• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Care ar putea sa fie noul nume al BMS ?


  • Total voters
    8
  • Poll closed .

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Apr 20, 2012
4,110
2,550
303
Constanta
Pornind de la faptul ca BMS ar putea sa fie nevoita să-și schimbe numele în curând, propun sa ne dam cu parerea care ar putea fi cel mai reusit nou nume.
Eu cred ,plecand de la zvonul ca ar alege Blue Messenger, ca nu vor dori sa faca o schimbare majora a brandului.
In privinta logo si a livery-ului stau bine ,pentru ca le-au schimbat deja in ultimii ani.
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,290
2,873
903
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Daca tot se merge pe o schimbare de nume, eu as alege o varianta mai radicala. M-as rupe complet de trecut, as renunta la orice ce are de-a face cu Blue Air/Messeger, etc, si as crea un nume/brand nou.
Astfel as scapa de eventualele procese de genul: numele seamana, da impresia, callsign folosit, etc.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

sorin

Well-Known Member
Mar 22, 2015
878
388
63
Bucharest
Cred ca trebuie clarificat un lucru care s-ar putea sa nu fi fost inteles de toata lumea. Aici nu este vorba doar de schimbarea brandului, sau a numelui. Ar fi simplu sa fie asa. Asta cu brandul e o formulare care nu spune totul si e preluata asa de niste ziaristi care nu cunosc problema. Conform sentintei justitiei, lui Iordache trebuie sa i se dea inapoi tot, ceea ce in tranzactia din 2013 au denumit "fondul de comert". Adica activitatea in sine, tot ce presupune desfasurarea ei, cu activele tangibile si intangibile.

Este o problema extrem de complicata si e greu de anticipat cum ar putea evolua. Intr-unul din scenarii am putea sa ne trezim cu doua companii, daca actualii actionari vor continua sub un alt brand cu avioanele inchiriate/cumparate dupa tranzactia din 2013, iar Iordache la randul sau ar continua cu Blue Air asa cum o putea. Disputa dintre ei este inedita si nu stiu sa existe vreun precedent de acest fel, cel putin nu in aviatia europeana. Dar si tranzactia din 2013 a fost foarte ingenioasa. Sa iei dintr-o societate activele, iar din pasive sa le iei doar pe acelea fara de care nu se poate continua activitatea pe noua societate, in cazul de fata leasingurile datorate pentru avioanele din flota, datoriile la Eurocontrol (ca celor de la Eurocontrol nu le puteau spune ca BMS nu e acelasi lucru cu JOR si sa se duca sa-si ia banii de la Iordache), salariile restante ale personalului transferat, etc., asta inseamna sa fii businessman :)
 
  • 👍
Reactions: 1 users