boardingpassCompania Blue Air a „transformat” temporar două Boeinguri 737 în avioane cargo prin înlăturarea scanelor in interiorul lor și va opera mai multe zboruri din București spre China. Blue Air va efectua în perioada 6 – 15 aprilie opt zboruri cargo spre Shenzen, China, cu două avioane Boeing 737-800NG. Primul zbor exclusiv cargo operat de Blue Air cu un Boeing 737-800NG înmatriculat YR-BML în China va decola luni dimineață, 6 aprilie la 05:30, spre Shenzen. Al doilea avion care va opera zboruri spre China este înmatriculat YR-BML. Acesta va efectua primul zbor în 7 aprilie și va zbura tot spre Shenzen cu escală în Almaty.
În situația actuală, pentru a putea traversa cu bine această perioadă și pentru a continua să ne servim pasagerii și să plătim sume substanțiale la bugetul de stat, avem nevoie de sprijin temporar, sub forma unui credit, care să asigure Blue Air lichiditatea necesară menținerii capacității de zbor și a locurilor de muncă în această perioadă dificilă.
Creditul de salvare nu este un fond nerambursabil, ci un împrumut cu dobandă preferențială acordat unei companii, într-o situație de criză majoră. Avem capacitatea de a rambursa acest credit și dobânzile aferente.
De aceea, luna trecută am depus la Guvernul României solicitarea noastră formală și suntem încrezători că orice analiză de risc și oportunitate va duce la o soluționare pozitivă a cererii noastre de finanțare.
În caz contrar, piața pe care nu o vom mai putea deservi noi, o companie românească, va fi preluată de operatori străini care nu vor contribui la bugetul de stat al României și nu vor lua decizii având în minte interesul românesc.
Sigur, numai ca sofistul care a scris treaba asta ignora intentionat, ca doar de aia e sofist, un lucru: Blue Air e o parte a aviatiei romanesti. Mai mica, mai mare, e de discutat. Dar o parte. Nicidecum aviatia romaneasca insasi. Nimeni nu e aviatia insasi, ci o parte a acesteia.Au pus pe siteul lor un manifest: MANIFEST PENTRU SALVAREA AVIAȚIEI ROMÂNEȘTI ,
Au pus pe siteul lor un manifest: MANIFEST PENTRU SALVAREA AVIAȚIEI ROMÂNEȘTI ,din care citez :
În caz contrar, piața pe care nu o vom mai putea deservi noi, o companie românească, va fi preluată de operatori străini care nu vor contribui la bugetul de stat al României și nu vor lua decizii având în minte interesul românesc.
Culmea e alta: nu poti sa spui ca nu.baga si ei repede placa ca zboara pt interesul national.
Nu prea , de ceva ani au cam renuntat sa zboare pe aeeroporturi secundare .De aici e disperarea. Astia nu zburau rute viabile economic, ci mereu subventionate ( taxe aeroport minuscule, "publicitate" etc)
Evident ca e perfect legitim sa ceara ajutor. Problema e ca 0B nu cere de la guverne europene, ci de la Cîțu si prietenii. Prietenii bancilor si ai multinationalelor, desigur, adica exact nu ai antreprenorilor si firmelor cu capital romanesc. Aici e problema.si LH cere ajutor,de ce nu ar cere 0B
Sigur, numai ca pragmatismul nu a dus la imbunatatirea cash flow-ului si a situatiei financiare a companiei.De cand a venit Oana Petrescu mi s-au parut mult mai pragmatici.
...daca vom primi suficiente solicitari de calatorie, ne-am pregatit sa organizam in aceasta perioada Zboruri la Cerere, introducand zboruri speciale - deschise tuturor celor are au nevoie sa calatoreasca spre sau dinspre cele cateva destinatii unde zborurile sunt inca posibile.
La solicitarea dumneavoastra am introdus urmtoarele zboruri spre/dinspre Dublin:
Joi 9 Aprilie
Bucuresti - Dublin (14:00 - 16:00). Pentru rezervare apasa AICI.
Dublin - Cluj Napoca (16:45 - 22:50). Pentru rezervare apasa AICI.
Dublin - Bucuresti (16:45 - 23:40). Pentru rezervare apasa AICI.
Vineri 10 Aprilie
Iasi - Dublin (14:30 - 16:15) Pentru rezervare apasa AICI.
Dublin - Bacau (17:00 - 22:30). Pentru rezervare apasa AICI.
Dublin - Iasi (17:00 - 23:40). Pentru rezervare apasa AICI.
DUB | BCM | 189 |
DUB | CLJ | 134 |
DUB | OTP | 101 |
FCO | OTP | 91 |
OTP | FCO | 81 |
LHR | OTP | 64 |
economica.netMinistrul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, Lucian Bode, a anunţat miercuri seara că au fost demarate discuţii cu Comisia Europeană pentru un ajutor dedicat compensării efectelor pandemiei asupra TAROM şi Blue Air, undeva la 130 de milioane de euro, scrie Agerpres.