Zvonurile care au circulat in ultima perioada s-au confirmat astazi, cand Air Moldova a anuntat ca a fost cumparata de Civil Aviation Group SRL, Romania. Civil Aviation Group SRL este formată din Blue Air, alături de un grup de investitori din Republica Moldova, și a oferit pentru privatizarea Air Moldova 50 de milioane de lei moldovenești, preluând și obligația datoriilor de circa 1,2 miliarde de lei moldovenești.
De asemenea, Blue Air si-a asumat solutionarea problemelor de operare si de dezvoltare Air Moldova. Totodata, Civil Aviation Group va trebui sa dezvolte infrastructura Air Moldova, să extindă rețeaua de rute, să mareasca fluxul de pasageri pe principalele rute existente, să modernizeze flota, sa mareasca personalul, dar şi piloţii şi insotitorii de bord. Mai multe informatii despre tranzactie (via Publika.md).
“Conform Strategiei de dezvoltare a Companiei Air Moldova, Civil Aviation Group urmează să lanseze 7 rute noi până la finele anului 2019 şi 4 rute noi în 2020. În 2021 este preconizată deschiderea zborurilor pe distanțe lungi către SUA, Canada, China şi zborurilor pe distanțe medii. În plus, este planificată creșterea frecvențelor pe o serie de destinații existente. Activitățile respective se vor baza pe fluxurile reciproce de trafic de călători între țările CSI şi europene, transformând astfel Aeroportul Chișinău într-un hub internațional de aviație.”
Cine este in spatele Civil Aviation Group, firma care a preluat Air Moldova.
“În scopul asigurării operării non-stop pe toată rețeaua de destinații, ținând cont de fluxul de pasageri în creștere, numărul de aeronave operate se va mări treptat, astfel încât către anul 2021 flota Air Moldova va număra 14 aeronave. Flota va urmări o modernizare, de tip dual, compus din aeronave Airbus A320/A319 şi Embraer E190. Civil Aviation Group și-a asumat obligația de a menține în continuare și dezvolta statutul Air Moldova de companie națională și operator național, ceea ce va alinia Republica Moldova la standardele internaționale și va asigura o activitate eficientă în interesul cetățenilor”.
Continue reading...
De asemenea, Blue Air si-a asumat solutionarea problemelor de operare si de dezvoltare Air Moldova. Totodata, Civil Aviation Group va trebui sa dezvolte infrastructura Air Moldova, să extindă rețeaua de rute, să mareasca fluxul de pasageri pe principalele rute existente, să modernizeze flota, sa mareasca personalul, dar şi piloţii şi insotitorii de bord. Mai multe informatii despre tranzactie (via Publika.md).
“Conform Strategiei de dezvoltare a Companiei Air Moldova, Civil Aviation Group urmează să lanseze 7 rute noi până la finele anului 2019 şi 4 rute noi în 2020. În 2021 este preconizată deschiderea zborurilor pe distanțe lungi către SUA, Canada, China şi zborurilor pe distanțe medii. În plus, este planificată creșterea frecvențelor pe o serie de destinații existente. Activitățile respective se vor baza pe fluxurile reciproce de trafic de călători între țările CSI şi europene, transformând astfel Aeroportul Chișinău într-un hub internațional de aviație.”
Cine este in spatele Civil Aviation Group, firma care a preluat Air Moldova.
“În scopul asigurării operării non-stop pe toată rețeaua de destinații, ținând cont de fluxul de pasageri în creștere, numărul de aeronave operate se va mări treptat, astfel încât către anul 2021 flota Air Moldova va număra 14 aeronave. Flota va urmări o modernizare, de tip dual, compus din aeronave Airbus A320/A319 şi Embraer E190. Civil Aviation Group și-a asumat obligația de a menține în continuare și dezvolta statutul Air Moldova de companie națională și operator național, ceea ce va alinia Republica Moldova la standardele internaționale și va asigura o activitate eficientă în interesul cetățenilor”.
Continue reading...