 500, având o capacitate de 126 de locuri.

Mi se pare o downgradare pentru ca initial fusesra anuntate trei zboruri/sapt fara a se spune ca vor fi introduse treptat. Plus ca initial se anuntase ca anul acesta ruta va fi servita cu 738.
 
Salutare, la ce terminal zboara Blue Air de pe CDG, 3 ca si low-costurile? ( sau de la 2G?)
Mai sunt ceva zvonuri inside despre o posibila deschidere de CLJ-CDG sau chiar a fost fum fara foc?
 
Blue Air a semnat un acord cargo:
Blue Air becomes a time-freight customer...
From 1 June 2018, Leisure Cargo, a wholly owned subsidiary of Zeitfreight, will take over the Belly freight in the 29 Boeing 737 Blue Air passenger aircraft for the pan-European airline's route network from Dublin to Cyprus and from Lisbon to to Copenhagen. In Germany Blue Air is present in Munich, Stuttgart, Cologne and Hamburg.
According to the Berlin-based company, which also includes the passenger airline WDL, the corresponding cooperation agreement was signed last week. Freight capacities are being marketed by the Zeitfreies subsidiary Leisure Cargo as part of their Total Cargo Management Service.
"Our new offer focuses on time-sensitive, fast-perishable or expensive freight, for which the way over land or sea is no option or no longer an alternative," says Zeifracht CEO Wolfram Simon. (OG)


Articol tradus automat ,vorbitorii de germana il gasesc aici: biztravel.fvw.de
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Blue Air ar trebui să semneze un acord cu o firmă de mână întâi care să le facă să funcționeze site-ul ăsta nenorocit.
A treia plată cu cardul din ultimele cinci a eșuat. Nu o să mai fac asta în veci, ci doar prin transfer bancar.
Nu mai zic de multe alte mici inadvertențe în procesul de rezervare.

Atât timp cât nici un om din conducerea companiei nu va cumpăra personal de pe site un bilet, nu se va rezolva nimic. Să vadă și ei ce bătaie de cap poate fi.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
@Dorin, nu vreau sa crezi ca am mania contrazicerii insa platesc absolut toate utilitatile online, platesc si la eMag si altii si nu am avut niciodata probleme cu procesatorul PayU, pe care il foloseste si Blue Air. Sigur in cazul tau e o problema de alt gen, nu de "site". Poate de card, de numar de tranzactii intr-un interval de timp, etc. In aceeasi ordine de idei, m-ai facut curios si am intrat pe site sa ma uit cam cum se deruleaza procesul de rezervare. Vãleu, cate lucruri sunt de corectat.
 
@etravel E constructivă contrazicerea, mai ales că avem experiențe diferite.
Plătesc cu un card Visa Electron de la ING, pe care îl folosesc de câțiva ani și nu am avut nici o problemă cu nici un comerciant. Și am rezervat pe zeci de site-uri cu toate tipurile posibile de plăți, în diferite monede. Prin PayU nu am pățit-o niciodată nici eu.

Problema e la ei și mi s-a întâmplat numai pe noul site. Pe cel vechi funcționa totul ok.
Au un bug pe undeva de care nu-și dau seama sau de care nici nu au aflat.
Eu fac cam 1-2 plăți pe lună la ei, dar am un prieten care face zilnic (are o mica agenție de turism) și plătește cu diferite carduri de la diferite bănci și are o frecvență crescută a erorilor la plată.
 
In acest caz, cred ca cel mai util ar fi sa intrebi la banca de ce s-a respins tranzactia. E cardul tau, trebuie sa iti spuna cauza.
 
Am întrebat de fiecare dată și nici măcar nu au văzut vreo urmă de încercare de tranzacție. Și mi-au recomandat să contactez comerciantul.
 
Din ce am vazut eu, erori apar daca faci mai multe cautari pe diferite rute / date...
 
Le-am scris pe Facebook și mi-au spus că vor contacta echipa tehnică. Asta fiind a treia oară când le scriu.
E fix nepăsarea unor angajați care nu cercetează mai mult și nu transmit mai departe pentru că nu au chef.
 
Or fi angajati ai unui contractor, in cazurile astea durerea in cot e maxima. Parca @FlyBitch spunea ca procesele astea sunt externalizate.