E ciudat cum activele sunt aproape egale cu pierderea anuala. Sa nu fie ceva tehnici de "optimizare" fiscala la mijloc.
Avand in vedere conglomeratul de firme care insemnau atunci, si probabil si acum, BMS (rezervai online prin site-ul BMS, banii se duceau insa in contul altei firme, si asa mai departe) nu stii cum circula banii intre astea si ce inseamna de fapt pierderea respectiva. Si infloritorul RDS avea cifra de afaceri nu stiu cate miliarde de lei dar profit declarat infim ca sa evite plata impozitului pe profit.
Nu e nici o mare filozofie. Activele sunt avioane - care sunt in proportie de 80% (738) resepctiv 20% (classicele) in Leasing. Nu ai de ce sa te miri ca ajungi la o valoare contabila medie de 3 mil USD/avion propriu.
Optimizarea nu o faci cistiging bani undeva si pierzind la greu altundeva, cu atit mai mult cu cit intre companii poti aplica un arm length principle reciproc recunoscut ca intercompany Transfer pricing.