[CLJ] Discutii generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Feb 13, 2012
2,204
1,185
153
61
Cluj
www.aviatiacivilacluj.wordpress.com
OEiuoUE.png


"Mengelaus" said:
Cu prima ocazie cand prind 5 minute :)

Atatea Taroame ai , amice? Ti-as dori la mai multe , dar cum stiu noua politica Tarom tare mi-e frica sa nu fie invers !
 
Nu chiar, de fapt nu prea am...si pasagerii si-ar dori! Tot ceata si aeronave defecte...combinatia nu e prea buna :)
 
"Mengelaus" said:
Nu chiar, de fapt nu prea am...si pasagerii si-ar dori! Tot ceata si aeronave defecte...combinatia nu e prea buna :)

Intrebarea mea era un [pic retorica si cu "bataie" mai lunga. VIE mai are viata ? Ca eu auzeam ca.....mai bine tac ! Inteleg ca FRA l-ati "salvat" cu c/s cu AF .
 
Fix invers. Adica sper ca nu-s eu nebun dar FRA isi da ultima suflare si VIE "merge" bine merci.

P.s Pana nu vad hartia de anulare FRA nu cred, dar se pare ca altii au vazut-o deja...stampilata si parafata. v ???
 
Chiar daca pare zbor de conexiune , cred ca nu e tocmai asa si tocmai se deschide o oportunitate pentru Frankfurt Hahn (HHN). Ca o fi Wizz sau "altii"...vedem in scurt timp.
Scuze.....e offtopic. Zsolt , poti muta la CLJ airport news :)
 
Topic "spart, redenumit si mutat.
 
Astazi m-am mai interesat prin stanga-dreapta, unii spuneau ca se mai incearca salvarea lui dar nu prea sunt sanse. In schimb se vorbeste de o cursa noua, dar momentan e la stadiul de zvon asa ca n-are rost sa dezvolt.
 
"Mengelaus" said:
Astazi m-am mai interesat prin stanga-dreapta, unii spuneau ca se mai incearca salvarea lui dar nu prea sunt sanse. In schimb se vorbeste de o cursa noua, dar momentan e la stadiul de zvon asa ca n-are rost sa dezvolt.

Lamureste-ma , ramane 305/6 OTP-FRA si dispare doar CLJ , sau se anuleaza de tot ?
Cursa noua.....alta decat AMS nu vad care ar fi.

Despre FRA...daca pierd sloturi la FRA..sunt....ma opresc aici !
 
Sincer nu m-a interesat mai departe de faptul ca CLJ ramane fara FRA. Dar daca stam sa ne gandim ca aproape tot timpul pax de la Clj erau mai multi decat cei de pe Otp, banuiesc ca-l anuleaza de tot. Nu vad cum ar putea umple avionul doar de acolo.
 
"Mengelaus" said:
Sincer nu m-a interesat mai departe de faptul ca CLJ ramane fara FRA. Dar daca stam sa ne gandim ca aproape tot timpul pax de la Clj erau mai multi decat cei de pe Otp, banuiesc ca-l anuleaza de tot. Nu vad cum ar putea umple avionul doar de acolo.

O sa imi pornesc eu avinul de pe balcon si facem noi cursa asta !
Lasand gluma la o parte , FRA si VIE (in ordine inversa) au fost cele mai vechi destinatii externe de pe CLJ ale Tarom ! Le ingroapa si pe astea !
De zici ca nu mai zboara nimeni !
Sa il vad eu pe fraierul ala care care va zbura CLJ-FRA via OTP ! Eu cred ca acolo la Tarom e cineva pe invers . Si nu ma gandesc la preferinte , ci la felul in care ii merg sinapsele. Cred ca merg invers , de la bine la rau. Sau nu , de la rau la mai rau !
 
Deci eu serios nu pot intelege atitudinea asta...
Daca statistic avionul se umple mai mult de la CLJ, cum naiba sa inchizi cursa. Eu ar trebuie sa ma duc la OTP cu ei, ca mai apoi sa ma intorc inapoi (cum ar veni).
Oamenii astia nu stiu ca in general drumul mai scurt e mai ieftin? :)
Cel mai probabil prefera sa ma duca pe mine de la CLJ la OTP pentru ca sa mai platesc si un transfer intern. Asa daca e direct zborul, nu mai belesc niste bani de pe carca mea...
Si evident, daca renunta la sloturi de FRA, sunt niste....care este :D.
Daca da cumva cel de sus si vedem zbor direct de AMS sau poate de CDG eu dau de baut :)).
 
Pfaaii, m-am trezit visand la un spotting la Ams, dupa ce am zburat cu Taromul pana acolo. Intr-adevar, ar fi foarte fain.
 
Offtopic, vineri sunt la AMS la pozat :)
Onopic:
Sunt chiar curios ce pregateste ROT la CLJ si care sunt cauzele - oficial.
 
Am vazut draftul. Din 24 mar ro305/306 ramane doar OTP-FRA-OTP. Si n-am vazut nici o alta modificare din CLJ in afara de anularea FRA.
 
"Mengelaus" said:
Am vazut draftul. Din 24 mar ro305/306 ramane doar OTP-FRA-OTP. Si n-am vazut nici o alta modificare din CLJ in afara de anularea FRA.

Urmeaza anulare totala .
Nu am nici un dubiu ca fara "ajutor de stat" , Tarom era de multa vreme istorie.
As vrea sa aud vreodata o persoana de decizie care sa stea fata in fata cu mine si sa imi spuna ce si cum gandeste. Cred ca as pleca dupa 30 de sec.
Revin cu un citat : "Noi avem cursa de Budapesta , cum sa nu avem? Prin OTP". Am mai pomenit acest citat , il reiau acuma ca e de actualitate . Apartine unui Taromist. Din Cluj , ca sa nu aveti iluzii..... :mad:
 
"CalinCLJ" said:
Revin cu un citat : "Noi avem cursa de Budapesta , cum sa nu avem? Prin OTP". Am mai pomenit acest citat , il reiau acuma ca e de actualitate . Apartine unui Taromist. Din Cluj , ca sa nu aveti iluzii..... :mad:

Am in cap doi oameni care puteau spune asa ceva...
 
Da ... e trist ca iar revenim la tema centralismului ...

Într-adevar Tarom vede doar OTP. Daca pentru IAS sau mai e cât de cât plauzibil, pentru celelalte centre mai mari ale României daca le luam în ordinea volumului de pasageri pe 2011 (TSR, CLJ, BCM, SBZ, TGM si OMR) practic Taromul nu ofera legaturi utile acolo unde cererea este cea mai mare, adica în statele UE.
 
Titlu: Ryanair, aşteptată cu trei rute pe aeroportul clujean
Sursa: http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/ryanair-asteptata-cu-trei-rute-pe-aeroportul-clujean--85322.html
Autor: Cosmina Fernoaga
Data:29 februarie 2012

Continut:

Varianta ca Ryanair să aleagă Aeroportul Târgu-Mureş nu a dispărut, însă preşedintele Consiliului Judeţean (CJ), Alin Tişe, atrage atenţia că reprezentanţii companiei sunt conştienţi de faptul că la Mureş vor întâmpina concurenţa acerbă a WizzAir. Acest lucru ar însemna că una din cele două companii ar trebui să plece oricum. În principiu, Ryanair vrea să opereze pe Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca, spune Tişe, dar aşteaptă o ofertă cât mai avantajoasă cu privire la taxele de aeroport.

În maxim două săptămâni se va ajunge la o concluzie, a transmis Tişe, urmând ca ulterior compania low-cost să demareze un studiu pentru a opta pentru cele trei rute pe care va opera. Preşedintele CJ, Alin Tişe, a readus în discuţie lipsa de corectitudine din partea administraţiei judeţene Mureş, care subvenţionează din fonduri proprii activitatea aeroportului subordonat. Pentru că beneficiază de fonduri publice, aeroportul din Mureş îşi permite să aplice taxe foarte joase, de sub 1 euro pe pasager, atrăgând astfel, într-un mod neconcurenţial, companiile aeriene. Ultima companie curtată, Ryanair, s-a arătat interesată să vină să opereze pe aeroportul din Cluj-Napoca, însă, în acelaşi timp, este atrasă şi de taxele foarte ieftine practicate pe Aeroportul Târgu-Mureş.

Preşedintele CJ Cluj, Alin Tişe, apreciază că Ryanair va opta totuşi pentru aeroportul clujean. "Adevărul este că, în cazul în care Ryanair va pleca spre Mureş, acolo ar întâmpina concurenţa unei alte companii low-cost. Este vorba despre Wizz Air, care, de asemenea, nu cred că ar fi mulţumită să vină Ryanair, deci una dintre ele ar trebui să plece oricum", a spus Tişe.

El a explicat că în prezent se poartă negocieri cu reprezentanţii Ryanair şi că în două săptămâni ar urma să se ajungă la un consens. "Ce pot să spun este că ne aflăm în negocieri şi că Ryanair aşteaptă ca noi să le facem o ofertă în privinţa taxelor aeroportuare. Analizăm ce posibilităţi avem şi sper ca în două săptămâni să ajungem la un consens", a precizat Tişe. În cazul în care Ryanair va opta să vină la Cluj-Napoca, se va realiza un studiu pentru alegerea rutelor pe care ar urma să opereze. "Deocamdată, nu putem oferi detalii legat de rutele pe care ar urma să opereze Ryanair. Ei vor lua o decizie, în funcţie de ce va arăta studiul pe care îl vor face, desigur, la înţelegere şi cu aeroportul clujean", a afirmat Tişe. Aeroportul clujean încearcă să obţină un aviz de la Comisia Europeană, pentru mai multe rute aeriene, astfel încât să poată atrage companii aeriene low-cost în condiţii mult mai avantajoase.

Cel mai haios este citatul de mai jos, aia daca e citat si nu inventie :D Dar orice ar fi e grav oricum, cineva nu stie ca Wizz opereaza si de la Cluj :)

"Adevărul este că, în cazul în care Ryanair va pleca spre Mureş, acolo ar întâmpina concurenţa unei alte companii low-cost. Este vorba despre Wizz Air, care, de asemenea, nu cred că ar fi mulţumită să vină Ryanair, deci una dintre ele ar trebui să plece oricum"