Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Dar pe site am inteles ca dureaza ceva mai mult, cel putin asta mi-au spus cei de la numarul fara supra taxa.
 
20 05 2018
0B6102 IAS - OTP avionul a fost aproape plin (LF +90% ), B735 YR-AMD
0B2101 OTP - BCM 43 pax (sper că i-am numărat corect)
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Astazi au venit niste prieteni cu BMS pe ruta OTP - IAS. Foarte multe scaune libere, cam jumatate estima unul dintre ei.

L.E. Zborul a fost operat cu B738 (YR-BMI).
 
Last edited:
Cum să gâdilați site-ul și cum să aveți o experiență cât mai plăcută cu BMS înainte de zbor (în urma experiențelor personale):

1. Încercați să evitați plata cu cardul. S-a tot discutat și se pare că problemele persistă, în ciuda faptului că le-am scris și i-am sunat de atâtea ori.
Eu fac rezervări cu plata prin transfer bancar, numai de pe Internet Explorer. Pur și simplu se blochează de pe Chrome.
2. Dacă primiți eroare la plată și vedeți că s-a scumpit, așteptați câteva ore și reveniți.
3. Nu încercați să rezervați de pe telefon sau tabletă. O să vă enervați și dați cu ele de pământ. Laptopul e mai stabil.
4. Întotdeauna așteptați câteva secunde sau chiar un minut până să se încarce complet site-ul. Altfel sunt șanse să vă scoată din rezervare.
5. Când efectuați check-in online, luați-vă minute de răbdare și așteptați. O să vedeți că nu se întâmplă nimic timp de un minut, după care vă trimite la pasul următor. E uimitor, dar mi se întâmplă de fiecare dată, mai ales dacă sunt mai mult de 4-5 pasageri într-o rezervare.
6. Recomand să printați biletul, chiar dacă ei vă primesc la îmbarcare cu boarding pass pe telefon. Am pățit-o în câteva aeroporturi să nu accepte și am scos hârtia din buzunar. În Otopeni spun că normal nu acceptă, dar fac excepție. Încă nu sunt capabili să genereze QR codes.
7. Dacă aveți vreo problemă, scrieți-le pe pagina de Facebook. Eu nu am mai sunat la Call Center de peste un an. Rezolv pe net, insist să-mi răspundă. Ba chiar mi-au făcut check-in online pentru nouă pasageri când nu le funcționa sistemul. Le-am explicat că nu am timp de check-in în aeroport și s-a rezolvat.
8. Nu vă panicați dacă aveți greșeli minore în rezervare. Nu sunt la fel de stricți ca RYR.
9. Confirm bugurile legate de alegerea locului în mod gratuit. E pierderea lor, problema lor. Ar trebui să citească mai des ce se scrie pe aici și să ia măsuri.
10. Nu tot ce scrie pe site e corect sau actualizat. De exemplu, schimbarea numelui pasagerului costă 50 de euro/zbor, fără alte taxe.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
FIY, nu e musai să fie cod QR pe mobil. De exemplu Wizz folosește clasicul PDF417 și eu personal nici nu văd să fie nevoie de mai mult.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Da, așa e. Doar că e mai elegant cu QR code.
În fine, ideea e că au informații confuze care pot crea neplăceri. Nu-i ok să te trezești la îmbarcare că nu vor să citească biletul de pe telefon.
 
Biletul pe telefon e pe răspunderea ta 100% dacă compania nu suportă explicit așa ceva. Am mai auzit de unii care arată pdf-ul pe ecranul telefonului, în general funcționează, însă depinde și de aparatura aeroportului. Cititoarele capabile să "vadă" codurile de pe ecrane sunt puțin diferite de cititoarele clasice cu laser, iar lumea parcă-i bătută în cap și nu înțelege.

Doar că e mai elegant cu QR code

:) cum adică e mai elegant? Doar pentru că e pătrat?
 
Lumea poate e bătută în cap și nu înțelege.
Dar ce te faci dacă în Otopeni îți spun că e ok, că acceptă și te iei după asta (nu mă refer la noi, mai știutori)? Mergi pe mâna lor și în alt aeroport îți spun că nu e bine. Le zici...păi, stai că la dus a fost ok...păi cum nu se poate?

E vorba de cum transmite compania informația corectă către pasager.
Pe boarding pass-ul BMS nu scrie explicit că trebuie printat.

QR code-ul a fost adoptat de câțiva ani de multe companii aeriene pentru mobile devices. De-asta e mai elegant și mai potrivit pentru telefon față de unul clasic.
Și nu ar fi mare lucru să implementeze mobile boarding pass. Dar detaliile astea sunt nimicuri pentru BMS. Nu le iau în cosiderare în dezvoltarea companiei, de parcă evoluția nu e în dicționarul lor.
 
Atâta vreme cât compania spune să printezi tichetele, păi le printezi, nu mergi cu telefonul că poate merge și așa. E doar părerea mea.
Post automatically merged:

Nu mă înțelege greșit, sunt de acord cu tine că site-ul și probabil tot sistemul IT de la BMS sunt vai steaua lor când vine vorba de experiența clientului. PÂNĂ ȘI TAROM ARE MOBILE BOARDING PASS. Poate ne spune vreun insider cât mai durează până implementează și BMS așa ceva. Vorbim de ceva open source ce naiba...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Ok, si daca nu ii merge scanat de pe telefon iti baga manual sequence number-ul si gata! Mare paguba nu e si se poate!
 
Cum să gâdilați site-ul și cum să aveți o experiență cât mai plăcută cu BMS înainte de zbor (în urma experiențelor personale):

Eu personal nu as trece prin asa ceva, nu am nici timp nici rabdare sa ma dau peste cap sa fac o rezervare in conditiile astea. Stiti cum se spune, dragoste cu forta nu se poate. Daca nu vor sa aiba clienti, e strict problema lor. In ziua de azi sa nu poti plati cu cardul e inacceptabil. Sa nu iti functioneze situl in browserele majore iarasi nu e acceptabil.
 
Functioneaza, nu stiu de ce spune @Dorin ca nu ii functioneaza. Tocmai am mers pana la pasul de plata cu browser Chrome. L-or fi reparat.
 
@etravel
Chiar acum am încercat să rezerv OTP-GLA de pe Chrome. De pe două laptopuri diferite și același rezultat: se afișează pagina cu orarul de zbor și prețurile, încerc să selectez și nu pot. Nu primește nici un răspuns.
Pe Internet Explorer e totul ok.
 
Cum să gâdilați site-ul și cum să aveți o experiență cât mai plăcută cu BMS înainte de zbor (în urma experiențelor personale):

1. Încercați să evitați plata cu cardul.

Hahahaha. E 2018 totusi.

Apropo, cand se gandesc sa lanseze programul de iarna?
 
"Europe one of the best airline"?
USA si nu U.S.A.
"Introduce"

Deci sunt cei mai buni.