Rusia & China vor semna in oct14 un memorandum pentru dezvoltarea in comun a unui long-hauler.
Rusia & Iran sint in discutii avansate pentru instalarea in Iran a unei linii de productie de TU204 (nu stiu cum o sa faca, deoarece P&W detin parte din proprietatea intelectuala a motoarelor...).
Rusia va lansa in 2016 medium-haulerul MC21/Yak242 - la care are deja 150 comenzi.
Rusia va ajunge sa produca 50 SSJ pe an din 2015 incolo.
Rusii detin si o cheie importanta a asamblajului de aparate occidentale: au o imensa capacitate de productie a pieselor din titan - la preturi competitive. in medie, 40% din titanul unui Boeing & 60% din titanul unui Airbus (la Embraer este 100%) vin din ... Rusia...
Dinamizarea industriei aeronautice locale poate sa vada pretul acestui material crescind - pentru clientii occidentali (ceea ce le va penaliza eficienta productiva)...
Productia de aparate rusesti risca sa erodeze cota de piata ale lui Airbus & Boeing pe piata locala si in tarile in curs de dezvoltare...
Avem uneori tendinta sa minimizam concurenta ruseasca, pe baze emotionale - dar au capacitatea tehnica sa scoata produse care sa constituie o amenintare pentru A & B.
Marile necunoscute sint:
- resursele financiare, pe termen lung, necesare dezvoltarii programelor;
- type-certification EASA / FAA;
- sustenabilitatea efortului de marketing;
- capacitatea de-a oferi programe after-sales competitive ...
Sa nu uitam ca rusii au o optica de jucator de sah - deci stiu sa dezvolte strategii..,
Timpul ne va spune!
Rusia & Iran sint in discutii avansate pentru instalarea in Iran a unei linii de productie de TU204 (nu stiu cum o sa faca, deoarece P&W detin parte din proprietatea intelectuala a motoarelor...).
Rusia va lansa in 2016 medium-haulerul MC21/Yak242 - la care are deja 150 comenzi.
Rusia va ajunge sa produca 50 SSJ pe an din 2015 incolo.
Rusii detin si o cheie importanta a asamblajului de aparate occidentale: au o imensa capacitate de productie a pieselor din titan - la preturi competitive. in medie, 40% din titanul unui Boeing & 60% din titanul unui Airbus (la Embraer este 100%) vin din ... Rusia...
Dinamizarea industriei aeronautice locale poate sa vada pretul acestui material crescind - pentru clientii occidentali (ceea ce le va penaliza eficienta productiva)...
Productia de aparate rusesti risca sa erodeze cota de piata ale lui Airbus & Boeing pe piata locala si in tarile in curs de dezvoltare...
Avem uneori tendinta sa minimizam concurenta ruseasca, pe baze emotionale - dar au capacitatea tehnica sa scoata produse care sa constituie o amenintare pentru A & B.
Marile necunoscute sint:
- resursele financiare, pe termen lung, necesare dezvoltarii programelor;
- type-certification EASA / FAA;
- sustenabilitatea efortului de marketing;
- capacitatea de-a oferi programe after-sales competitive ...
Sa nu uitam ca rusii au o optica de jucator de sah - deci stiu sa dezvolte strategii..,
Timpul ne va spune!
Last edited by a moderator: