Lucrarile pentru noua pista

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Deci s-a renuntat si la "preciie"...... ce frumos..... CAT I .... bine ca au fost investiti bani.....
 
"adymartianul" said:
Lasa naiba ca ala il pun si dupa. Conteaza ca au terminat ce era mai greu, pista

Ai fost macar odata la Cluj? Sa vezi cum sta ceata pe la noi? In 98 cand mi-am luat permisul am condus aproape in fiecare zi de scoala pe ceata si eram in August...... Toamna se da liber la inversiune si o face tot mai des ..... anul asta am fost baftosi pana acuma dar..... maine dimineata poate sa fie o ceata sa o tai cu toporul...... azi dimineata a fost.....

Si conform legilor "fizicii" in Romania sa fi convins ca nu o sa il mai vezi...... Exemplu, am avut un accident de masina acu 8-9 ani si in toata tarasenia am lovit un semn de intersectie cu drum fara prioritate...... drumul cu prioritate este prezent, drumul fara este prezent dar semnul...... probabil este tot in curtea unde l-am pus cu localnicii dupa accident..... asa si cu precizia..... odata plecata este buna dusa .......
 
Publicata in premiera, o prima imagine de ieri, 11 octombrie 2013, in survolul noii piste 07/25.
In partea dreapta, la gard, poate fi deslusit Raduq, la locul nostru preferat, undeva la mijlocul pistei cred ca se mai afla inca Petru in plina activitate, iar langa mine, la mansa, Sergiu ;)
Nice Cessna, nice!




P.S. Urmeaza multe altele, dar editarile merg incredibil de greu pe notebook.
 
"user" said:
... In 98 cand mi-am luat permisul am condus aproape in fiecare zi de scoala pe ceata si eram in August......

Come on..... zilnic ceata in August ? Sa nu exageram acolo unde nu e cazul ! Sigur nu erau emotiile condusului care "incetosau" privirea? :) No offence !!!!
 
Exagerarea e bine venita pentru a intelege cum e cu ceata la ap clj. Degeaba ai pista noua daca nu ai ce face cu ea. De multe ori s-a intamplat sa fie ceata doar pe platforma si pista si in rest soare si frumos, de nu ne credea nimeni cand le spuneam.
 
Exagerarea e exagerare, oricum ai lua-o ! Din nou, no offence dar nu trebuie propagata.
Stim cu totii de situatia speciala a aeroportului, dar de aici pana la a sugera ideea ca pista noua e degeaba, e cale lunga.
 
Deci capatul dinspre 25 nu va fi omologat pentru aterizari in forma actuala. Asta da sperante ca intr-adevar sa se continue proiectul de mutare a Somesului si implicit de prelungire a pistei.
 
Si toate avioanele vor face ditamai backtrackul ??? Sau va fi realizata o cale de legatura inspre capatul 25 cu vechea pista ? Daca da care e orizontul pentru aceasta lucrare ?
 
Gresit.
Acel X este acolo pentru ca pista este inchisa. Trebuie sa apara si in capatul lui 07 asa ceva.
Fundatie moale? :)
 
Cum zice si Zsolt, orice X pe pista inseamna ca e inchisa din ambele directii. Cand se va deschide, X-ul va disparea, chiar daca se va zbura doar pe o directie.
 
Pai balizajul se vede chiar in poza, cu galben. 60m displaced threshold nu e capatul lumii. Se vede la pagina 20a, vor fi marcati cu "chevrons" galbene, deci nu vor putea fi folositi nici la decolare nici la aterizare.
 
Credeam ca e arhi-cunoscuta problema gardului alb la capat de 08 si 26 pe CLJ.
Ne deranja la fotografiat. Acum il scot. Cum s-ar zice: prea tarziu!!!





 
Tot e bine ca nu face araturi de toamna :) Puteau si ei sa puna iarba pe zonele adiacente noii piste cu ceva vreme inainte, arata tare trist asa.