Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Până când boșii acestei companii vor ajunge să își rezerve chiar ei un bilet pe o rută internă (chiar de pe telefon!), o să mai consum un camion de pufuleți.
Chiar daca vor rezerva, sigur nu vor observa chestii in online. Dimpotriva, se vor bate reciproc pe burta a succes si vor continua asa.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Blue Air are o problemă și nu o ia în seamă. Încă o dată vreau să subliniez lipsa totală de nepăsare, mai ales în situația financiară din acest moment.

Sunt zeci de mii de clienți care nu au primit scuze și nici acum o confirmare precisă asupra datei la care vor primii banii înapoi pe biletele din perioada martie-iunie.
E jignitor că nu transmit mailuri, iar la call center te duc cu zăhărelul.

Să ignori clienții e nesimțire, mai ales că unii sunt clienți fideli.
Practic Blue Air ignoră o regulă de bază, de bun simț în afaceri.

Spun asta pentru că am zburat de multe ori cu ei și am de primit vreo mie de euro de la ei.
Dar a trebuit să aștept o infinitate la call center, să le spun în ce cont vreau banii și tot eu să insist să-mi zică o perioadă aproximativă, pe care nu au respectat-o.

Nu o să apelez la ANPC (varianta sigură la care a apelat un prieten), așa că o să aștept.

Înțeleg că situația e cum e, dar Blue Air se aliniază altor companii care nu dau doi bani pe clienții care le aduc veniturile.

Probabil deja s-au lămurit că vor fi avantajați de statul român și vor continua această practică nesimțită.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
Cum ziceam in alt post: banii de la stat trebuie dati cu conditii:
-sa plateasca restantele la aeroporturile unde opereaza;
-sa gaseasca solutii rezonabile si orientate client ( stiu, suna a cliseu) pentru biletele vandute dar nefolosite din motive de pandemie.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Rute noi din 28.03.2021:
OTP - ATH / BRI / VIE / PRG / MUC
Se reiau : OTP - LIS / BHX / TRN / MAD / BCN / HAM / BLQ / CTA / GLA
Cresc frecventele pe OTP - CLJ - 10/7, OTP - TSR - 11/7, momentan OTP - IAS / OMR / BCM - nu apar incarcate!

Din 28.03:

OTPCLJ (zilnic)

Luni, miercuri, vineri – double daily :

0B3001 – OTPCLJ – 10:30 – 11:25

0B3002 – CLJOTP – 12:05 – 13:00

0B3101 – CLJ - OTP – 18:20 – 19:15

0B3102 – CLJOTP – 19:55-20:50

Marti, joi, sambata:

0B3001 – OTPCLJ – 08:35 – 09:30

0B3102 – CLJOTP – 18:40 - 19:35

Duminica:

0B3101 – OTPCLJ – 18:20 – 19:15

0B3102 – CLJOTP – 19:55 – 20:50



Din 28.03:

OTP – VIE (zilnic)

Luni, miercuri, vineri (double daily):

0B165 – OTP – VIE – 07:25 – 07:55

0B166 – VIE – OTP – 08:45 – 11:15

0B1165 – OTP – VIE – 19:00 – 19:30

0B1166 – VIE – OTP – 20:20 – 22:50

Marti, joi , sambata:

0B165 – OTP – VIE – 07:25 – 07:55

0B166 – VIE – OTP – 08:45 – 11:15

Duminica:

0B1165 – OTP – VIE – 19:00 – 19:30

0B1166 – VIE – OTP – 20:20 – 22:50





Din 28.03, OTP – PRG (5/7) – luni, miercuri, joi, vineri, duminica:

0B179 – OTP – PRG – 13:10 – 14:05

0B180 – PRG – OTP – 14:55 – 17:55



Din 28.04, OTPATH (zilnic):

Luni – vineri:

0B161 – OTPATH – 14:25 – 15:50

0B162 – ATHOTP – 16:40 – 18:05

Sambata, duminica:

0B1061 – OTPATH – 07:30 – 08:55

0B1062 – ATHOTP – 09:45 – 11:10



Din 30.03, OTP – BRI (marti, joi, sambata) – 3/7:

0B193 – OTP – BRI – 16:00 – 16:35

0B194 – BRI – OTP – 17:25 – 20:00



Din 29.03, OTPLIS (luni, miercuri, vineri) – 3/7:

0B157 – OTPLIS – 21:15 – 23:45

0B158 – LISOTP – 00:45 – 06:55
 
  • 👍
Reactions: 7 users
Cu ce avioane vor opera aceste rute? La o prima vedere, cel puțin 2 avioane noi trebuie sa opereze rutele plus măririle de frecvente.. O sa fie o nebunie pe ruta Otopeni-Viena!
 
Rute noi din 28.03.2021:
TRN-OLB (marti, vineri) – 2/7

Baza TRN:
TRN-OTP 4xw
TRN-BCM 4xw
TRN-IAS
TRN-AHO 3xw
TRN-BRI 5xw
TRN-CAG 4xw
TRN-CTA 13xw
TRN-NAP 3xw
TRN-OLB 2xw
TRN-SUF 7xw
TRN-TPS 2xw
 
  • 👍
Reactions: 5 users
Experimente pe bani publici.

Pentru reamintirea OUG-ului care sta la baza ajutorului de stat:

Art. 11
(1)
Pentru a asigura evitarea denaturării concurenței, beneficiarii se obligă:
a) să evite expansiuni comerciale agresive finanțate prin ajutor de stat sau asumarea de riscuri excesive,
 
  • 😡
Reactions: 1 user
Din 13 sept. vor zbura OTP-BAY, 4/7 (L, Mi, V, D), rută încărcată în sistem.

Oare face parte din condițiile impuse de Guvern?
Spre cât mai multe aeroporturi românești, pentru salvarea aviației noastre.
Probabil în curând spre Caransebeș și Tulcea.
 
  • 👍
  • 🤣
Reactions: 3 users
Din 13 sept. vor zbura OTP-BAY, 4/7 (L, Mi, V, D), rută încărcată în sistem.

Oare face parte din condițiile impuse de Guvern?
Spre cât mai multe aeroporturi românești, pentru salvarea aviației noastre.
Probabil în curând spre Caransebeș și Tulcea.
Cu 100 pax/luna, chiar ca ii salveaza. Asta in cazul fericit, in care reusesc sa adune 50 pax/zbor. Poate parea cinic, dar aceasta expansiune pe interne (mai ales cu rute ca BAY, BCM), cu B738/Max, e sortita esecului

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 users
0B3097 - OTP- BAY - 20:50-21:45 / 0B3098 - BAY-OTP - 22:25-23:20 - luni, miercuri, vineri, duminica din 13.09!!
@PopV , tragi concluzii pripite am impresia. In baza carei analize inafara rutei haotice OTP-BCM, crezi ca ruta aceasta ar fi sortita esecului?
Iti dau eu exemple, sunt cereri enorme din partea agentiilor de turism pe intern pentru pachete de Maramures, cursa de Cluj merge extraordinar, multe cazuri saptamana asta cu overbooking, TSR se cam taraie dar nu a avut deloc promovare, OMR are in medie 100pax cu B735.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Este ok ca leg aeroporturile din Romania de Bucuresti,dar ceva rute internationale de la aeroporturi mai mici,de exemplu Oradea,nu sunt,degeaba au primit finantare. Este si o finantare de 1 milion de euro pentru companiile aeriene care isi incep zboruri noi de pe Aeroportul Oradea.
 
@cristi_avb, CLJ este operat 5/week, si cu istoric lung in spate. BAY, la 4/week, este dpmdv no go cu B738. Unul din cele mai bune indicatoare al rutelor domestice este experimentul W6, care desi are cel mai mic CASK din Europa, nu a considerat ca merita. Iar awareness-ul in CLJ ( care este generatorul de trafic, mai mult decat OTP), este incomparabil in favoarea W6, vs 0B. Este doar o opinie, lunile urm. o vor confirma, sau nu. Bineinteles ca imi doresc sa ma insel, ar fi bine pt toata lumea ca aceste rute sa fie autosustenabile

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 user
@PopV Normal ca Wizz a considerat că nu merită, atâta timp cât vindeau bilet la 39, 69 si 99 de RON. De exemplu, acuma in perioada asta, un LF de 80% pe CLJ-OTP si OTP-CLJ eu zic ca nu este rau deloc.
 
Last edited:
@B738, din ce am vazut in ultimele 2-3 sapt, au avut cel putin 5-6 promotii (fie 9,99 eur pt domestice, fie reduceri de 25-30%), astfel incat nu cred ca yield-ul este satisfacator. Inca o data, nu inteleg de ce ne antagonizam: lunile viitoare vor da verdictul. Iar, daca W6 vindeau cu acele preturi, eu sunt sigur, ca doar asa reuseau sa umple avioanele - sunt suficient de pro sa fie altfel. Eu spun, ca daca la W6, cu in CASK asa mic nu a functionat, la alt operator, cu CASK mult mai mare, dar ac model de business ( insemnand ca serviciile oferite in pret sunt identice, fara conexiuni, deci absolut acelasi target), greu de crezut ca va merge.
Vom trai si vom vedea, eu le ton pumnii stransi

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Hai să facem un calcul simplu.
100 paxi x 45 euro biletul mediu = un venit de 4500 euro/zbor

45 de euro prețul mediu e plauzibil, chiar dacă sunt șanse să fie mai mic, ținând cont că diferența dintre clasele tarifare e de numai 7 euro! Și mai ales când biletele încep cu 10 euro.

Deci începem să scădem de la 4-5000 de euro încasați pe o cursă cu 100 paxi.
Poate doar dacă are cineva niște cifre adunate pe termen lung, să putem compara cu altă rută internă.

Totuși, ce ne facem în lunile moarte? De unde se adună minimum 400 paxi pe săptămână în octombrie, noiembrie, februarie, martie etc.?

Îmi aduc aminte că am rezervat acum doi ani OTP-CLJ cu Wizz la 78 de lei return/pax pentru 18 paxi. Chiar am simțit un privilegiu că au operat cursa.

În concluzie, probabil subvențiile, promisiunile, guvernul fac să fie ruta sustenabilă.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
BAY-OTP e cu totul altceva decit aiureala BCM-OTP. In primul caz iti ia o vesnicie sa ajungi terestru la OTP. In al doilea caz ajungi in 4h cu masina
OTP-Bay cred ca e o ruta care tb incercata.
 
  • 👍
Reactions: 1 user