Da! A părăsit flota. Apropo de asta, o sa fie înlocuit de ceva?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ai vreun avantaj fiscal sau de altă natură dacă rezervi prin intermediar?
Întreb pentru că e cel mai ok să rezervi direct la companie. Altfel se poate complica situația în caz de orice problemă ar fi pe parcurs.
Cât de ieftin e ca să merite riscul? M-aș mira să fie cu mult mai ieftin. Ai făcut o simulare până la final? Nu cumva se mai adaugă vreun cost?
În mare iti dau dreptate, unele miscari chiar ca nu le înteleg, ar avea poate sens dupa parerea mea, doar daca ar exista ceva contracte corporate foarte frumoase pentru ele.Sunt curios cate prind iarna, par lansate fara nicio noima.
Iasi - Verona, se vor lupta direct cu Wizz, pana acum nu au "castigat" niciodata. Plus au mai incercat acum 3 ani.
Din Bacau tin minte ca au mai incercat Stuttgart si nu a mers. Din Iasi a fost Salonic care a prins cateva saptamani, e drept sunt mai multi romani in zona Atenei... Birmingham probabil ca va merge. Copenhaga, aici iarasi e greu, majoritatea romanilor(si in special cei din zona moldovei) sunt prin Jutland, zona deservita de aeroportul Billund, unde sunt curse atat din Iasi cat si din Bucuresti. Plus au incercat cei de la Wizz cu Malmo (din Iasi) si a fost un chix. Larnaca, zboara Wizz din Iasi, vara merge foarte bine...iarna nu prea. Oslo habar nu am.
Ori incearca sa le arate "pisica" celor de la IAS, existand un conflict mocnit cu aeroportul, ori lansarea e sinucigasa.
...
Sunt curios la cate zboruri charter s-au antamat pentru la vara. Poate ne va spune @Thomas cate a gasit.
Exact asta a fost si convingerea mea cand am citit. Ciudata, foarte ciudata miscare.Sunt curios cate prind iarna, par lansate fara nicio noima. ( .... )
Ori incearca sa le arate "pisica" celor de la IAS, existand un conflict mocnit cu aeroportul, ori lansarea e sinucigasa.