2017 a fost cel mai bun an din istoria Grupului Lufthansa, load factor-ul pe cele un milion de zboruri operate fiind, la nivelul Grupului, de 80,9%.
Anul trecut, Lufhansa, Austrian si Swiss au primit la bord 97,4 milioane de pasageri, cu 6,8% mai mult decat in 2016. Load factor-ul a fost cu 2,1 puncte procentuale mai mare, ajungand la 81,1% pentru cele 3 companii.
VIDEO / Pasager pe primul zbor comercial operat de Lufthansa cu A350.
In decembrie, companiile aeriene din Lufthansa Group au primit la bord aproape 9,3 milioane de pasageri, o crestere de 19,9% fata de noiembrie. Vanzarile au crescut cu 15,9%, iar gradul de ocupare a fost de 78,9% (+1,1 puncte procentuale fata de decembrie 2016). Tot in decembrie, Lufthansa, SWISS si Austrian au transportat 7 milioane de pasageri (+7,4% fata de decembrie 2016). Vanzarile celor 3 operatori au crescut cu 5,8% fata de ultima luna din 2016, iar load factor-ul a urcat la 78,7%. Ramanem la luna decembrie si spunem ca 4,7 milioane de pasageri au ales Lufthansa (+7,3% fata de decembrie 2016), timp ce LH a fost preferata, in 2017, de 66,2 milioane de pasageri (+6,1% fata de 2016).
VIDEO / Cu Airbus A350-900 Lufthansa intre Munchen si Budapesta.
Operatorii Point-to-Point din LH Group (Eurowings, Germanwings si Brussels Airlines) au primit la bordul avioanelor 2,4 milioane de pasageri in decembrie. Dintre acestia, 2,1 milioane au fost pe zboruri scurt-curier si 251.000 au zburat lung-curier. Fata de 2016, aceasta reprezinta o crestere de 80.3%. Capacitatea in decembrie 2017 a fost cu 107,2% mai mare decat in decembrie 2016, vanzarile crescand cu 113%. A rezultat astfel un load factor marit cu 2,2 puncte procentuale, pana la 79,4%. Anul trecut, Eurowings, Germanwings si Brussels Airlines au transportat 32,6 milioane de pasageri, cu 77% mai mult decat in 2016. Load factor-ul a fost de 79,9%.
Continue reading...
Anul trecut, Lufhansa, Austrian si Swiss au primit la bord 97,4 milioane de pasageri, cu 6,8% mai mult decat in 2016. Load factor-ul a fost cu 2,1 puncte procentuale mai mare, ajungand la 81,1% pentru cele 3 companii.
VIDEO / Pasager pe primul zbor comercial operat de Lufthansa cu A350.
In decembrie, companiile aeriene din Lufthansa Group au primit la bord aproape 9,3 milioane de pasageri, o crestere de 19,9% fata de noiembrie. Vanzarile au crescut cu 15,9%, iar gradul de ocupare a fost de 78,9% (+1,1 puncte procentuale fata de decembrie 2016). Tot in decembrie, Lufthansa, SWISS si Austrian au transportat 7 milioane de pasageri (+7,4% fata de decembrie 2016). Vanzarile celor 3 operatori au crescut cu 5,8% fata de ultima luna din 2016, iar load factor-ul a urcat la 78,7%. Ramanem la luna decembrie si spunem ca 4,7 milioane de pasageri au ales Lufthansa (+7,3% fata de decembrie 2016), timp ce LH a fost preferata, in 2017, de 66,2 milioane de pasageri (+6,1% fata de 2016).
VIDEO / Cu Airbus A350-900 Lufthansa intre Munchen si Budapesta.
Operatorii Point-to-Point din LH Group (Eurowings, Germanwings si Brussels Airlines) au primit la bordul avioanelor 2,4 milioane de pasageri in decembrie. Dintre acestia, 2,1 milioane au fost pe zboruri scurt-curier si 251.000 au zburat lung-curier. Fata de 2016, aceasta reprezinta o crestere de 80.3%. Capacitatea in decembrie 2017 a fost cu 107,2% mai mare decat in decembrie 2016, vanzarile crescand cu 113%. A rezultat astfel un load factor marit cu 2,2 puncte procentuale, pana la 79,4%. Anul trecut, Eurowings, Germanwings si Brussels Airlines au transportat 32,6 milioane de pasageri, cu 77% mai mult decat in 2016. Load factor-ul a fost de 79,9%.
Continue reading...