Concluzii la prima vedere după aprox. o lună de "low cost".
1. În Blue Wallet au scăzut plafonul la 2000 de euro. Depui 2000 și primești 2600.
Inițial se putea până la 3000. Probabil s-au speriat.
2. Dacă depui bani în Blue Wallet, nu poți să cumperi din ei abonamente Blue Benefits. Așa, ca să nu ai prea multe beneficii.
3. Nici o rută nouă.
4. Nici o veste legată de aplicația mobilă. Oare câte companii aeriene din Europa au rămas fără app?
5. Prețurile se apropie cât de cât de low-cost doar când e promoția de 15-20%. În rest nimic nou, care să iasă în evidență.
6. Serviciile sunt cam aceleași. Pe lângă cele enumerate mai sus, nici un detaliu important care să atragă pe site cu adevărat.
7. Practic, puține detalii noi. Lipsă de strategie. Cred că sunt aceiași oameni într-un mic haos acolo la marketing & stuff.
De ce te miri ?
Scopul este de a genera cash short term. De aia punctul 1. Punctul 2 e yield- nu poti combina toate promotiile - si micii mari, si preturi de Kaufland nu merge.
3. Normal - nu arzi bani cu constructia de rute noi.
5. Ce inseamna low cost pt tine? Si de ce ar trebui sa fie ULCC si nu LCC?
7. Strategia e f clara - generare de free cash flow, cifre negre operational, pregatire de IPO. Ce iti lipseste tie e gargara de marketing.