Bulgaria Air (FB/LZB)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,310
2,895
903
Aotearoa
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Embraer 190 AR 190.00496 LZ-VAR Bulgaria Air delivery 12-13apr12 SJK-REC-LPA-SOF
 
Bulgaria Air va incepe operarea pe ruta Sofia - Budapesta din 02 Iulie 2012. Ei vor opera aceasta ruta de trei ori pe saptamana cu aeronave de tip Bae146 si Embraer E190.
Preturile biletelor incep de la 57 €.

Program de operare:

FB345 SOF1335 – 1350BUD E90 5
FB345 SOF1815 – 1830BUD 146 13

FB346 BUD1440 – 1655SOF E90 5
FB346 BUD1920 – 2135SOF 146 13

sursa: airlineroute
 
la ei se poate:
Embraer 190 AR 190.00584 LZ-PLO Bulgaria Air delivery 22-24nov12 SJK-REC-LPA-SOF ex PT-TGW
 
Se poate pt ca au fost privatizati la timp si luați de Hemus Air.
Terminalul nou din Sofia a fost gata mult înainte extinderii de la Otopeni etc etc.
 
Fara suparare, dar nu cred ca Bulgaria Air se poate compara cu ROT. In primul rand bazinul de pasageri e mult mai mic, destinatii sub jumatate din cele TAROM, SkyTeam membership, reteaua interna foarte bine dezvoltata a TAROM samd. Si bulgarii au o flota rupta in mici bucatele, 737urile si Avro sunt in storage...

Nu zic ca E-Jets n-ar fi o idee buna pentru TAROM.
 
Trebuie sa vezi intreaga istorie incepind cu compania mama, Hemus Air.
BAE sunt in curs de inlocuire cu E-Jets, peste ele au armonizat flota la 319 iar Hemus a fost mereu condusa pt a face profit.
Nu i-am comparat cu Tarom, pt ca Tarom nu este la nivelul de a-si reinnoi flota din resurse proprii. Comparatia ar fi jignitoare pt bulgari...

Cit despre rute interne, nu se justifica, tara e mica si are autostrazi.

16 Jets operationale la o populatie de 8 milioane... compara cu Tarom care are 14 la 20 mil..
 
Presiuni pt a zbura catre Beijing nu se aplica numai transportatorului nostru national . Iata si vecinii nostri fac la fel . De data asta cu escala .
National carrier Bulgaria Air was picked by the government to connect Bulgaria and China via Kazahstan. As a result the airline will have the right to operate regular flights on the Sofia - Almaty -Beijing route.
The airline is required to start the operation of the line in 6 months from the date of her appointment.
For the decision to enter into force, Bulgaria Air must be approved by the Chinese aviation authorites.

The Bulgarian airline will most probably use its medium-haul leased Airbus A320 machine for the route. The second option is that it will enter into a "wet lease" on a "Bulgaria Air" was determined by the cabinet for transport between Bulgaria and China. Thus, "Bulgaria Air" have the right to serve with regular flights between Sofia and Almaty-Beijing-Sofia. The airline is required to start the operation of the line in 6 months from the effective date of her appointment.
By decision of the cabinet Bulgaria Air will also have the right to serve with regular flights the Varna-Minsk-Varna and Burgas-Minsk-Burgas lines


standartnews.com
 
Cu exceptia ca bulgarii au obtinut deja autorizatie de survol de la "pretinii" lor intru suflet si limba rusii, in timp ce noi inca mai asteptam, sau cel putin asa declara Heinzmann; ma intreb daca pan'la urma merita ruta asta operata cu obositele A310 (cele 2), cand mai curand ar trebui sa devina mai degraba competitivi pe rutele europene, eventual pe Middle East unde pot genera trafic mai mare , daca mentin conexiuni bune cu tarile invecinate noua.
 
7 Decembrie:
LZ-FBB A319 FB 409 SOF-VIE 140 Pax (LF: 100%)
LZ-FBB A319 FB 410 VIE-SOF 112 Pax (LF: 80%)
 
FB 407 SOF-BRU 133 Pax (LF: 95%) A319
FB 408 BRU-SOF 85 Pax (LF: 79%) E190
 
  • 👍
Reactions: 2 users
De pe pagina de Facebook Aeronews, un mic zvon:

NEW ROUTE? Potrivit unui cititor Aeronews, Bulgaria Air vrea sa inceapa zborurile Sofia - Bucuresti din 16 septembrie. Ruta ar urma sa fie operata cu ‪#‎Embraer‬ 190 de doua ori pe saptamana. Bucharest Airports

Sper sa nu devina adevarat acest zvon.. OTP-SOF a mai fost operat de Hemus Air in urma cu vreo 10-15 ani daca imi amintesc, dar cu Embraer 190 sunt sigur ca nu vor scoate niste LFs stralucite, daca Tarom zboara la SOF cu LFs de 90% cu AT5.

Avantajul este ca de pe site-ul Tarom, poti sa cumperi bilete dinspre multe destinatii in Europa catre SOF cu escala la OTP. Pe de alta parte, daca vii cu un zbor International la SOF cu BG Air (eg. de la OTP), nu poti sa faci conectiune decat catre Varna si Burgas. Am incercat o data sa imi cumpar un bilet VIE-TLV prin SOF, dar mi-a tot dar Error. Deci Tarom ar putea avea un mic avantaj pe ruta asta, ma gandesc. Evident, acum este doar un zvon :) sa vedem daca devine realitate..
 
Last edited:
De pe Facebook, un mic zvon:

NEW ROUTE? Potrivit unui cititor Aeronews, Bulgaria Air vrea sa inceapa zborurile Sofia - Bucuresti din 16 septembrie. Ruta ar urma sa fie operata cu ‪#‎Embraer‬ 190 de doua ori pe saptamana. Bucharest Airports

Sper sa nu devina adevarat acest zvon.. OTP-SOF a mai fost operat de Hemus Air in urma cu vreo 10-15 ani daca imi amintesc, dar cu Embraer 190 sunt sigur ca nu vor scoate niste LFs stralucite, daca Tarom zboara la SOF cu LFs de 90% cu AT5..
Nu inteleg care ar fi logica operarii unui zbor asa scurt cu o frecventa 2/7 ?
 
Nici eu nu inteleg.. oricum, deocamdata nu sunt afisate decat zboruri Tarom pe site-ul lor. Voi mai urmari..
 
Nu inteleg care ar fi logica operarii unui zbor asa scurt cu o frecventa 2/7 ?
Logica ar fi ca aceste zboruri sa fie în completarea celor existente operate de Tarom în code-share, se introduc si unele operate de Bulgaria Air operate în code-share, astfel ambele oferind împreuna frecvente marite