Convietuirea cu Wizz e singura solutie. Nu exista alta, pentru ca Wizz e prea puternic fata de orice competitor in Romania pe orice aeroport (aici includ si
OTP). Pana la urma nu trebuie sa "te iei la tranta", pur si simplu trebuie sa ai "oo" si sa rezisti.
Nu vorbesc neaparat de
BCM ci in general in Romania. Exista rute unde poti zbura chiar daca e Wizz, exista si rute pe care le poti castiga singur.
Pe de alta parte nu prea inteleg canibalizarea asta
BCM-
IAS la 120 de km. Nici la Wizz nu o inteleg, dar bine, sa spunem ca ei isi permit. E cumva similara cu
CLJ-
TGM sau
TSR-
ARW. E clar ca trebuie sa alegi. Stiu ca la
BCM exista un istoric al
BLA, nu imi dau seama, poate ca e mai rentabil acolo decat la
IAS. Desi, asa, privit din avion,
IAS pare mai atractiv macar prin prisma oportunitatilor de catchement. Dar, daca
BLA a construit in timp un sistem de conexiuni umane la
BCM care le permit (probabil) sa aiba facilitati pe care nu le au la
IAS, fie...
Sunt curios cum va decurge inceputul la
CLJ. Mai sunt mai putin de 2 luni. Este extrem de ofertant si indraznet, poate mai ofertant ca niciodata in istoria lor cu dus-intors cu Clujul. Daca reusesc o baza cu 2 aeronave la
CLJ si pana in toamna stabilizeaza macar 7-8 din cele 11 rute noi este o mare victorie pentru ei. Si cred ca o pot face. fara sa pot pune argumente seci pe masa, simt ca se poate. Bine, trebuie rabdare. Iar daca asta inseamna ca pot intra in iarna 21/22 cu 3 baze interne "sigure", de acolo pot dezvolta.