Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Todd, in mare parte ai dreptate. In plus, judete precum iasi, bacau, cluj, bihor, arad etc etc inca au procente bune de drumuri judetene praf, canalizare deficitara in zona rurala si alte probleme mai stringente decit sa bage subventii peste subventii in "Bergamo de peste tot. SI ieftin"

CLJ si IAS au fost bine conduse, sunt singurele aeroporturi non-OTP fara transferuri de la stat in ceea ce priveste functionarea; reusesc sa-si acopere din venituri cheltuielile de functionare. Insa nici ele nu au bani pentru modernizari decit in mica masura - tot la stat si la UE stau cu mana intinsa.
 
Last edited:
Singurul aeroport non-OTP, care nu a beneficiat de nici 1 leu subventii de exploatare in perioada 2005-2019 este Aeroportul Timisoara.
Verificati la restul aeroporturilor, contul de profit si pierdere, la linia: ,, Venituri din subventii de exploatare aferente cifrei de afaceri'' si o sa vedeti faptul ca Aeroporturile Iasi si Cluj raporteaza cifre acolo.

Intr-adevar la Cluj, spre exemplu in perioada 2014-2018 sumele, cred ca reprezinta subventii primite de la CJ pt sustinerea deschiderii de noi rute cu ajutor de stat.
De asemenea observ faptul ca Aeroportul Cluj, a incheiat anii 2013 si 2014 cu rezultat, fix pe zero. Cu siguranta in acesti ani au beneficiat de tranferuri bugetare pt a se inchide perfect, total venituri=total cheltuieli
 
Last edited:
Ofertă OK pe eMag:

BAi0XEa.png



Un lucru amuzant, pe la 10-11 nu mai aveau decât voucher de 250 de lei, restul erau epuizate. Acum sunt toate pe stoc(mă rog, cel de 500 e egal cu două de 250, deci nah). Succes mai mare decât se așteptau sau strategie?

Și Ron? E leu/lei, nu ron. Tot 3 litere sunt.
 
Conform CEO Petrescu (despre care cred ca BMS a facut o foarte buna afacere aducand-o in staff) urma ca in noiembrie compania sa anunte 9-10 rute noi. Mai este putin si se cam termina luna . Aloooo !:sleeping:
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Yep, nici eu nu înțeleg obsesia asta cu RON / RONI :)

Stii de unde vine? Publicul etnic este inca sett pe Lei->Milioane, "Roni" -> cifre mici. Chiar daca au trecut 15 ani de la cele 4 zerouri taiate.
In plus si narativul public a fost mereu de "roni" si nu de Lei. Si polonezii au taiat zerouri, si simboul lor de moneda a trecut de la PLZ la PLN dar toata lumea a discutat mereu de zloti.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
E un lucru bun că folosesc vechile Classic pentru a mai scoate un ban, în condițiile în care nu prea le mai pot folosi în Europa de la anu'. Întrebarea e dacă pot să facă rost de suficientă cerere pentru ele și dacă nu cumva e mai scump să le țină și să le subînchirieze decât să le scoată din flotă.
 
Concluzii la prima vedere după aprox. o lună de "low cost".

1. În Blue Wallet au scăzut plafonul la 2000 de euro. Depui 2000 și primești 2600.
Inițial se putea până la 3000. Probabil s-au speriat.
2. Dacă depui bani în Blue Wallet, nu poți să cumperi din ei abonamente Blue Benefits. Așa, ca să nu ai prea multe beneficii.
3. Nici o rută nouă.
4. Nici o veste legată de aplicația mobilă. Oare câte companii aeriene din Europa au rămas fără app?
5. Prețurile se apropie cât de cât de low-cost doar când e promoția de 15-20%. În rest nimic nou, care să iasă în evidență.
6. Serviciile sunt cam aceleași. Pe lângă cele enumerate mai sus, nici un detaliu important care să atragă pe site cu adevărat.
7. Practic, puține detalii noi. Lipsă de strategie. Cred că sunt aceiași oameni într-un mic haos acolo la marketing & stuff.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Ce scria boardingpass.ro la inceputul lunii octombrie, referitor la faptul ca Blue Air va opera in sezonul de iarna cu doar 14 avioane s-a adeverit.

In ultimele 7 zile Blue Air a operat zboruri cu 14 aeronave + 1 avo B738 (care a operat cate 1 zbor/zi doar in 8 si 9 decembrie)
Distributia celor 14 de avioane aflate în exploatare in ultimele 7 zile ( 1 B733, 1 B734, 2 B735 și 10 B738) pe cele 5 baze BMS ramase:
- 7 avo OTP dintre care:
>>> 1 avo B734 ( 168 Seats)
>>> 6 avo B738 (din care 5 avo cu 189 Seats, si 1 avo-186 Seats)

- 2 avo BCM ambele B738 (183 si 189 Seats)

- 2 avo IAS: B735 (120 Seats) si B738 (186 Seats)

- 2 avo TRN: B735 (120 Seats) si B733 (148 Seats)

- 1 avo LCA: B738 (189 Seats)


A revenit si YRBAP de la Montenegro Airlines, si opereaza la baza din Torino.
 
Last edited:
  • 👍
  • 😟
Reactions: 4 users