Pentru a face fata Bombardier C-Series si Airbus A320neo, Boeing pregateste lansarea unei noi versiuni 737 MAX, mai precis 7X.
Noua versiune va inlocui 737 MAX 7 (126 de locuri), versiune comandata pana acum in doar 60 de unitati. Noul 737 MAX 7X va oferi doua clase de calatorie, 150 de locuri si o autonomie superioara lui MAX 7. Pentru a produce 737 MAX 7X, Boeing va trebui sa castige sprijinul United si Southwest Airlines, ultimul fiind clientul de lansare pentru 737 MAX (a comandat si 30 de unitati 737 MAX 7).
Oficialii Boeing au refuzat sa comenteze articolul din WSJ legat de 737 MAX 7X, insa COO-ul Southwest a declarat ca “a auzit zvonuri” despre o noua versiune 737 MAX. Va reamintim ca Ryanair este clientul de lansare pentru 737 MAX 200. In aceasta luna, este de asteptat ca Delta sa comande 125 de unitati C-Series.
VIDEO / Primul zbor 737 MAX 8, 29 ianuarie 2016.
Continue reading...
Noua versiune va inlocui 737 MAX 7 (126 de locuri), versiune comandata pana acum in doar 60 de unitati. Noul 737 MAX 7X va oferi doua clase de calatorie, 150 de locuri si o autonomie superioara lui MAX 7. Pentru a produce 737 MAX 7X, Boeing va trebui sa castige sprijinul United si Southwest Airlines, ultimul fiind clientul de lansare pentru 737 MAX (a comandat si 30 de unitati 737 MAX 7).
Oficialii Boeing au refuzat sa comenteze articolul din WSJ legat de 737 MAX 7X, insa COO-ul Southwest a declarat ca “a auzit zvonuri” despre o noua versiune 737 MAX. Va reamintim ca Ryanair este clientul de lansare pentru 737 MAX 200. In aceasta luna, este de asteptat ca Delta sa comande 125 de unitati C-Series.
VIDEO / Primul zbor 737 MAX 8, 29 ianuarie 2016.
Continue reading...