Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Din câte vad se mai pot rezerva zboruri și în ianuarie din Torino....

Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 
YR-AMA, AMB, AMC, AMD, AME, BAG. Care sunt celalalte doua?
Cred ca s-a referit de fapt la 734. BAS si BAZ.
Post automatically merged:

Nici o grija ,Blue air este pe maini bune, Zeitfracht, firma pe care unii dintre colegii nostri o vad ca pe un izvor de intelepciune si salvarea a BMS-ului ,desi in stafful de conducere a diviziei aviatice are oameni care au contribuit cu intelepciunea lor deja la falimentarea Air Berlin.

Nici nu-mi fac griji ca BMS nu va merge splendid mai ales ca Zeitfracht tocmai si-a facut praf prima aventura aeriana , Leisure Cargo ,exact partea cu care intrase oficial la BMS ,managementul cargo si care trebuia sa fie o afacere sigura pentru ca,nu-i asa, Zeitfracht are o traditie si o expertiza de o mie de ani in transportul marfurilor.
Dar vai...au pus ouale aproape intr-un sigur cos si cand doi clienti au fost pierduti ,s-a dus si firma pe copca.

Oare ce se va intampla cand LGW va pierde contractul cu LH (si se va intampla ,nu este prima oara cand LH renunta la mici carrieri care le faceau wet lease si acum zboara printre ingeri)?

Mai este si WDL ,care la fel , zboara mai mult pentru BAW.

The Freight Forwarder Leisure Cargo is insolvent. The restructuring director Tillmann Peeters of the consulting firm Falkensteeg Restrukturierung, which was appointed at the end of 2018, applied to the competent insolvency court in Düsseldorf for the company to open insolvency proceedings for self-administration due to insolvency. The court followed the motion and appointed Biner Bähr of the White & Case insolvency administration as provisional administrator.

The insolvency of the company, which has been owned by Zeitfracht Holding GmbH since December 2017, is, according to Peeters, the change of a major customer in the second half of last year to a competitor of Leisure Cargo. After another airline, whose loading capacity of the Düsseldorf freight broker marketed, had terminated contracts at short notice, Leisure Cargo could not absorb the failing volumes in times of declining freight business.
Boldarile imi apartin.
 
Last edited:
Dispare si baza de la CLJ. CLJ-OTP se va face de pe baza OTP ( OTP-CLJ-OTP), iar cele 2 frecvente la DUB prin zboruri de pozitonare

Baza LCA ramane cred cu un singur avion ce va face doar Atena si Salonic. Ce mai zburau ei spre UK dispare din programul de iarna.
 
flota Blue Air va fi redusă de la 23 de avioane la 13 după ce operatorul va renunța la toate avioanele Boeing 737 din seriile 300, 400 și 500. În cazul în care nu apar modificări, până la finalul lunii iunie cele două Boeinguri 737-300 și alte două Boeinguri 737-500 vor părăsi flota companiei iar alte 6 Boeinguri 737-500 vor fi retrase din serviciul comercial până la finalul acestui an
Sunt sanse sa se intample concedieri masive prin toamna, daca vor pleca 10 avioane din flota.
 
Directoarea de resurse umane BlueAir dezminte stirea boardingpass.ro si il acuza pe colegul de fake news...
 
@AndreiX, ai un link pentru stirea adevarata cu dezmintirea de fake news? Si mai am o intrebare, de cand se ocupa directoarea de resurse umane de PR-ul companiei? Sau a mai primit niste task-uri pentru ca au cu inceput restructurarea concediind deja PR-ul?
 
A dezmintit printr-un post pe facebook... am un screenshot... incerc sa fac upload
Post automatically merged:

Nu-mi iese... cum faceam? :smash2:Sau da-mi un privat cu numarul de tel sa iti trimit prin whatsapp sa pui tu...
 
Am dat un mesaj privat..
Post automatically merged:

Gata. Scuze pentru intarziere insa imi merge externul ca naiba.

 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
Mai verifica... Cursa din București pleacă la 8.30...
e383bce2b50a6dcb87dfcfc08cd8f961.jpg


Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 
@AndreiX, , de cand se ocupa directoarea de resurse umane de PR-ul companiei? Sau a mai primit niste task-uri pentru ca au cu inceput restructurarea concediind deja PR-ul?
Este putin suprarealist ce se intampla la BMS .
Dupa faza stranie cu Carsten Schaeffer in care ataca surprinzator credibilitatea proprii companii numai ca sa dea el bine la interviu acum vine directoarea de resurse umane sa dea dezmintiri privind strategia Blue Air. Ma intreb planificarea curselor cine o face? Bucatarul?

Era normal ca cineva sa dea dezmintiri (daca este cazul). Dar de ce nu se intampla ca in orice societate normala la cap ? Replica sa vina de la PR sau de la cineva din conducere.

Apoi ,ca replica la replica ,mai vine acum si Bobon si abereaza ,plus mai lanseaza in nume propriu ce s-a mai scris pe aici.

Directorul de resurse umane al Blue Air dezminte într-un mod total neprofesionist informația publicată în această după-amiază, însă trecem peste asta. Toate știrile publicate pe BoardingPass în ultimii ani care au avut ca subiect Blue Air au fost adevărate :risas3: în ciuda faptului că au fost scrise, la fel ca și acum, pe baza unor informații primite din interiorul companiei.

Tot ca un update, potrivit datelor din sistemul de rezervări, baza de la CLJ va fi închisă în toamnă iar cea de la Larnaca va fi și ea afectată de anularea a două rute și, cel mai probabil, acolo va rămâne alocat un singur avion față de două câte sunt în prezent.

(emoticonul imi apartine)
 
La BMS se lucrează încă la orarul de iarnă și sunt multe lucruri sub semnul întrebării datorită incertitudinii 737max. Atât la BMS cat si la ROT parcarea clasicelor depinde de livrările de MAX.

Deși nu mă bag în chestiuni de genul, am observat de-a lungul timpului că site-ul care a propagat știrea de ieri cam lucrează cu jumătăți de adevăr și cu zvonistică a la radio Erevan în căutare de senzațional și de rating probabil. Îmi aduc aminte și de situația cu Air Moldova de acum două săptămâni când anunțau depresurizare și când colo avionul ocolea in coborâre pe la Iași formațiuni noroase și restricții anti-grindina. Este cel puțin dubios și nu mi se pare o sursă de informații de încredere.
 
  • 👍
Reactions: 8 users
Ryanair ,pus pe expansiune .
Daca tot deschid companii ,mai bine cumparau si Blue Air-ul si nu-l lasu pe mana la tot felul de amatori.
Si cam cu ce asset-uri ar veni Blue Air in aceasta tranzactie? Mirifica flota de 13 avioane? Bucatari care se ocupa de network planning? ;) Directori de HR care, de plictiseala in week-end se joaca de-a PR-ul companiei?
 
Pai nu s-ar fi intamplat si nu se intampla asta pe vremea lui Racaru &Co.
Cel putin pe Romania BMS fusese tranportatorul numarul 2 ,cu o retea deja formata si matura in conditiile in care preturile BMS tind cam spre cele ale ROT ,nu ale WZZ. Plus compatibilitate la flota. Plus doua baze in afara, LCA si TRN.

Ajunsese BMS pe pierdere? Da. Aici venea insa rolul RYR ,care stie cu adevarat cum se castiga din aviatie.
Si asta fiind agresivi si proactivi, nu pe principiul "noi nu facem ce fac companiile mari ,noi mergem pe nisa ,nu ne complicam si nici nu stim sa gestionam situatii complicate, mai bine le abandonam si facem wet -leasing,cat o tine si ala. " .
 
  • 😲
  • 👍
Reactions: 1 users
@AIR06. sunt foarte multe de spus si aici suntem pe thread-ul Ryanair. Poti muta raspunsul meu si al tau pe threadul BMS, te rog? Sa continuam acolo.
 
Pai nu s-ar fi intamplat si nu se intampla asta pe vremea lui Racaru &Co.
Sunt convins ca semintele actualei stari de fapte au fost plantate pe vremea lui Racaru. In fapt sunt urmarea deciziilor de business luate in intreaga perioada Racaru - Constantinescu. Uite ce a spus omul recent, acum doua luni si ceva (la data scrierii prezentei): "Mai mult, Blue Air întâmpina probleme în a-si finanta activitatea, ceea ce de asemenea ar putea influenta evolutia în acest an." Deci nu e ceva gen "nu avem profitul scontat" ci pur si simplu "nu avem suficienti bani, ceea ce va influenta negativ evolutia companiei cel putin anul asta". Cat de negativ, putem doar ghici. In tot cazul, vom vedea concret la anul.
Acum se vede ca pierderile financiare din 2017 si 2018 nu au fost simple inginerii financiare de mutat banii in alte buzunare, "optimizat" fiscal situatia si scos artificial compania pe minus, ci au fost reale. BMS chiar e pe minus.
"noi nu facem ce fac companiile mari ,noi mergem pe nisa ,nu ne complicam si nici nu stim sa gestionam situatii complicate, mai bine le abandonam si facem wet -leasing,cat o tine si ala. " .
Ca sa parafrazez ce s-a scris mai sus, de ce te-ai incapatana intr-un business perdant de fabricat si vandut prajituri elegante cu frisca, atunci cand poti fi rentabil vanzand covrigi?
 
Last edited:
In privinta problemelor cu cashul sunt perfect de acord ca au inceput in perioada Racaru&Co. De asemenea cred ca era greu sau imposibil ca BMS sa reziste fara a fi sub umbrela unei mari companii.

De aceea spun ca RYR ar fi fost bineveniti pentru ca stiu ,cum spui si tu,sa faca prajituri mai mult sau mai putin elegante (iar frisca o platesti separat) si sa le vanda cu profit sanatos.

In schimb ti se promite ca vei fi rentabil vanzand covrigi, promisiune facuta de niste aroganti care nu prea mai facusera ever covrigi si, de buni ce sunt, tocmai si-au bagat in insolventa gogoseria,Leisure Cargo .
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Păi cine spune că BMS nu a fost niciun moment pe radarele RYR? Numai că la nivelul ăla se fac niște mici investigații, socoteli, adică due diligence.
Totuși RYR nu sunt chiar amatori. Vezi și declarațiile despre propriile companii. ;)
 
  • 👍
Reactions: 1 users
ti se promite ca vei fi rentabil vanzand covrigi, promisiune facuta de niste aroganti care nu prea mai facusera ever covrigi si, de buni ce sunt, tocmai si-au bagat in insolventa gogoseria,Leisure Cargo .
Nu stiu daca sunt aroganti sau nu, dar intuitia imi spune ca doar pe astia i-au gasit. Atat s-a putut. Situatia fiind totusi urgenta (vezi declaratia lui Racaru, care implicit spune ca nu le ajung banii si ca asta va afecta negativ compania in 2019) au acceptat probabil singurul investitor care a fost dispus sa puna umarul la redresat, tot probabil contra unui pachet de control de actiuni si cu un CCO impus care chiar are experienta comerciala, nu de type rating.
Daca decizille respective sunt bune au ba, la acest moment numai timpul o poate confirma. Cert este ca, in vechea formula, e aproape o certitudine ca problemele financiare ale BMS s-ar fi agravat.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users