Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
O fi vreo chestie cu legatura la presurizare... ma gandesc eu ca fuselajul la jet-uri se aseaza la presurizare, insa tot trebuia sa fie un senzor care sa confirme locked sau ceva de genul...
 
ma gandeam sa fi fost ceva de genul
b737mrg-exterior-inspection-34-728.jpg
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Pai si cum naiba au decolat cu ea inchisa incorect? Nu au senzori care confirma inchiderea? Rog specialistii sa ne explice!


Pe langa senzor exista si un bec in cabina echipajului care indica pozitia usilor...dar cauzele pot fi mai multe...
Post automatically merged:

Ieri am revenit in tara cu un avion de la Blue Air si am fost foarte placut surprins cu doua momente.

1. Imbarcarea s-a inceput de la randurile 16 la 31 si apoi de la 1 la 15...s-a evitat acel binecunoscut haos de pe culoarul avionului cu bagajele de mana si dute-vino dupa locuri...

2. Au servit mancare calda + desert, pentru toti pasagerii...

Recunosc ca nu am mai zburat demult cu Blue Air. Cand am ajuns acasa m-am uitat in carnetul de zbor si ultimul zbor era din 14 februarie 2017.

Felicitari pentru aceste mici dar placute lucruri !


PS dupa aterizare si franare in timpul rulajului catre parcare nu s-a mai ridicat nimeni in picioare ca sa-si stranga bagajele si sa coboare...bineinteles ca s-a aplaudat dupa aterizare...
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
1. Imbarcarea s-a inceput de la randurile 16 la 31 si apoi de la 1 la 15...s-a evitat acel binecunoscut haos de pe culoarul avionului cu bagajele de mana si dute-vino dupa locuri...
asta e foart bine doar ca pe multe aeroporturi nu se poate acest lucru din lipsa autobuzelor sau alte lucruri care tin de infrastructura
 
asta e foart bine doar ca pe multe aeroporturi nu se poate acest lucru din lipsa autobuzelor sau alte lucruri care tin de infrastructura


Imbarcarea s-a facut la T1, prin burduf...a venit senora de la check-in si a anuntat cum se va face imbarcarea...nimeni din cei care au ramas la urma nu au comentat...

si inca ceva...check-in ul a inceput cam pe la ora 4 PM, inainte de cele doua ore planificate, cu doua ghisee deschise si o asistenta de la companie. Avionul era planificat la 7.20 PM pentru decolare. Venind de la alt terminal am ajuns cu cateva minute inainte de inceperea distractiei...

Acum ii felicit pentru felul cum au pregatit preluarea si imbarcarea pasagerilor si a bagajelor !

PS raman " turat " pe site ul ala de rezervari...ce sa mai zic de aplicatie...
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Asta da lovitura!

Vedeti ce se intampla daca patru piloti decid sa nu mai faca cheltuieli necugetate si sa faca un pic de economie?
Isi cumpara ,nu una ,ci doua companii aeriene. :coleman:
 
  • 👍
Reactions: 6 users
Buna ziua, Gabriel!

Iti multumim pentru interesul acordat companiei noastre. Prin acest e-mail doresc sa iti confirm faptul ca am primit solicitarea ta si vom reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp.

O zi reusita in continuare,
Ana
 
Asta da lovitura!
Vedeti ce se intampla daca patru piloti decid sa nu mai faca cheltuieli necugetate si sa faca un pic de economie. Isi cumpara ,nu una ,ci doua companii aeriene. :coleman:
De asta apar greve pe la Ryanair...ca vor si ei sa faca asta dar nu isi permit...
 
Ar fi frumos ca Blue Air să cumpere Air Moldova. Cred însă că rușii nu vor lăsa să se întâmple asta. O companie aeriană e o investiție strategică.
 
Ar fi frumos ca Blue Air să cumpere Air Moldova. Cred însă că rușii nu vor lăsa să se întâmple asta. O companie aeriană e o investiție strategică.
Tranagaz a achizitionat compania de stat din Republica Moldova omoloaga in acest an si a participat tot singura la licitatie. Si aia chiar e o investitie literalmente strategica pt ca se creeaza alternativa tocmai la gazul rusesc.

Nu cred ca mai au atat de multa influenta incat sa poata bloca tot in aceste vremuri.

Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Era bine ca Air Moldova sa aiba Boeing in loc de Airbus ,ar fi fost mai simplu. EMB sunt binevenite.
 
posibil să fie ceva adevăr în știrea de ieri, cred că BMS putea să zică direct nu la solicitarea mea, nu să mă pună să aștept :)