• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

British Airways a retras Boeing 767 din serviciul comercial

newsbot

Member
Boeing 767 a intrat in serviciul comercial alaturi de BA in februarie 1990 si a operat pana acum peste 425.000 de zboruri comerciale. Astazi, ultimul 767 British Airways (G-BZHB) a zburat spre St Athan (DGX), Tara Galilor unde va fi dezmembrat.

Ultimele doua 767 BA au operat zborurile comerciale finale ieri, 25 noiembrie, spre Larnaca. In februarie 1990, BA a zburat pentru prima data cu Boeing 767 spre Paris. Pasionatii modelului l-au putut admira cel mai des la Frankfurt, peste 15.000 de zboruri LHR-FRA si retur fiind operate cu 767. Pe langa rute lung-curier precum Abu Dhabi, Calgary si New York, Boeing-urile 767 BA au fost folosite si pe rute scurt-curier din Europa (Atena, Larnaca), dar si pe cateva rute interne.

Retragerea 767 vine la doar cateva zile dupa ce BA a receptionat al 30-lea Boeing 787 Dreamliner. Ieri, ultimul zbor comercial a fost operat cu exemplarul G-BZHA care a zburat prima data in 1998 si a acumulat peste 23 de milioane de mile. Pe durata “carierei”, a vizitat Larnaca de 900 de ori, la Atena ajungand de 1275 de ori. Se estimeaza ca acest Boeing 767 BA a transportat peste 4 milioane de pasageri in aproape 23.000 de zboruri.




END OF AN ERA / British Airways operated its final Boeing 767 passenger flights yesterday (Sunday) as it retires the…

Publicată de Aeronews pe Luni, 26 Noiembrie 2018



SO LONG, 767! British Airways today bid farewell to one of the most iconic aircraft in its fleet, the Boeing 767. The…

Publicată de Aeronews pe Luni, 26 Noiembrie 2018



British Airways 767-336ERToday we say farewell to British Airway's 767 fleet, after 28 years in service. British…

Publicată de LHR: airside pe Duminică, 25 Noiembrie 2018



The final flight of a British Airways 767 asG-BZHB heads to St Athan on retirement.Flightradar24.com - Live flight tracker!

Publicată de Flightradar24.com pe Luni, 26 Noiembrie 2018



Continue reading...
 
Top