Dan Air - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
SI YR-NTS zboara tot pentru BLA . A si intrat astazi in paine cu zbor spre VLC cu cod de BLA.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Dupa aproape o luna (26 iul) de cand se defectase , A321 ,YR-NTS, a inceput sa miste ,tocmai decoland acum de pe OTP.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Dupa aproape o luna (26 iul) de cand se defectase , A321 ,YR-NTS, a inceput sa miste ,tocmai decoland acum de pe OTP.
A avut bird-strike în 26JUL, duminică seara nu avea 'nose cone'


UMrqw
 
  • 👍
Reactions: 3 users
JOC nu mai zboară pentru BLA. A321 se întoarce la compania de leasing. În schimb mai iau cel puțin trei A320.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
O decizie foarte ok. Atat livery si denumirea initiala Just Us erau neinspirate.
Intre 1953 si 1992 a activat Dan-Air ,o mare companie britanica cu nume asemanator.
Pe vechiul/actualul site a JOC nu apare nimic modificat iar noul site,cum observa si boardingpass nu fuctioneaza inca.

 
  • 👍
Reactions: 1 user
Logo-ul e asemanator cu cel al fostei DAC Air. Lupul dacic, dar acum scoate putin limba
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Salut. YR-URS zboara prin Nigeria pentru Arik Air fiind bazat pe aeroportul din Lagos.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Se misca si 330-ul:

Airbus A330​
-343​
497​
YR-​
Dan Air​
delivery 21feb22 DRS-ISL, LN-reg, no titl, basic SAS cs​
ex LN-RKH​
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Imi cer scuze n-am stiut. Puteti sa stergeti postarea mea care este in plus, eu nu mai pot edita. Multumesc !
 
Nu prea inteleg chestia asta cu rebranduirea. Inca din octombrie anul trecut aveau un avion vopsit in noile culori si...atat.

A trecut jumatate de an si pe siteul vechi, just-us.aero, business as usual ,fara nici o referire la noul brand. Iar la noua adresa, danair.aero,inca nu locuieste nimeni, doar e rezervat .
 
Dan Air a receptionat azi inca o aeronava Airbus 320. Aeronava este deja colantata in logo-ul Dan Air dar cu vechea inregistrare de la IndiGo. VT-INY
 
Inca din octombrie anul trecut aveau un avion vopsit in noile culori si...atat.
Apropo. Nu sunt vopsite. Totul merge pe folie. Vine avionul alb, dupa care se lipeste colantul cu logo-ul si reg. Cand se termina jmecheria se da colantul jos si tot asa. Prea putine companii isi permit o vopsire completa a aeronavei sau un livery mai sofisticat, mai ales in Romania. Acum 7 ani, un Rj-85 costa 30-35 mii de euro sa fie vopsit. In ziua de azi un Airbus sau Boeing 737 duce spre 100k, depinde de schema de vopsire. Nu multe hangare au posibilitati de vopsire completa a aeronavelor, plus ca, clientul nu este dispus sa plateasca pentru asta. Rareori care mai vopsesc carcasele motoarelor. O spun din experienta proprie nu din burta. Si o carcasa de motor costa cateva mii de lei bune.
 
Dan Air a receptionat azi inca o aeronava Airbus 320.
nici VTINY, nici VTINX, nici SX-SOF (YR-DSE) sau cele două A330 nu sunt recepționate, ele încă sunt la compania de leasing, iar JOC le va recepționa doar după ce sunt gata toate lucrările la ele ;)
 
Buna seara,
Aeronava a sosit , astazi 27.04.2022, de la Amann la Craiova.
IGO900*OJAI092003382022-04-27 12:58A320VTIN*
 
In ce sens din experiență proprie ?
Am lucrat si lucrez in domeniu. Multumit ? :)
nici VTINY, nici VTINX, nici SX-SOF (YR-DSE) sau cele două A330 nu sunt recepționate, ele încă sunt la compania de leasing, iar JOC le va recepționa doar după ce sunt gata toate lucrările la ele ;)
Nu stiu ce intelegeti dvs. prin expresia "inca sunt la compania de leasing". Unul deja este inscris pe Romania deja, iar un altul a venit cu vechiul reg provizoriu pentru a putea zbura. Deci, doua aeronave A320 deja sunt in "curtea" proprietarului sa zic asa. Deci mai repet intrebarea. :) Cum sunt inca la compania de leasing daca ele sunt deja in curtea proprietarului si unul deja este inmatriculat dupa vechiul reg. Just Us, iar 2-lea urmeaza sa i se schimbe regul precedent cu unul romanesc.
 
Cel înmatriculat în România (YR-DSE) nu e încă înmatriculat ci are doar înmatricularea rezervată.

Așa cum ziceam, cele trei A320 și două A330 chiar dacă au înmatriculări rezervate cu YR, în unele cazuri și aplicate, ele încă sunt în administrarea companiei de leasing, Dan Air nu are acces la ele și nu le-a recepționat.

Abia când le recepționează vor intra sub AOC-ul său și tot atunci începe să curgă la plată leasingul.

Dar dacă ai lucrat/lucrezi în domeniu cu siguranță cunoști astfel de lucruri.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
@dexter , aeronavele sunt la operator in momentul in care sunt trecute in AOC. In 8.04 (cea mai noua listare), aeronavele de care zici NU erau in AOC JUST US.
Pe de alta parte, afirmatia ta referitoare la "schema de vopsire" in Romania e riscanta. Hai sa vedem, cine "doar colanteaza" in Romania?