Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Referitor la clipul de pe b1 TV de mai sus ,pentru cine nu a avut timp/chef sa-l vada, am retinut:

-in prezent (conform avocatului BLA, Nastase) mai sunt inca 480 de contracte de munca in vigoare ,neplatiti ,din pacate din iunie
-noii actionari minoritari propun reluarea operarii din mai 2023 cu 15 avioane (momentan BLA mai are cele doua aeronave pe care le stim )
-au fost audieri la DNA (av Nastase) privind presupusele incalcari ale legii ale lui Horia Constantinescu in relatia cu BLA
-m-a impresionat cravata perfect asortata cu avionul a fostului ministru Sova :) :

 
  • 👍
Reactions: 1 user
mai sunt inca 480 de contracte de munca in vigoare ,neplatiti ,din pacate din iunie
E o performanta in sine faptul ca, dupa atatea luni de neplata, mai exista 480 de angajati in companie. Oameni care in tot acest timp au primit facturi, au avut nevoie de bani pentru diverse lucruri, etc. Imi inchipui ca pentru ei numai usoara nu a fost toata perioada asta de timp. Evident, daca noii actionarii chiar au de gand sa porneasca operarea in mai 2023, si daca chiar mai vor sa aiba angajati, ar face foarte bine sa gaseasca urgent bani pentru toate salariile restante si pentru cele din prima jumatate a anului viitor.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Tinand cont ca vor fi preluati majoritar de catre stat cred ca oamenii isi vor primi restantele.
 
Asta este caz de DIICOT. Blue Air nu mai detine nimic : avioane, sedii, mare parte din angajati sunt deja transferati la HelloJets. Ar fi o mare idiotenie ca sa se intampla asa ceva.
DIICOT trebuia sa ancheteze un ipotetic GIO la nivelul conducerii BlueAir insa nici acum nu e tarziu.
 
Contestat tranzacțiile în Octombrie, cu rezultat favorabil de la bancă pentru absolut TOATE. Situația e mai aiurea pentru cei care au achitat cu carduri de debit.
Eu aveam bilete platite la BlueAir prin card prepaid (Revolut). Am contestat 5tranzactii. Momentan la 3 mi-am recuperat banii prin chargeback.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Can anyone give me a reference to a document stating the actual registration of the Government as majority stake holder of Blue Air?
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Domnu' secretar știe o rețetă cu ciuperci halucinogene:
 
  • 🤣
  • 👍
Reactions: 3 users
Io il cred, dar sa imi arate o singura masura reala, nu fonfleuri de presa, prin care a relansat in 2022 traficul aerian. Prin care a creat noi oportunitati pentru sectorul respectiv. Prin care a facut ceva pozitiv.
 
Este o societate necondusă. Încercăm, poate până vineri reușim, să constituim un nou Consiliul de Administrație. Dacă nu, sperăm ca într-o săptămână să avem CA, să putem să mergem mai departe”, a explicat, pentru Gândul, președintele AAAS, Daniel Geantă...

Aveam un calendar, să putem prelua informațiile, să vedem care sunt creditorii, ce datorii sunt, dar toți angajații au plecat, cu excepția unei singure doamne, respectabilă de altfel, și avem mare noroc cu dânsa, este director economic și ne ajută cu actele, dar este foarte greu să ne pună la dispoziție cantitatea enormă de informație, este nevoie de semnături pe cărțile de muncă.
Vechiul Consiliu de Administrație a plecat, nu a lăsat un raport de activitate...


 
Daniel Geantă, președinte AAAS: ”Discuțiile despre un potențial investitor au eșuat”
”Pe data de 10 decembrie a existat acest concordat prin care s-a mai acordat un termen de două luni, până pe 10 februarie, datorită faptului că acțiunile au fost preluate de statul român iar noi am cerut o păsuire, ținând cont de discuțiile pe care le-am avut cu Blue Air și anume că urma să vină cu un potențial investitor.
Dacă, între timp, una din societățile care au datorii de recuperat de la Blue Air sau ANAF vor cere insolvența urmează să înceapă înscrierile la masa credală și în funcție de ce se recuperează din societate, își vor recupera și creditorii banii.
Altfel nu se poate, fără o infuzie de capital sau altă modalitate, de exemplu să scazi costurile cât mai mult… Dar ce costuri să mai scazi într-o societate care nu mai funcționează din 6 septembrie 2022”, a mai declarat Daniel Geantă, președintele AAAS.

 
A crezut cineva in fumigena cu potentialii investitori?

Blue Air va figura in curand ca una dintrele cele mai mari tepe date in Romania.
Zeci de mii de clienti pagubiti, sute de furnizori cu facturi de milioane de lei neincasate, angajati neplatiti, imprumutul de 300 milioane de lei acordat de statul roman in pandemie ramas neachiat, alte multe milioane de lei datorii neplatite la bugetul de stat.

Ce spunea printre altele Eximbank la momentrul garantarii imprumutului:

1 ,,Emiterea scrisorii de garantie la acest moment prezintă un risc major de executare și de nerecuperare a sumelor platite de stat, prin Ministerul Finanțelor Publice, în contul ajutorului de stat acordat"
2 ,,Valoarea companiei în acest moment este negativă", cum să accepti atunci ca si garantii pachete de actiuni!!!

Evident, s-a intervenit politic la Eximbank (banca detinuta integral de stat) ca sa treaca cu vederea aceste aspecte extrem de importante.

 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 4 users
Discuțiile despre un potențial investitor au eșuat”

„ ...ținând cont de discuțiile pe care le-am avut cu Blue Air și anume că urma să vină cu un potențial investitor.”

„ ...au plecat, cu excepția unei singure doamne, respectabilă de altfel, și avem mare noroc cu dânsa, este director economic... ”


In fapt cu cine a avut „discutiile” acest domn Geanta ?