În timp ce aeroporturile vecine Burgas și Varna sub administrarea Fraport, duduie... la noi duduie Dezmăţ pe bani publici. Aeroportul Constanței, condus de oamenii de la Apă-canal
Last edited:
Deci inca nu a renuntat la proiectul "Air Constanta".Încercăm să ne pregătim pentru sezonul viitor, avem o altă strategie cu un operator local, o să vedem ce putem face ca să facem destinațiile cele mai bune de pe Constanța.
Vedeti ,unii nu m-au crezut cand am anuntat asta aici,in premiera mondiala,de 1 aprilie :‚‚Avem încă tratative cu Tarom-ul pentru a introduce Timișoara, Oradea, Baia Mare pentru anul acesta, deoacere Blu Air-ul a scos baza de pe Constanța.
... Blue Air ,dupa infuzia de capital nemteasca, a achizitionat subsidiara de charter a Bulgaria Air ,Bul Air (LB /BVL).
Profitand ca ambele opereaza 737 ,cele doua companii, BLUE AIR si BUL AIR ,vor fi unificate sub denumirea de BLU AIR .
Sediul companiei va ramane la Bucuresti ,insa aeronavele foste YR vor fi reinmatriculate pe LZ ,inmatricularea pe Bulgaria fiind mai ieftina.
ch aviation :Bul Air bought by a Romanian company
În cadrul întâlnirilor, delegația aeroportului a dus discuțiile la o finalitate relevantă pentru deschiderea / redeschiderea unor rute în perioada 2019 – 2020.
Mentionam, dintre acestea, discutiile cu reprezentanții Aeroportului Bergamo referitoare la reintroducerea cursei Milano – Constanţa, având în vedere cererile pasagerilor pentru acestă destinație și pe cele cu reprezentanții Aeroportului Memmingen, referitoare la cursa Munchen – Constanța. Discuții avansate s-au purtat cu două companii aeriene importante care și-au manifestat interesul pentru deschiderea de noi rute în anul 2020.
Se anunta multe curse noi din tara spre Constanta: ,,În contextul în care se discută tot mai mult despre încurajarea turismului intern, Tarom vrea să introducă mai multe curse noi, între oraşele mari. 'Sunt iniţiative să se lege litoralul cu alte oraşe mari”,
Am scris acum aproape doi ani de ce o astfel de initiativa nu e fezabila. Probabil ca solutia propusa de dl Barbu e efectiv in lipsa de ceva mai bun. All in all, pana la sfarsitul sezonului vor fi doar niste bani arsi in plus si degeaba, asta daca nu se va inceta operarea rutelor din 15 august din lipsa de load factor decent.A venit unul mai istetz si a zis ... se apropie sezonul pe Litoralul Romanesc, hai sa nu parcam ATR-urile ci sa le zburam din toate "Orasele Majore" catre Constanta ... si impachetam intreaga oferta intr-o lozinca de patriotism national, "Facem totul pentru Salvarea Turismului intern Romanesc".
din bani Europeni
Litoralul romanesc nu e complet nefrecventabil, cu conditia să stii unde mergi. Mai sunt si plaje fara zeci de kg de chistoace pe kilometrul pătrat, fără capace de bere si altele la fel. Dar repet, dacă te duci cu lectia nefacută ti-o iei grav. Maxim.Si eu ma gandesc cu scarba la plajele din Mamaia pe care altadata le iubeam. Nearate ,necernute,pline de chistoace si capace de bere, umplute cu sezlonguri cu saltele slinoase. Arata ca un depozit de mobila de plastic ,fara nici o legatura cu natura.
Ajutor de stat ca să ... ? Ca să ce?Ajutorul de stat este platit din bani de la bugetul statului roman.