Carpatair - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
LZ-DBH fotografiat chiar astazi,la Ostrava ,inainte de a primi livery-ul :

 
  • 👍
Reactions: 1 users
Foto (acelasi autor -detalii in poza) cu avionul vopsit.
Ma asteptam ca V3 ,cu ocazia aceasta,sa-si modernizeze schema de vopsire (poate sa-si fi prelungit verdele de pe coada pe corpul aeronavei -in stil Lufthansa).

 
  • 👍
Reactions: 1 users
Se pare ca EW-407PA (B733 ex V3 YR-BBA inchiriat in dry lease de V3 catre B2) se afla la ISL (vechiul IST) din 2 Martie 2022

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Celelalte 3 avo deținute au fost destul de active în ultima perioada, poate au cerere de l-au adus la Arad sau poate este mai ieftin decât pe Ataturk.

Nu ar rău să opereze si ei ceva chartere de vacanta pt ceva agenții de turism din RO.

 
  • 👍
Reactions: 3 users
De vreun an sau mai bine pe aeroportul ARW sta pe “dreapta” un F100 care si a depasit resursa de zbor. Acelasi lucru probabil se va intampla in curand si cu celelalte 2 F100 si cu acest 733 care e destul de vechi.
In conditiile acestea, ma intreb, ARW va deveni loc de “depozitare” a acestor avioane scoase din uz? Ma indoiesc ca F100 scos din uz va mai zbura vreodata pt casare in alta parte.
 
De vreun an sau mai bine pe aeroportul ARW sta pe “dreapta” un F100 care si a depasit resursa de zbor. Acelasi lucru probabil se va intampla in curand si cu celelalte 2 F100 si cu acest 733 care e destul de vechi.
In conditiile acestea, ma intreb, ARW va deveni loc de “depozitare” a acestor avioane scoase din uz? Ma indoiesc ca F100 scos din uz va mai zbura vreodata pt casare in alta parte.
Cum ai ajuns la concluzia asta ca nu mai are resurse de zbor si trebuie taiat la Arad? Eu zic ca esti intr-o mare eroare. Compania are doar doua F100 nu 3 cum insinuati dvs. adica unu parcat de peste un an, plus celelalte doua. Iar avioanele zboara destul de frecvent din ce am vazut. Atat YR-FZA cat si YR-FKB au poze recente pe diverse aeroporturi din Europa.
 
KRP a avut trei F100, așa cum bine zice @flight.user: YR-FKA, YR-FKB și YR-FZA.

YR-FKA a operat ultimul zbor în 20 august 2020 și de atunci e parcat și parțial dezmembrat (la interior) la Arad, vezi aici, așadar probabil acolo va fi tăiat într-un final de tot.

YR-FKB și YR-FZA continuă să zboare.

@admini, băiatul acesta are nevoie de o pauză mai mare ca să aibă timp să învețe despre companiile din RO.
 
  • 👍
  • 👎
Reactions: 3 users
Post hunting (R)
KRP a avut trei F100, așa cum bine zice @flight.user: YR-FKA, YR-FKB și YR-FZA.

YR-FKA a operat ultimul zbor în 20 august 2020 și de atunci e parcat și parțial dezmembrat (la interior) la Arad, vezi aici, așadar probabil acolo va fi tăiat într-un final de tot.
Maestre, bine zis a avut. In ziua de azi daca ai sa verifici pe net, ai sa constati ca in flota apar decat cele doua F100, A319, si nu in ultimul rand reintoarcerea lui B733. Daca ala apartinut flotei in trecut, si de 2 ani este isorie, nu mai are rost sa vorbesti de el atata timp cat nici nu mai apare in flota. In rest povesti....
 
Cum ai ajuns la concluzia asta ca nu mai are resurse de zbor si trebuie taiat la Arad? Eu zic ca esti intr-o mare eroare. Compania are doar doua F100 nu 3 cum insinuati dvs. adica unu parcat de peste un an, plus celelalte doua. Iar avioanele zboara destul de frecvent din ce am vazut. Atat YR-FZA cat si YR-FKB au poze recente pe diverse aeroporturi din Europa.
Poate ar trebui să te mai limitezi în afirmații și să te gândești că poate alți membrii ai forumului au informații mai sigure decât presupunerile tale.

De când ai apărut pe forum nu îmi amintesc (și urmăresc demult și cu atenție majoritatea topicurilor) să fi văzut din partea ta vreo participare pozititvă. Nimic înafară de discuții în contradictoriu, atitudine de "Gică contra" , critici și așa mai departe.
Nu înțeleg de ce continuă să fie permisă genul acesta de atitudine.

Și da, și eu știam la fel: YR-FKA nu mai este apt de zbor. Altfel, la cât de mult zboară celalalte 3 aeronave active din flotă, cu siguranță ar fi zburat și acesta.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Maestre, bine zis a avut. In ziua de azi daca ai sa verifici pe net, ai sa constati ca in flota apar decat cele doua F100, A319, si nu in ultimul rand reintoarcerea lui B733. Daca ala apartinut flotei in trecut, si de 2 ani este isorie, nu mai are rost sa vorbesti de el atata timp cat nici nu mai apare in flota. In rest povesti....
activ sau nu, Fokkerul respectiv e încă proprietatea Carpatair, restul sunt povești.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Firma respectivă s-a ocupat de el pentru a fi adus de la Belavia și tot ei l-au pus și se ocupă de vânzarea sa.
 
In continuare YR-ABA zboara pentru Air Baltic iar ,cel de-al doilea A319 care va intra in flota se pare ca este HB-JOG ,ex chair , 14,3 ani , Y150.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Cele 4 avo (doua A319 și două F100) operează astăzi curse și produc bani..
Anul trecut Carpatair a fost cea mai profitabila companie aeriană din RO, înregistrând un profit net de 18,7 mil.lei la o cifră de afaceri de 85,7 mil.lei.
Și pe Carpatair Fligths Services au realizat aproape 1 mil.lei profit.
 
  • 👍
Reactions: 7 users