• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

AndreiX

Active Member
Nov 16, 2016
652
226
43
Bacau
#81
Nu ai vazut ca au facut profituri record in q1? De unde expertiza IT?
 

AndreiX

Active Member
Nov 16, 2016
652
226
43
Bacau
#82

KDEN

Active Member
May 13, 2017
270
53
28
Denver, CO, USA
#86
Nu e cam lung? Aka boring?
Clipul? Mie nu mi se pare. Poate e lung pentru momentul de safety de la plecare dar ca publicitate e super. Mi-ar placea sa faca si ai nostri o chestie de genul asta: publicitate cu vedete.
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Apr 20, 2012
2,951
1,368
113
Constanta
#88
Clipul? Mie nu mi se pare. Poate e lung pentru momentul de safety de la plecare dar ca publicitate e super. Mi-ar placea sa faca si ai nostri o chestie de genul asta: publicitate cu vedete.
Da ,cu Arsinel si Stela ! :yikes:
 

Todd is Back

Active Member
Feb 22, 2012
935
194
43
Langley Canada
#95
Alo Tarom ? ... poate n-ar fi rau sa platiti de urgentza pentru un commercial pe canalele britanice cum ca oferiti mincare calda in economy pe LHR-OTP-LHR ?
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,065
839
113
cluj napoca
#96
Si care ar fi efectul marginal? Cit te Costa o Companie vizibila? Ce naiba, pietele vestice nu sunt Romania unde cu 2-300.000 de euro buget esti tatic in piata media.
Hai sa zicem ca faci cev cu un buget minim perceptibil de 2-3 mil de euro. Aduni paxii ca sa ii recuperezi din profitul suplimentar? Atentie , PROFIT, nu incasari.

Hai sa zicem ca aduni 10 de paxi in plus pe zi - pe Heathrow oricum nu mai ai loc de mai multe frecvente asa ca poti doar suplimenta capaciztatea la 738. Face 30-35.000 Paxi pe an, daca operezi bine si cistigi 10 eur/Pax cit cistiga un LCC iti trebuie 7 ani ca sa recuperezi o compania.

Si chiar si la economy corporate travellerul care zboara BA se uita la milele in One World si deconteaza bonul de la restaurantul aeroportului. Pe ala nu il prinzi.
 

Disconnected

Well-Known Member
May 28, 2016
1,966
943
113
LRCK
#97
Si chiar si la economy corporate travellerul care zboara BA se uita la milele in One World si deconteaza bonul de la restaurantul aeroportului. Pe ala nu il prinzi.
mănâncă în lounge, chiar dacă zboară în Y... în schimb dacă ar zbura cu cele două B738 ex MAH și 2x daily ar putea să atragă ceva trafic business dacă ar promova okish scaunele biz din aceste avioane
 
Sep 4, 2018
45
55
18
41
Hamburg, DE
#98
"British Airways improves short haul business class food " Cred ca puteau linistiti scrie "changes" in loc de "improves". Mancarea in J/I era deja destul de buna si pe SH, chifle calde de mai multe tipuri au demult, meniuri tipic englezesti de asemenea. Faptul ca vita este sau nu din Anglia nu cred ca intereseaza pe multa lume dar probabil da bine la PR. Sper sa nu le vina idei la alcool, totusi, si sa ramana la sampanie si vinuri din afara tarii lor.

Altfel, perfect e acord caTarom nu are nicio sansa sa prinda clietii cu status de la oneworld, indiferent ce mancare ar oferi gratis si cat ar fi de ademenitoare o campanie publicitara. Chiar zburand in Y pe LHR - OTP - LHR aduni 40 tier points si aprox 2600 avios pe segment. Plus ca zburand SkyTeam ar trebui sa renunti la First Wing security si lounge pe LHR T5 .... sigur nu.

Pe de alta parte, turistul sau calatorul ocazional, care nu are nicio afinitate de aliante ar fi placut surprins de o masa gratis in eco SH in 2018
 

Disconnected

Well-Known Member
May 28, 2016
1,966
943
113
LRCK
#99
@ioan.madau, sunt mulți freq flyers și în LON care nu sunt cu OW și sunt și mulți care zboară pt leisure care au status în alianțe (nu prea mulți în RO, însă în Vest sunt mulți) :)
 
Sep 4, 2018
45
55
18
41
Hamburg, DE
Corect, si eu ma aflu cu un picior in a doua categorie. Daca as locui in Londra, as vrea sa zbor direct in Y la Bucuresti si as fi HON sau senator Lufthansa as alege probabil Tarom in detrimentul BA.
Edit: merita o campanie pentru aceasta nisa? Eu habar n-am