Cum să gâdilați site-ul și cum să aveți o experiență cât mai plăcută cu
BMS înainte de zbor (în urma experiențelor personale):
1. Încercați să evitați plata cu cardul. S-a tot discutat și se pare că problemele persistă, în ciuda faptului că le-am scris și i-am sunat de atâtea ori.
Eu fac rezervări cu plata prin transfer bancar, numai de pe Internet Explorer. Pur și simplu se blochează de pe Chrome.
2. Dacă primiți eroare la plată și vedeți că s-a scumpit, așteptați câteva ore și reveniți.
3. Nu încercați să rezervați de pe telefon sau tabletă. O să vă enervați și dați cu ele de pământ. Laptopul e mai stabil.
4. Întotdeauna așteptați câteva secunde sau chiar un minut până să se încarce complet site-ul. Altfel sunt șanse să vă scoată din rezervare.
5. Când efectuați check-in online, luați-vă minute de răbdare și așteptați. O să vedeți că nu se întâmplă nimic timp de un minut, după care vă trimite la pasul următor. E uimitor, dar mi se întâmplă de fiecare dată, mai ales dacă sunt mai mult de 4-5 pasageri într-o rezervare.
6. Recomand să printați biletul, chiar dacă ei vă primesc la îmbarcare cu boarding pass pe telefon. Am pățit-o în câteva aeroporturi să nu accepte și am scos hârtia din buzunar. În Otopeni spun că normal nu acceptă, dar fac excepție. Încă nu sunt capabili să genereze QR codes.
7. Dacă aveți vreo problemă, scrieți-le pe pagina de Facebook. Eu nu am mai sunat la Call Center de peste un an. Rezolv pe net, insist să-mi răspundă. Ba chiar mi-au făcut check-in online pentru nouă pasageri când nu le funcționa sistemul. Le-am explicat că nu am timp de check-in în aeroport și s-a rezolvat.
8. Nu vă panicați dacă aveți greșeli minore în rezervare. Nu sunt la fel de stricți ca
RYR.
9. Confirm bugurile legate de alegerea locului în mod gratuit. E pierderea lor, problema lor. Ar trebui să citească mai des ce se scrie pe aici și să ia măsuri.
10. Nu tot ce scrie pe site e corect sau actualizat. De exemplu, schimbarea numelui pasagerului costă 50 de euro/zbor, fără alte taxe.