Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Elli si catelul Frodo au castigat concursul Blue Air intitulat "talentul meu pt Bucuresti". Pare o actiune buna pt imaginea companiei aeriene.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
BAQ face ultimul zbor în 24 septembrie*
BAE face ultimul zbor în 8 octombrie*
BAU va fi retras și el pe la sfârșitul lui octombrie*

în iulie 2019 primul MAX, următorul prin septembrie

*pot apărea modificări
 
  • 👍
Reactions: 5 users
Iarna nu vor avea probleme ca dispar charterele si se reduc frecventele la cam toate cursele. Insa din aprilie am semne de intrebare. Asadar dispar 3 clasic si vine un max in iulie si abia al doilea in sept... Cum vor opera sezonul de vara 2019? Revin niste avo data in wet lease? Mai fac rost de 2-3 738? Mai taie niste frecvente/rute fata de vara asta? O combinatie din aceste variante?
 
Nu pot sa înțeleg cum niște avioane de 20 de ani sunt retrase și altele de aproape 30 încă zboară. AMA, AMB, AMC, AMD, BAG, BAF sunt niște fiare mult mai vechi care încă zboară...
 
AM-urile sunt totusi intretinute de Lufthansa pana acun cativa ani, sunt in stare foarte buna, interioarele sunt moderne si aeronavele astea chiar le sunt foarte utile pentru rutele interne sau cu pax putini!
Post automatically merged:

Probabil la logica retragerii se tine cont si de costurile fiecaruia si de check-urile ce urmeaza a fi facute!
 
Last edited:
Parca mai trebuia sa vina si niste 738.
nu mai era de adus nimic, erau niște zvonuri pentru 2 B738 de la Transavia și TUI, însă nu se mai aude nimic de ele, în schimb toate B735 (AMA - AME) vor intra în iarna asta în proprietatea BMS
 
Era o informatie eronata.
Informatia este eronata in ce sens ? Ca nu ar fi facut deloc sale and leaseback, sau ca ar fi facut numai pentru unele dintre avioanele detinute ?
Iar daca nu au facut deloc operatiuni de sale and leaseback, atunci cum se explica scaderea valorii contabile a activelor imobilizate (unde sunt inregistrate si avioanele in proprietate) de la 306 mil lei in 2016 la 143 mil in 2017 ? Mi se pare totusi o scadere cam mare pentru a putea fi justificata doar de reevaluari/deprecieri sau eventuale vanzari ori scoateri din uz a altor active.
toate B735 (AMA - AME) vor intra în iarna asta în proprietatea BMS
Respectivele avioane par sa fi fost de la inceput vandute (Auto 500 LLC (Automatic) sold to Blue Air Romania five (5) 1991 vintage B737-530 - News )
Cam multe informatii care nu se leaga
 
Last edited: