Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Eu nu vad de ce spuneti ca nu se poate bate cu WZZ la BCM. Eu cred ca amandoua pot castiga bani acolo. Si apoi, sa nu ne grabim, WZZ a anuntat 2 avo parca, rute peste rute, dar nu e musai ca pana in octombrie nu se schimba. Functie de disponibilitate aeronave, de alte oportunitati.
Pe de alta parte BLA e acolo "acasa", ar fi cel mai prost semn (chiar daca economic ar avea sens) sa bata in retragere.
Eu in locul lor m-as uita mai atent la aeroporturile regionale. Si ce daca e WZZ? Exista nise, se poate opera...
 
  • 👍
Reactions: 2 users
A aparut BCM-OTP/CLJ
Preturi de la 0.21 RON/segment. :)

Segmentul CLJ-BCM de la 96 lei, iar OTP-BCM de la 48 lei.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 2 users
OTP-BCM-OTP (luni, miercuri, vineri, duminică)
0B2001 București 08:30 – 09:20 Bacău
0B2002 Bacău 07:00 – 07:50 București

BCM-CLJ-BCM (marți, joi, sâmbătă)
0B2003 Bacău 20:05 – 20:45 Cluj joi
0B2004 Cluj 21:30 – 22:10 Bacău joi

0B2003 Bacău 13:20 – 14:00 Cluj marți, sâmbătă
0B2004 Cluj 14:45 – 15:25 Bacău marți, sâmbătă
 
  • 👍
Reactions: 3 users
BVA-BCM e 1/7, MUC si CGN nu apar. Din ce se mai spunea, apar intr-adevar BCN si MAD, alaturi de interne.
DUB e red-eye si cu cele 7 frecvente interne scurte se poate organiza programul cu 2 aeronave ( total sunt 42 decolari pe sapt).
Ramane de vazut cat de "final" e acest program.
 
In principiu eu sunt de acord cu bani publici pentru Tarom si Blue Air. E nevoie de aceste companii pe piata romaneasca, altfel vai si amar mai ales de aeroporturile non-OTP sa ramana doar pe mana Wizz.
Pe de alta parte, inteleg ca BLA vrea sa faca niste experimente comerciale cu rute cam exotice, sau cu frecvente "entuziaste". Cred ca si statul, cand e vorba de bani publici, sa puna niste conditii. In primul rand ca onor BLA trebuie sa plateasca pe unde opereaza, nu ca ne mutam la aeroportul cu 100 km mai la vale si ii lasam pe altii cu ochii in soare.
 
  • 👍
Reactions: 5 users
Se pot rezerva bilete pe noile rute, inclusiv cele interne?
 
din octombrie:
BCM-LCA 2xw
BCM-ATH 2xw
Totusi nu inteleg logica lor, bine vor sa se lupte cu Wizz, dar chiar au atatia bani incat sa ii arda aiurea? Nu se erau suparati ca nu primesc banii de la guvern? Si in conditiile astea lanseaza rute pe care clar nu au cum sa faca profit? ATH/LCA sunt de lansat in mai, nu in octombrie. Daca nu merg vara, in restul anului nu faci nimic.
 
Mai lipseste Oslo!
Probabil mai lucrativa in sezonul de iarna, decat ATH. Birmingham, in schimb e surprinzator ca nu l-au relansat - fusese din grupul celor anuntate in Iarna, cu incepere in Jun 20. Dar, probabil este o alta poveste acolo, tinand cont ca l-au anulat si din OTP

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Orice e mai lucrativ decit Atena si Larnaca iarna.
Ce se poate cu Larnaca din zona e cam asa: Wizzair s-a chinuit vreo 3 ani si iarna nu trecea de 1/7 pe LCA-IAS ( la yield de 2 lei). NB: cu destui pax din nordul RM
Ce se doreste acum:
LCA- SCV 2/7 ( WZZ)
LCA- BCM 4/7 ( WZZ+BLA)

Acum, adica si cu pandemie, ca mai dureaza...

Cu Atena situatia sta astfel pe aeroporturi nu de talia OTP, dar oricum cu potential mult mai mare decit BCM:
-WZZ a renuntat la ATH-CLJ
-WZZ zboara KIV-ATH, dar chinuit rau de tot pe sezonul de iarna, yield minuscul.

Nu cred ca "aruncam cu rute" poate sa ii "sperie" pe cei de la WZZ. Acestia ar pleaca doar daca costul de oportunitate le zice astfel. Putin probabil, ca miza nu e (doar) BCM, ci monopol in Moldova. Dupa, ii joaca pe toti cum vor... SCV, IAS, BCM
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 4 users
Bun, si revin la intrebarea mea anterioara. Ajung la baggage drop si angajatul respectiv, la fel ca cel ce se ocupa de social media nu stie aceasta politica de bagaje. Cum ii demonstrez ca am dreptul la bagaj. Ii arat forumul si ii zic ca 2 baieti de pe net stiu sigur ca e inclus?
@alexxy , exact ceea ce spuneai:
8fc6b63ec9901f177c2d96cf2f232d08.jpg


Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Situație tipică de a nu te pune în locul clientului.
Așa se p..a mulți pe afaceri.
Probabil așa ajungi să gândești când ai un business de sute de milioane de euro. Să nu-ți mai pese de mici detalii care contează doar pentru unii. Să nu mai iei în seama orice mizilic.

Totuși, încă mănânc cu încredere pufuleții Gusto si mă minunez că le pasă de fiecare pungă vândută, păstrând aceeași calitate, chiar dacă businessul lor e astronomic.

Probabil satisfacția unui business de succes are la bază mai mulți algoritmi, diferiți de la unul la altul.

Până când boșii acestei companii vor ajunge să își rezerve chiar ei un bilet pe o rută internă (chiar de pe telefon!), o să mai consum un camion de pufuleți.

LE: tind să cred că încep să-i doară fix în dos de ce va urma, dacă treptat primesc garanții de la stat.
Desigur, se vor apropia ca mentalitate de Tarom, de ce nu? Adică pare inevitabil atât timp cât statul ar fi cu coada vârâtă adânc.
 
  • 👍
Reactions: 3 users