Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Concluzii la prima vedere după aprox. o lună de "low cost".

1. În Blue Wallet au scăzut plafonul la 2000 de euro. Depui 2000 și primești 2600.
Inițial se putea până la 3000. Probabil s-au speriat.
2. Dacă depui bani în Blue Wallet, nu poți să cumperi din ei abonamente Blue Benefits. Așa, ca să nu ai prea multe beneficii.
3. Nici o rută nouă.
4. Nici o veste legată de aplicația mobilă. Oare câte companii aeriene din Europa au rămas fără app?
5. Prețurile se apropie cât de cât de low-cost doar când e promoția de 15-20%. În rest nimic nou, care să iasă în evidență.
6. Serviciile sunt cam aceleași. Pe lângă cele enumerate mai sus, nici un detaliu important care să atragă pe site cu adevărat.
7. Practic, puține detalii noi. Lipsă de strategie. Cred că sunt aceiași oameni într-un mic haos acolo la marketing & stuff.

De ce te miri ?
Scopul este de a genera cash short term. De aia punctul 1. Punctul 2 e yield- nu poti combina toate promotiile - si micii mari, si preturi de Kaufland nu merge.
3. Normal - nu arzi bani cu constructia de rute noi.
5. Ce inseamna low cost pt tine? Si de ce ar trebui sa fie ULCC si nu LCC?
7. Strategia e f clara - generare de free cash flow, cifre negre operational, pregatire de IPO. Ce iti lipseste tie e gargara de marketing.
 
Blue Wallet si Blue Benefits sunt motive importante pentru mine sa folosesc mult mai mult Blue Air anul viitor. Ok, Blue Benefits e ca un copy paste Wizz Discount club, dar Blue Wallet im-ofera un discount 30% in plus ca zbor des. Deci da, in opinia mea mesajul lui Dorin e prea amar chiar daca bineinteles Blue Air are de facut multe lucruri. Discount la 1000 euro Blue Wallet e la fel ca era la 3000 euro, 1000*3=3000, care este problema??
 
Last edited:
Probabil un "angajat multumit" i-a pus la dispozitie lui Bobon mailul cu "prima de Craciun".
 
Reactions: 1 user
Puteai și tu să pui o poză, nu link către o postare fb. Nu e ca și cum postările pot fi șterse.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
de7e1245d3dabf73d9dbd18546c5d716.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 user
E posibil ca Bobon să-și ia câteva peste ceafă. Sunt chestii care țin de bucătăria internă a unei companii private. Probabil că și-a dat seama că a comis-o. Dar na, e vorba de internet, lucrurile nu dispar pur și simplu.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Ca să semnalizeze și-a pus și watermark. 😂😂😂
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Hai mă că nu se pune așa ceva pe net.
Ori e un blog civilizat, ori e Cancan.
Ce demonstrează cu asta?
Știm cu toții că Blue Air nu strălucește, iar postarea nu aduce nimic nou.
Numai imagine negativă pentru o companie care nu merită așa ceva, chiar dacă are multe de lucrat pentru a îmbunătăți anumite aspecte.
E jenant și ar trebui să-si ceară scuze, iar respectivul angajat să zboare din companie, pentru că are sigur și un contract de confidentialitate.
 
  • 👍
  • 👎
Reactions: 7 users
Urat!
Mai ales din partea angajatului care isi mananca painea de la ei... pana la urma, din cate inteleg eu ideea e foarte bine gandita, sa nu afecteze atat de rau pe cei cu salarii mici sau familiile care depind de venitul de la BMS, retinerile sunt rambursabile 100% cu un timeframe clar definit si, pana la urma, decat sa pleci acasa pt ca nu mai au bani sa te plateasca, cred ca e mai bine asa. Vreau doar sa le reamintesc celor din BMS ca pe vremea JOR nu aveau bani de combustibil, operau altii pt ei sa nu le sechestreze avioanele sau plateau taxele de aeroport cash, la fiecare zbor. Deasemenea, le mai amintesc si ca se duceau la munca fara sa fie platiti cate 3-4 luni si fara sa ii anunte cineva ceva... pe vremea aceea isi dadeau mesaje intre ei cand intrau bani pt ca nu mai mergea nimeni la banca sa intrebe...
Da, recunosc, nu mi-ar placea sa fiu in locul lor, dar nici lor nu cred ca le-ar placea sa fie in locul celor de la Thomas Cook, Atlas si altii...
Ma bucur sa vad dupa atata timp un management care chiar pare organizat, cu planuri pe termen lung, orientat spre client si, pentru prima data spre angajat! Uite pentru asta imi vine sa ii fac prima optiune cand caut un bilet.
 
  • 👍
Reactions: 7 users
E posibil ca Bobon să-și ia câteva peste ceafă. Sunt chestii care țin de bucătăria internă a unei companii private. Probabil că și-a dat seama că a comis-o. Dar na, e vorba de internet, lucrurile nu dispar pur și simplu.
Si-a dat seama? Nu ii duce mintea pana acolo.
Nu stiu daca BMS foloseste asta, dar multe companii in mailurile newsletteruri/comunicari/etc "ascund" si coduri de tracking, sa vada cine, cand, unde citeste mailul.

Mesajul e public, posibil ca in primul mesaj postat sa fost vizibila si adresa de mail al angajatului, iar acum a luat textul, l-a pus in word, l-a centrat, si i-a pus un fundal negru, sa se incadreze in categoria "funerarii".
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Si dupa aia or sa scrie articole dezamagiti ca nu le raspund companiile la solicitari... pe bune? Iar istetul de angajat o sa se supere ca de ce nu-i mai anunta si pe ei nimeni nimic? Jur ca ma enervez de fiecare data cand citesc mailul ala pe spatiul public...
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Mai era un domn, care are un blog, fost coleg cu noi, care era certat rău cu BMS,
Acum or sa fie doi. 😀
 
  • 🌟
Reactions: 1 user
E mai degraba o solutie win-win... ca si Blue Air poate cere daune Boeing pentru intirzierea livrarilor... asa ca se intilnesc chiorul cu surdul.
 
  • 👍
Reactions: 2 users