
Carpatair va înmatricula primul său Airbus A319 în România
Compania românească Carpatair va înmatricula în România primul său Airbus A319. Acesta va fi vopsit în schema de vopsire Carpatair la Ostrava.
Cum ai ajuns la concluzia asta ca nu mai are resurse de zbor si trebuie taiat la Arad? Eu zic ca esti intr-o mare eroare. Compania are doar doua F100 nu 3 cum insinuati dvs. adica unu parcat de peste un an, plus celelalte doua. Iar avioanele zboara destul de frecvent din ce am vazut. Atat YR-FZA cat si YR-FKB au poze recente pe diverse aeroporturi din Europa.De vreun an sau mai bine pe aeroportul ARW sta pe “dreapta” un F100 care si a depasit resursa de zbor. Acelasi lucru probabil se va intampla in curand si cu celelalte 2 F100 si cu acest 733 care e destul de vechi.
In conditiile acestea, ma intreb, ARW va deveni loc de “depozitare” a acestor avioane scoase din uz? Ma indoiesc ca F100 scos din uz va mai zbura vreodata pt casare in alta parte.
Maestre, bine zis a avut. In ziua de azi daca ai sa verifici pe net, ai sa constati ca in flota apar decat cele doua F100, A319, si nu in ultimul rand reintoarcerea lui B733. Daca ala apartinut flotei in trecut, si de 2 ani este isorie, nu mai are rost sa vorbesti de el atata timp cat nici nu mai apare in flota. In rest povesti....KRP a avut trei F100, așa cum bine zice @flight.user: YR-FKA, YR-FKB și YR-FZA.
YR-FKA a operat ultimul zbor în 20 august 2020 și de atunci e parcat și parțial dezmembrat (la interior) la Arad, vezi aici, așadar probabil acolo va fi tăiat într-un final de tot.
Poate ar trebui să te mai limitezi în afirmații și să te gândești că poate alți membrii ai forumului au informații mai sigure decât presupunerile tale.Cum ai ajuns la concluzia asta ca nu mai are resurse de zbor si trebuie taiat la Arad? Eu zic ca esti intr-o mare eroare. Compania are doar doua F100 nu 3 cum insinuati dvs. adica unu parcat de peste un an, plus celelalte doua. Iar avioanele zboara destul de frecvent din ce am vazut. Atat YR-FZA cat si YR-FKB au poze recente pe diverse aeroporturi din Europa.
activ sau nu, Fokkerul respectiv e încă proprietatea Carpatair, restul sunt povești.Maestre, bine zis a avut. In ziua de azi daca ai sa verifici pe net, ai sa constati ca in flota apar decat cele doua F100, A319, si nu in ultimul rand reintoarcerea lui B733. Daca ala apartinut flotei in trecut, si de 2 ani este isorie, nu mai are rost sa vorbesti de el atata timp cat nici nu mai apare in flota. In rest povesti....