Astazi, la uzina din North Charleston (Carolina de Sud), Boeing a prezentat primul 787-10 Dreamliner, inmatriculat N528ZC.
La ceremonie au participat mii de angajati, CEO-ul Boeing, Guvernatorul din Carolina de Sud, dar si Presedintele Donald Trump. Primul zbor 787-10 va avea loc in urmatoarele saptamani. Singapore Airlines, clientul de lansare 787-10, va receptiona primul exemplar in 2018. Boeing a primit 149 de comenzi din partea a 9 clienti pentru 787-10.
Cea mai mare versiune a gamei 787 este cu 5,5 mai lunga decat 787-9 Dreamliner si ofera un consum cu 10% mai mic decat al rivalului direct. In configuratie standard, un 787-10 poate primi 330 de pasageri. De la intrarea in serviciul comercial, in 2011, gama 787 a transportat pentru 140 de milioane de pasageri pe 530 de rute din intreaga lume.
Pana acum, am zburat de trei ori cu 787-8 LOT Polish Airlines (spre Roma, Tokyo Narita si Seul) si o data cu 787-9 Dreamliner Air France spre Londra. Alte zboruri cu 787 urmeaza in 2017. Foto main: Jack Bauer; alte foto: Boeing.
Continue reading...
La ceremonie au participat mii de angajati, CEO-ul Boeing, Guvernatorul din Carolina de Sud, dar si Presedintele Donald Trump. Primul zbor 787-10 va avea loc in urmatoarele saptamani. Singapore Airlines, clientul de lansare 787-10, va receptiona primul exemplar in 2018. Boeing a primit 149 de comenzi din partea a 9 clienti pentru 787-10.
Cea mai mare versiune a gamei 787 este cu 5,5 mai lunga decat 787-9 Dreamliner si ofera un consum cu 10% mai mic decat al rivalului direct. In configuratie standard, un 787-10 poate primi 330 de pasageri. De la intrarea in serviciul comercial, in 2011, gama 787 a transportat pentru 140 de milioane de pasageri pe 530 de rute din intreaga lume.
Pana acum, am zburat de trei ori cu 787-8 LOT Polish Airlines (spre Roma, Tokyo Narita si Seul) si o data cu 787-9 Dreamliner Air France spre Londra. Alte zboruri cu 787 urmeaza in 2017. Foto main: Jack Bauer; alte foto: Boeing.








Continue reading...