• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

alex

Well-Known Member
May 24, 2012
2,655
832
113
54
CRAIOVA
Buna ziua
Am efectuat , astazi 10.08.2012 , o simulare de zbor Craiova - Roma si relatie inversa, pentru inceputul lunii octombrie si am gasit urmatorul orar:


Zbor direct D7oct2012
V3 537 Craiova 10:15 Roma 11:25

Zbor cu escala L1;M3,V5;D7 octombrie 2012
V3 2385 Craiova 16:10 Timisoara 16:55
V3 437 Timisoara 17:40 Roma 18:40

Relatie inversa
Zbor direct D7oct2012
V3 538 Roma12:15 Craiova 15:20

Zbor cu escala L1;M3,V5;S6 octombrie 2012
V3 438 Roma 09:55 Timisoara 12:55
V3 2386 Timisoara 13:55 Craiova14:45


Practic pe TSR nu vor stationa mai mult de 2 ore ?!
Se pare ca asa va fi toata perioada de iarna. Probabil vor inchiria aeronavele in zilele cand sunt pe aeroporturile din strainatate!
 

alex

Well-Known Member
May 24, 2012
2,655
832
113
54
CRAIOVA
De astazi :

"Compania aeriană regională cu baza la Timișoara, Carpatair ar urma să opereze două aeronave Aerospatiale ATR 72-50 pentru Alitalia în cadrul contractului de wet-leasing (aeronava, mentenanta, echipaj, asiugrare) deja existent prin care timișorenii zboară cursele între Roma si orasele Ancona și Pisa. În prezent, cursele sunt efectuate cu două aeronave Fokker F70.
Respectivele curse vor fi operate cu aeronave ATR 72-500 începînd cu data de 28 octombrie, odată cu intrarea in vigoare a orarului de iarnă."

Read more: http://www.airbuzz.ro/2012/08/carpatair-ar-urma-sa-opereze-doua-atr-72-500-pentru-alitalia/#ixzz23WeQxLgo
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,057
2,557
203
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Am postat ieri in categoria "Engleza". Dupa 24 de ore au inceput sa preia si altii informatia.
 

tavi2all

New Member
Aug 15, 2012
3
0
1
64
romania or around the world
Re: Mentenanta

Pentru toti cei care au habar de carpatair !
O care incearca sa reziste pe piata 1
Am lucrat la ei pentru Boeingul 737 pe care chiar l-am adus de la Praga , dar mi-am dat demisia datorita nesimtirii unor persoane , rastalmacirea contractului , neplata orelor suplimentare , nerespectarea timpului de odihna si altele .
Boeingul chiar a super bun v-o comunic ca specialist , departamentul tehnic este SUPER , rar dai peste asemenea meseriasi si am lucrat la multe supercompanii !! , Dar , stiti cum este atunci cand ai o pereche de pantaloni prevazuti cu 2 buzunare iar unii vor sa bage CASCAVALUL in trei buzunare , luand de la altii .
Am avut o parere super despre companie , MI-AM SCHIMBAT-O RADICAL , romanisme si balcanisme , ce vrei , asta este .
Echipajele : de un profesionalism foarte bun , au cativa comandanti moldoveni ca LOTCA sau PAPSOI de nota 10 +
iar secunzii pe urmele lor !!!
Ca sfat !! ZBURATI CU CARPATAIR dar mare atentie daca vreti sa va angajati la ei , cititi contractele de 50 de ori inainte !!!!
Staff-ul tehnic (nu mercenarii din care am facut si eu parte pana pe 11-08-2012) ma refer la RAUL , ALECO , COSTI , PITICU GABI , SASA si multi altii duc greul companiei si a fost o onoare sa lucrez cu dansii .
DAR ATENTIE SA NU VA IMBOLNAVITI DE ,, EBOLA '' cine stie cunoaste ce-am vrut sa zic.
 

TotalGruv

Administrator
Staff member
Feb 13, 2012
1,671
165
83
FL390
Re: Re: Mentenanta

"tavi2all" said:
Pentru toti cei care au habar de carpatair !
O care incearca sa reziste pe piata 1
Am lucrat la ei pentru Boeingul 737 pe care chiar l-am adus de la Praga , dar mi-am dat demisia datorita nesimtirii unor persoane , rastalmacirea contractului , neplata orelor suplimentare , nerespectarea timpului de odihna si altele .
Boeingul chiar a super bun v-o comunic ca specialist , departamentul tehnic este SUPER , rar dai peste asemenea meseriasi si am lucrat la multe supercompanii !! , Dar , stiti cum este atunci cand ai o pereche de pantaloni prevazuti cu 2 buzunare iar unii vor sa bage CASCAVALUL in trei buzunare , luand de la altii .
Am avut o parere super despre companie , MI-AM SCHIMBAT-O RADICAL , romanisme si balcanisme , ce vrei , asta este .
Echipajele : de un profesionalism foarte bun , au cativa comandanti moldoveni ca LOTCA sau PAPSOI de nota 10 +
iar secunzii pe urmele lor !!!
Ca sfat !! ZBURATI CU CARPATAIR dar mare atentie daca vreti sa va angajati la ei , cititi contractele de 50 de ori inainte !!!!
Staff-ul tehnic (nu mercenarii din care am facut si eu parte pana pe 11-08-2012) ma refer la RAUL , ALECO , COSTI , PITICU GABI , SASA si multi altii duc greul companiei si a fost o onoare sa lucrez cu dansii .
DAR ATENTIE SA NU VA IMBOLNAVITI DE ,, EBOLA '' cine stie cunoaste ce-am vrut sa zic.
Bun venit la bord draga ex-Carpatist: de chestiile mentionate mai sus puteam sa te avertizez si eu de inainte daca stiam de tine :)

Petrov are ce are mai mult cu "mercenarii" (inclusiv romanii cu contract de mercenari)... cu moldovenii si romanii cu contracte RO/MD ii freaca mai putin ca nu prea mai are ce sa le ia... adica le da destul de putin... vreau sa zic, ca acum la W6 iau un pic mai bine de dublu decat luam de la V3.

daca vrei iti pot povesti (pe privat) cum a ajuns Ebola sa nu mai vrea sa aiba de-aface cu mine :)
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,057
2,557
203
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Salutari tavi2all, si bine ai venit pe forum.
Nu stiu cum e in alte tari, dar cred ca astfel de lucruri doar pe la noi prin EU de S/E se pot intampla.
Am mutat mesajul tau aici, la discutiile despe Carpatair.
 

alex

Well-Known Member
May 24, 2012
2,655
832
113
54
CRAIOVA
Buna ziua si "welcome" stimate domn "tavi2all"
Poate ne spuneti ,ceva, si despre politica asta ,din toamna, a KRP, adica ,pe ce considerente au mutat rutele pe ore inverse(sa ramana avioanele in strainatate noaptea si nu in RO).
In CRA ,deocamdata, este singurul operator aerian(care efectueaza curse regulate) si ,daca pleaca, nu stiu daca se va mai realiza proiectul european de modernizare???!!!
Cu stima,
Alex
 

alex

Well-Known Member
May 24, 2012
2,655
832
113
54
CRAIOVA
Este oficial ca KRP isi muta "Flota" in WEST.
Asta gasiti la ei pe site:
"Modificari in orarul zborurilor Carpatair
Incepand din 1 octombrie si continuand cu sezonul de iarna orarul zborurilor Carpatair se modifica, in urma mutarii bazelor operationale pe aeroporturile din Vest.

Zborurile dinspre Vest (Italia si Germania) spre destinatiile din Est (Romania, Ucraina si Republica Moldova) vor fi operate in cursul diminetii, cu retur dupa-amiaza.
 

turboprop

New Member
Aug 24, 2012
2
0
1
bucuresti
Re: Re: Mentenanta

"TotalGruv" said:
Bun venit la bord draga ex-Carpatist: de chestiile mentionate mai sus puteam sa te avertizez si eu de inainte daca stiam de tine :)

Petrov are ce are mai mult cu "mercenarii" (inclusiv romanii cu contract de mercenari)... cu moldovenii si romanii cu contracte RO/MD ii freaca mai putin ca nu prea mai are ce sa le ia... adica le da destul de putin... vreau sa zic, ca acum la W6 iau un pic mai bine de dublu decat luam de la V3.

daca vrei iti pot povesti (pe privat) cum a ajuns Ebola sa nu mai vrea sa aiba de-aface cu mine :)
total Gruv, intleg ca si tu si predecesorul tau sunteti putin frustrati . aveti ceva nemultumiri in legatura cu un fost angajator si v-ati decis sa-l improscati cu noroi. Si eu lucrez in privat, ce-i drept afara tot in domeniu dar nu sunt nici pilot nici mecanic , dar pot sa va spun ca chiar daca am nemultumiri ( si chiar am, ) nu gasesc de cuviinta sa fac mizerie. Nu o fi huzureala pe la Carpat ca si la companiile de stat dar nu cred ca dracul e char asa de negru. Am avut ocazia sa cunosc niste stranieri -piloti care au zburat pe la ei si aveau cu totul alta poveste. In special tinereii erau tare multumiti ca in 2-3 ani isi fac experienta de comandanti ceea ce in vest e greut de tot. I-am intrebat de ce vin in EST ? chiar e asa nasoala oferta de munca pentru piloti in vest ? se pare insa ca totusi "unor mercenari din vest" le place traiul la Carpat ;)
 

TotalGruv

Administrator
Staff member
Feb 13, 2012
1,671
165
83
FL390
Re: Re: Mentenanta

"turboprop" said:
Nu cred ca dracul e char asa de negru.
Ciao Turboprop,
:) se vede ca inca nu i-ai cunoscut pe Nicolae Petrov, Paula Ardelean, sau "Ebola"

Da, intr-adevar la KRP ai oportunitatea sa devii comandant f. repede, singura conditie fiind sa dai inca 30.000 de euro din buzunar (plus 6% dobanda) pe langa ceilalti 30 pe care ii dai cand te fac copilot...

daca te duci pe http://portal.just.ro si dai un search la termenul "carpatair" pe dosarele din timisoara vei vedea cati fosti angajati KRP au procese impotriva acestei firme (numarul e la ordinul zecilor). Poti sa fii sigur ca acesti oameni nu au dat KRP in judecat din dragul de a arunca cu gunoi....

Cum a zis si tavi2all, sunt destul de multi angajati de nota 25 din toate punctele de vedere, dar in schimb top managementul (si aici ma refer la faimosul trio mai sus mentionat) sufera de "tunnel vision" daca cunosti expresia... au un singur scop si nu-i intereseaza pe cine calca in picioare...

Experienta mea de 4 ani jumate la KRP este una dulce-amara... dulce datorita oamenilor de acolo si amara datorita magariilor pe care le impuneau managementul, mai ales tacticile de ale impune...
 

turboprop

New Member
Aug 24, 2012
2
0
1
bucuresti
Re: Re: Mentenanta

total Gruv depinde la ce asteptari ai de la management. da intradevar nu am avut ocazia sa lucrez sub mana lor, m-am intersectat putin cu primii 2 in perioada de inceput dar ca si colaborator in industrie nu ca si angajat. M-i s-au parut ok si chiar pe Petrov il apreciez pentru curajul de a incerca sa faca ceva pentru aviata civila romana in situatia in care toti o calca in picioare. Cred ca nu e usor sa te mentii in viata intr-o piata cum e Romania extrem de saraca si unidirctionata spre lowcost. Cat priveste a 3-a persoana nu o cunosc dar deduc ca e vorba de cineva care e in contact cu personalul operational cel putin din ce inteleg . Nu invidiez pe nimeni care are ca si taskc negocierea cu pilotii sincer. Asteptarile lor in genere au ramas la nivelul anilor 2007-2008 cand vorba aia aviatia "duduia" dar banii acum s-au imputinat rau. Vorbeam zilele trecute cu un Ex Tarom , zice ca si la ei s-a imputit treaba rau si multi isi cauta de lucru in afara. Si zau sa pleci de la Tarom unde era caldut de tot , banutul venea usurel inseamna ca trendul e in genere descendent in ce priveste conditiile si la stat si la privat. Referitor la procese cred ca cei de la Blue Air detin recordul atat cele cu ex angajati cat si cu terti. Sunt peste 100 .Inteleg ca esti la W6 cum e pe acolo ? totul roz si la ban si la conditii? Cum mai e cu costurile de licenta? le suporti tu ca si nou venit sau le suporta ei si amortizezi costurile pe urma. Ce mai au de gand ca si extindere pe Romania? Mai fac angajari cumva ? Tot ma trage ata spre casa cate odata si de aceea sunt curios. ???
 

TotalGruv

Administrator
Staff member
Feb 13, 2012
1,671
165
83
FL390
Re: Re: Mentenanta

"turboprop" said:
la W6 cum e pe acolo ?
da, cum ai zis si tu la W6 totul e destul de roz, de la avioane pana la salar... nici nu se compara cu V3 (salarul imi este peste dublu iarna, iar vara putin sub dublu - asta pt ca V3 dadea/dau(?) minim garantat diferite pt aceste perioade)

angajari se fac in continuare,dar mai putin (din cate am inteles) la Direct Entry Captains numai ce sa deschis baza pe Skopje, iar decand a picat MA au amanat IPO-ul si sunt acum axati total pe crestere. Bucuresti su Budapesta sunt cele mai mari baze de operare pentru ei cu cate 6 avioane fiecare, iar la Cluj din vara se zvoneste sa vina al 3-lea avion
 

tavi2all

New Member
Aug 15, 2012
3
0
1
64
romania or around the world
"TotalGruv" said:
alea ar fi in cala si nu in cabina...

tot de pe pagina lor de fb:


De la tavi care va spune ca nu e vorba de catering ci de schimbarea tricolorului , deoarece la Praga au pus stickerul gresit !!!


"Zsolt" said:
Salutari tavi2all, si bine ai venit pe forum.
Nu stiu cum e in alte tari, dar cred ca astfel de lucruri doar pe la noi prin EU de S/E se pot intampla.
Am mutat mesajul tau aici, la discutiile despe Carpatair.
hAI SA NE MAI JUCAM UN PIC CU NERVII UNORA !!
O sa razi dar despre conul PETROV am o parere buna , a razbit unde altii au dat cu nuca in peretel si au facut BUBA (mai ales la buzunare ).
Daca ai ocazia sa le transmiti un mesaj de bine tehnicilor de la CARPATAIR , te rog , fa-o ca merita toti .. .
Acum , ca un alt sfat pentru cei din aviatie :: cautati sa intrati pe : www.aviationjobsearch.com si diversitatea joburilor , este atat de mare ca o sa ramaneti surprinsi !! Iar daca mai si aplicati veti ramane si mai surprinsi cand veti afla adevarara plata in aviatie , in cazul meu , minimum de cascaval pe ora este de 30 euroi ( ca B1 ) iar cat A , minimum 17-18 tot euroi ! Va recomand sa aplicati la contractele care ofera si accomodation , si va recomand sa va luati un broker din partea dreapta a paginii unde apare recruiters , va recomand cativa brokeri super seriosi : VHR ; PARC AVIATION ; CAPITAL RESOURCES SI BASELINE , SUNT SUPERSERIOSI !!!
Iar daca chiar cautati sa va demonstrati ca aveti incredere in voi , si putina dependenta de adrenalina cautati contracte in zone de conflicte armate terminate , pe 8 ore in Afganistan la Boeing 737 NG se dau ...ATENTIE 300 euroi Dar pentru lectia asta cam ajunge , restul ma gasiti pe : [email protected] , ah si uitam , mai continuam , nu ????

"TotalGruv" said:
Bun venit la bord draga ex-Carpatist: de chestiile mentionate mai sus puteam sa te avertizez si eu de inainte daca stiam de tine :)

Petrov are ce are mai mult cu "mercenarii" (inclusiv romanii cu contract de mercenari)... cu moldovenii si romanii cu contracte RO/MD ii freaca mai putin ca nu prea mai are ce sa le ia... adica le da destul de putin... vreau sa zic, ca acum la W6 iau un pic mai bine de dublu decat luam de la V3.

daca vrei iti pot povesti (pe privat) cum a ajuns Ebola sa nu mai vrea sa aiba de-aface cu mine :)
Dragul meu ma gasesti pe : [email protected] iar daca aI INTREBA LA tAROM DE sminty ai avea o revelatie la cat de vertical sunt ( inca ,ca la 58 de coti imi place fierul asta numit avion )

"Thomas" said:
Au cumparat ATR??? De unde stii?
Tratativele erau f.f.f avansate pentru leasin-ul celor 2 ATR72/500 , vor opera numai pentru Alitalia , cu asistenta straina si echipaje la fel !!

"turboprop" said:
total Gruv, intleg ca si tu si predecesorul tau sunteti putin frustrati . aveti ceva nemultumiri in legatura cu un fost angajator si v-ati decis sa-l improscati cu noroi. Si eu lucrez in privat, ce-i drept afara tot in domeniu dar nu sunt nici pilot nici mecanic , dar pot sa va spun ca chiar daca am nemultumiri ( si chiar am, ) nu gasesc de cuviinta sa fac mizerie. Nu o fi huzureala pe la Carpat ca si la companiile de stat dar nu cred ca dracul e char asa de negru. Am avut ocazia sa cunosc niste stranieri -piloti care au zburat pe la ei si aveau cu totul alta poveste. In special tinereii erau tare multumiti ca in 2-3 ani isi fac experienta de comandanti ceea ce in vest e greut de tot. I-am intrebat de ce vin in EST ? chiar e asa nasoala oferta de munca pentru piloti in vest ? se pare insa ca totusi "unor mercenari din vest" le place traiul la Carpat ;)
Dragul meu turboprop , RASUL E CA-L APRECIEZ PE PETROV PENTRU TOT CE-A FACUT LA CARPATAIR , SI CHIAR NU-L IMPROSC CU NOROI !!! MARE ATENTIE !!! DAR TEAMA DE IMBOLNAVIRE CU EBOLA S-A EXTINS PREA MULT !!
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,057
2,557
203
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
@tavi2all ti-am (v-am) adunat ultimele mesaje intr-unul singur. E mai simplu asa.
La scrierea unui mesaj se poate da insert quote pentru a include mesajele anterioare la care se raspunde.
 

tavi2all

New Member
Aug 15, 2012
3
0
1
64
romania or around the world
Am lipsit destul de mult dar am un alt contract la vecinii rusi ( Moscova ) pentru 6 bucati B737 , si ai sa razi , sunt deocamdata super seriosi , bine de data asta mi-am folosit brockerul pentru contract. Dar , ATR-urille mai intarzie , mai sunt multe de rezolvat si semnat , la tehnic , vremuri grele , restructurare personal cam 20/% se pare , sau vor sa sperie oamenii din nou ca sa nu ridice ciocul , avioanele pe alte baze in overnight , putin probabil !!! bani multi la costuri , limitari la ora de aterizare seara , bla ,bla , bla !!
VApup in continuare
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,057
2,557
203
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
tavi2all va rog sa dati reply si NU "report to moderator". Aceasta functie se foloseste cand doriti sa raportati un mesaj care incalca regulamentul.
 

VicMures

Active Member
Feb 18, 2012
371
173
43
LRCL
Flightdiary
My fr24 profile
Au disparut destinatiile Sibiu si Constanta de pe harta de destinatii a site-ului Carpatair ...
 

alex

Well-Known Member
May 24, 2012
2,655
832
113
54
CRAIOVA
Da asa este!
In Ro au mai ramas spre operare decat 4 destinatii de pe TSR si asta pe ruta inversa, adica cu plecari din orasele din vest, escala TSR ,retur TSR ,vest!
Se pare ca nu au incarcare pe Constanta si Sibiu!
Ieri 13 septembrie au avut anulate toate zborurile??!! Oare de ce??? :( :(
 

alex

Well-Known Member
May 24, 2012
2,655
832
113
54
CRAIOVA
In orarul de zbor de la Aeroportul TSR , zborul catre Sibiu apare anulat incepand cu 15 septembrie 2012!
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
4,066
2,202
203
55
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Da, pe lânga SBZ, a fost anulat si CND dar si VRN.

Verona, alta data una din cele mai operate destinatii din Italia în afara de Milano si Roma, ramâne deci doar cu 2/7 la OTP (WZZ) ...