A avut bird-strike în 26JUL, duminică seara nu avea 'nose cone'Dupa aproape o luna (26 iul) de cand se defectase , A321 ,YR-NTS, a inceput sa miste ,tocmai decoland acum de pe OTP.
Apropo. Nu sunt vopsite. Totul merge pe folie. Vine avionul alb, dupa care se lipeste colantul cu logo-ul si reg. Cand se termina jmecheria se da colantul jos si tot asa. Prea putine companii isi permit o vopsire completa a aeronavei sau un livery mai sofisticat, mai ales in Romania. Acum 7 ani, un Rj-85 costa 30-35 mii de euro sa fie vopsit. In ziua de azi un Airbus sau Boeing 737 duce spre 100k, depinde de schema de vopsire. Nu multe hangare au posibilitati de vopsire completa a aeronavelor, plus ca, clientul nu este dispus sa plateasca pentru asta. Rareori care mai vopsesc carcasele motoarelor. O spun din experienta proprie nu din burta. Si o carcasa de motor costa cateva mii de lei bune.Inca din octombrie anul trecut aveau un avion vopsit in noile culori si...atat.
In ce sens din experiență proprie ?O spun din experienta proprie
nici VTINY, nici VTINX, nici SX-SOF (YR-DSE) sau cele două A330 nu sunt recepționate, ele încă sunt la compania de leasing, iar JOC le va recepționa doar după ce sunt gata toate lucrările la eleDan Air a receptionat azi inca o aeronava Airbus 320.
Am lucrat si lucrez in domeniu. Multumit ?In ce sens din experiență proprie ?
Nu stiu ce intelegeti dvs. prin expresia "inca sunt la compania de leasing". Unul deja este inscris pe Romania deja, iar un altul a venit cu vechiul reg provizoriu pentru a putea zbura. Deci, doua aeronave A320 deja sunt in "curtea" proprietarului sa zic asa. Deci mai repet intrebarea.nici VTINY, nici VTINX, nici SX-SOF (YR-DSE) sau cele două A330 nu sunt recepționate, ele încă sunt la compania de leasing, iar JOC le va recepționa doar după ce sunt gata toate lucrările la ele![]()