• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Blue Air - LF si statistici

Peter

Well-Known Member
TbeOCA3.png


Azi
0B130 STG-OTP 144 Pax (LF: 100%) B733 YR-BAP
 

Peter

Well-Known Member
25JUL 0B2932 LTN-BCM 147 Pax LF100%, MD-82 (LZ-DEO)
26JUL 0B2932 LTN-BCM 144 Pax LF100% B733 (YR-BAF)
28JUL 0B144 NAP-OTP 144 Pax LF100% B733 (YR-BAC)
 

Klausenburg

Well-Known Member
Stiu ca e cam perioada vacantelor si asa mai departe, dar binevoieste cineva sa puna niste LF-uri pentru CLJ-OTP ?
 
  • 👍
Reactions: 1 user

Peter

Well-Known Member
Azi
0B 3102 CLJ-OTP 148 Pax (LF: 78%) B738 YR-BME
0B 3756 DUB-CLJ 129 Pax (LF: 68%) B738
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user

Peter

Well-Known Member
14AUG 0B138 LCA-OTP 171 Pax (LF100%) B734 YR-BAE
15AUG 0B155 OTP-DUB 189 Pax (LF100%) B738 YR-BMG
 
  • 👍
Reactions: 1 user

Peter

Well-Known Member
@Klausenburg din pacate nu mai sunt la CLJ si nu am acces la date din sistemul BMS :( am adaugat cateva cifre in timpul verii, dar voi incerca :)
---
20AUG CLJ-DUB FULL (sold out de cateva zile deja.. sa vedem ce aeronava va fi - cred ca B738 :))
 
Last edited:

Peter

Well-Known Member
@MihaiCLJ nu uita ca in unele zile ale săptămânii, ROT duce mai mulți pasageri pe ruta decât BMS, având mai multe zboruri pe zi. Pe deasupra, Tarom mai are si câțiva Pax la Business pe fiecare zbor, ceva ceea ce BMS nu oferă. Ba chiar de mai multe ori pe săptămana, se intampla sa fie 10 Pax la Business Class pe ATR42 pe OTP-CLJ-OTP la Tarom (ceea ce aduce mulți bani)! Deci in concluzie, nu as zice ca Blue Air o duce mai bine decât Tarom la CLJ. Mai sunt si zile in care BMS câștiga mai mulți bani decât ROT pe ruta asta, dar acele zile sunt rare.
 

Cristisor

Well-Known Member
Oricum BMS o duce mai bine pe ruta internă de CLJ decât ROT.
Pe un ATR-72 aproape full, pe ruta OTP - CLJ, pretul mediu al unui bilet cred ca ajunge la ~200 de Euro. La 66 de scaune, sa zicem ca ar fi un revenue de 12.500 - 13.000 de Euro, in timp ce un B734 cu 160 de locuri nu cred ca aduce un revenue mai mare de 10.500 - 11.000 de Euro la un pret mediu de 70 de Euro pe bilet. Nu mai calculam taxele si consumul celor doua aeronave.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
D

Deleted member 13561

Guest
În afară de politruci, care se plimbă pe banii pulimii, există persoane care văd un rost în a călători la business class pentru un segment de 40 minute? Întreb și eu... Mă rog, se înțelege că-i excludem pe cei cu upgrade ad-hoc...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Top