E o optiune personala si nu se poate scoate o regula din chestia asta, subsemnatul de exemplu nu pleaca la o calatorie de 2 - 3 zile fara un bagaj de minimum 10 - 15 kg la el. Fiecare cu obiceiurile luiEu zbor cu LH si *Alliance spataminal si foarte rar am nevoie de bagaj la cala, care e inutil la calatorii de 1-3 zile.
Nu exista un sfarsit previzibil al companiilor legacy, dupa cum nu exista un sfarsit previzibil al companiilor low cost. Dupa cum spuneam in alta parte, e doar un sfarsit al unui model de business anume, care nu mai corespunde timpurilor actuale. In mod sigur si companiile legacy si cele low cost vor lua ce e mai bun in ambele lumi pentru a construi un model hibrid al produsului oferit.Apropo de ce ziceam in threadul Tarom despre mancare la bord, bagaje de mana si sfarsitul companiilor legacy. Czech Airlines introduce pachetul Value care este doar zbor de la A la B cu bagaj de mana. Fara mancare inclusa si fara bagaj de cala. Cine vrea extraoptiunile astea, le plateste.
Nu chiar. CRL e cam la aceeasi distanta de Bruxelles ca si Malpensa de Milano si există planuri de construire a unei legaturi feroviare si de atragere de curse long-haul.Singura problemă a exemplului Wizz e aeroportul de destinaţie![]()
Observ ca in ultumul timp, CSA opereaza cursele de OTP cu ATR, iar conform FR24, ieri OK803/4 de OTP a fost operat au ATR 42.. as fi curios sa aflu cati bani au pierdut pe cursadin cate vad, se pare ca Tarom are acum mult mai multi Pax pe OTP-PRG decat CSA