Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Cel mai frică ne este să nu ne pierdem pieţele, pentru că am investit în perioada 2015 – 2018 în crearea unor rute“.
 
Ce am retinut din interviu:

  • in vara viitoare se spera revenirea la 20 avo ,pana atunci se vor exploata 8-10 avo
  • 60% dintre clienti sunt VFR
  • in prezent ai posibilitatea ,pentru mai mult confort,sa-ti cumperi si locul de langa tine
  • sunt discutii cu SBZ si OMR pentru testarea unor zboruri in aceasta perioada
  • in 2019 pretul mediu de baza /bilet 50-60 euro ,ajungand cu auxiliare la 80 euro
  • piata libera a fost deja afectata ,primele ajutoare de stat in Europa au fost date fara conditii de respectare a concurentei (ex : cu banii din ajutoare ai fi putut sa cumperi o alta companie in dificultate sau sa ataci piete)
 
Last edited:
Reactions: 1 user
Adevarul este undeva la mijloc. Pe de-o parte nu este in regula sa pompezi bani aiurea in afaceri nesustenabile, chiar daca sunt locale sau nationale. Pe de alta parte, poti fii protectionist si sa iti sustii companiile locale ce la randul lor duc o concurenta neloiala cu granzii din domeniu ce isi pot permite sa practice preturi de dumping pana scot actorii mici de pe piata.

De asemenea trebuie mentionat faptul ca BLA si ROT platesc absolut toate taxele in RO, de la CAS pana la TVA catre o gama larga de furnizori locali, in timp ce ”granzii ”in general platesc aici doar taxe de aeroport si cumpara ceva combustibil. Se cunoaste faptul ca la WZZ de exemplu contractele de munca ale echipajelor erau inregistrate in Elvetia, nu stiu daca s-a mai schimbat ceva recent. ROT mai este si o oportunitate buna de lansare pentru tinerii piloti iesiti din SSAvC.

Este o ecuatie cu un cumul de factori, iar daca ma intrebati pe mine, e mai benefic pentru o tara ca Romania sa aiba companii aeriene locala, daca si numai daca se reuseste o eficientizare a afacerii, chiar si cu o eventuala pierdere directa. Indirect este un castig cu siguranta. Pot sa bag 10mil. euro anual in ele daca mi se intorc la bugetul de stat taxe de 100mil. euro.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
BMS va relansa TSR si OMR din Aug 2020
Sursa: BoardingPass

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Pai ,da ,spunea Oana Petrescu acum cateva zile ca sunt discutii cu SBZ si OMR pentru testarea unor zboruri in aceasta perioada .
 
Mu asi pune mare pret pe acel interviu, e clar ca face unele confuzii: la intrebarea, ce zboruri interne opereaza BMS, ea vorbea de IAS, CLJ si BCM. E limpede confuzia intre zb interne si baze RO, astfel incat, ar fi bine sa trecem la "si altele" acel interviu. Ma ondoiesc ca ai avut vreodata intentia de a opera OTP-SBZ, ci mai degraba ceva zboruri externe din SBZ. My 2 cents

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Rutele sunt de Biz , in interviu declara ca acest segment nu este prioritatea lor .

Sent from my J9210 using Tapatalk
 
Exactly my point. Nu trebuie folosit acel interviu ca indicator al strategiei BMS

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Probabil profită de faptul că Ryanair nu operează pe OTP - TSR până în octombrie.
 
Da, Marti si Joi, cu un orar nu foarte fericit, dar cine stie?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Ruta București – Oradea va fi operată cu o frecvență de patru zboruri pe săptămână, în zilele de luni, miercuri, vineri și duminică.
Orarul zborurilor: București (OTP) 10:45 – 11:40 Oradea (OMR); Oradea (OMR) 12:25 – 13:20 București (OTP).
Orarul zborurilor: București (OTP) 07:30 – 08:25 Timișoara (TSR) / luni – vineri; Timișoara (TSR) 09:05 – 10:00 București (OTP) / luni – vineri; București (OTP) 17:35 – 18:30 Timișoara (TSR) / zilnic, excepție sâmbătă; Timișoara (OTP) 19:15 – 20:30 București (OTP) / zilnic, excepție sâmbătă.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Nu neaga nimeni faptul ca Blue Air nu ar avea probleme financiare.
 
  • 👍
Reactions: 1 user