• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Dan Air (-/JOC)

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Caline, in Romania nu plea sunt conditii si oameni de vopsire completa la aeronave
Iar vorbim discutii. Eu te intrebam de companii aeriene, nu de "prestatorii de vopsire". Tarom le are vopsite, Blue Air la fel, Carpatair si Hisky la fel.
Ai un "talent" de a rastalmaci tot ce spun altii... ceva de groaza!
Cat priveste atitudinea ta de "gogu", o sa incerc ultima data sa iti explic: poti avea orice parere vrei, DACA este o parere, o opinie care sa aduca un grad de informare suplimentar pentru ceilalti membri. Numai ca, vezi tu, la "frustratii" de noi mai conteaza si exprimarea, tonul, abordarea.
Uite, ar fi un bun inceput, ca tot spui ca "esti in domeniu" sa ne explici cum sta treaba cu vopsirea/colantarea, cu date, exemple, costuri. Documentate, nu ca "parere personala". Asta ar aduce un plus de informare si cu siguranta ar fi apreciat... Poti?
 
  • 👍
Reactions: 2 users

dexter

Banned
Caline, in Romania nu plea sunt conditii si oameni de vopsire completa la aeronave. Stim bine pe unde se fac acestea. Va spun eu pe unde, la Ostrava in cea mai mare parte, mai este prin Olanda la Maastricht, in Irlanda la Shannon plus in partea asiatica Israel, etc. Chiar te-as ruga sa te informezi cand au vopsit aia la Romaero ultima data un avion complet, sau oriunde vrei tu in Romania. Toate vin vopsite din afara, si aici se mai face cate un mic detaliu sau logo. Faptul ca se vopseste un stabilizator vertical sau carcasele motoarelor nu inseamna asa mare lucru, nu-i tot una cu vopsirea completa a aeronavei. Si da, se foloseste colant, in genul foliei auto, din care se aplica logo-ul si alte desene. Daca vrei detaliem pe subiectul asta.

Uite, ar fi un bun inceput, ca tot spui ca "esti in domeniu" sa ne explici cum sta treaba cu vopsirea/colantarea, cu date, exemple, costuri. Documentate, nu ca "parere personala". Asta ar aduce un plus de informare si cu siguranta ar fi apreciat... Poti?
Eu nu am contestat ca nu sunt si unele avioane vopsite, dar nu facute in Romania, vezi exemplele date de mine mai sus. Legat de ce am zis eu asa este. Aaaaa, tu vrei sa iti arat documentul, factura cum se zice. Eu am spus ce este, nu parere personala sau ce cred eu. Si face-ti abstractie de aeronavele care au sosit direct din fabrici vopsite in schemele companiilor vezi Blue Air sau Tarom. Cat despre Hisky, iti spun ca au fost facute la Ostrava, unde se fac 80% dintre aeronave, in special Airbus, exceptand pe cele care vin vopsite in fabrica franceza/germana de la Toulouse sau Hamburg. Eu astept sa va informati sa imi spuneti cand sa vopsit un avion complet in Romania fie el si alb complet.
 
Last edited by a moderator:
  • 🤣
Reactions: 1 users

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Prea putine companii isi permit o vopsire completa a aeronavei sau un livery mai sofisticat, mai ales in Romania
Prietene, de aici plecam. Ca "prea putine companii". restul e invartitul subiectului in jurul cozii.
Da, stim, Tarom a primit aeronavele vopsite de la Toulouse, Blue Air de la Seattle, Hisky a vopsit la Ostrava (ca si A319 al Carpatair). Cu alte cuvinte cam toate VOPSESC, nu colanteaza. QED
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
BLA ,si-a vopsit chiar la Baneasa, in trecut, cateva aeronave.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

dexter

Banned
Caline, eu cred ca n-ai inteles sau nu vrei sa intelegi ce am spus eu. Eu cred ca am fost destul de clar in ce am spus. Discutia a plecat de la astia de se tot brenduiesc prin Romania. Colegu in postarile anterioare zicea ca au avion vopsit de anul trecut si nu fac nimic concret. Eu am spus ca nu este nici o vopsea, este doar un colant cu numele firmei si un desen pe un avion alb. Eu vorbeam de astia din Romania, si am si mentionat asta dar se pare ca nu ai inteles, semn ca in Romania nu se vopsesc avioane complete doar partial, am si dat exemple de parti vopsite. Avioanele complete se vopsesc in locatiile europene si nu numai de mine mentionate anterior. Am si spus sa faci abstractie de locatiile mentionate. Ma refeream strict la Romania. Chiar si la Romaero unde mai are si Blue Air hangar de mentenanta, nu se vopsesc avioane complet, si doar partial, sau anumite componente. Ca tot facea air06 referire la Blue Air ca vopseste avioane la Romaero, tin sa il informez ca a vopsit partial, nu complet aeronave. Sa nu uitam ca unele avioane din flota au fost albe, iar la Romaero sa vopsit doar pe jumatate fuzelajul cu albastru plus motoare si stabilizator. De aici si faza astora din Romania care cumpara avioane de pe nu stiu unde in nu stiu ce culori, le trimit la Ostrava sau prin alte parti cand este vorba de vopsire totala, asa cum fac firmele astea de se rebrenduiesc din 2 in 2 ani sau firme fantoma infintate si dispar fara sa faca nimic. Ia un avion alb vopsit in afara, si vine in Romania la Romaero sau Craiova sa le puna astia folie cu logo si desene pe ele. Avionul are un ciclu de vopsire, suporta cateva vopsiri pana ajunge sa nu mai suporte greutatea vopselei si trebuie decapat si curatat pana la metal, cea ce nu se face prin Romania. Acum intelegi ce spun ? Sper ca de data asta ai inteles :)
 

Disconnected

Well-Known Member
Atât la Romaero cât și la Dedalus se vopsesc avioane complet.

Din nou, documentează-te mai bine că deseori aberezi.
 

dexter

Banned
Atentat la Limba Română
Atât la Romaero cât și la Dedalus se vopsesc avioane complet.

Din nou, documentează-te mai bine că deseori aberezi.
Fac pariu cu tine pe case, masini si tot ce ai daca te tine. Ca sa iti raspund cu aceasi metoda, iti spun ca bati campii aiurea tu. Dedalus a vopsit o singura data doua Rj85, dar cu oameni adusi din afara firmei. Plus de asta in Craiova nu exista hangar mare incat sa incapa un A320 sau un B737 pentru decapare/vopsire. Mergi la Dedalus, sa vezi ca aia baga un Boeing sau Airbus in hangar pana la stabilizator, curul ramane afara. Si dupa cativa ani au facut un fel de cupola in afara hangarului din plexiglas ca sa nu-i mai ploua in gat cand lucreaza pe la stabilizatoare. Dedalus nu avea om sa vopseasca doua carcase de motoare, a apelat la niste vopsitori ai fabricii de avioane, se se vaietau ca le-a luat 10 milioane pentru fiecare motor. Despre ce vorbim ? Cel care trebuie sa se documeteze esti tu, ca vrei sa te bati cu pumnul in piept ca stii, dar in final habar nu ai. Intereseaza-te sa vezi ca ce spun eu e adevarat. Si hai sa iti mai zic ceva. Poate sti ca in anii trecuti au fost doua avioane Hercules C130 ale marocului la RK, sti cine le-a vopsit palea ? Nu sti ca n-ai de unde. Iti spun eu, au venit vopsitori din Israel. Ca sa vopsesti niste avioane iti trebuie autorizatii, si sa ai oameni specializati pentru asa ceva, sau pe reparatii, licente daca ma intelegi ce zic. Hai sa o lasam balta ca, cu voi "autostiutorii" de tot nu se pune nimeni. Succes !!
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Fac pariu cu tine pe case, masini si tot ce ai daca te tine. Ca sa iti raspund cu aceasi metoda, iti spun ca bati campii aiurea tu. Dedalus a vopsit o singura data doua Rj85, dar cu oameni adusi din afara firmei. Plus de asta in Craiova nu exista hangar mare incat sa incapa un A320 sau un B737 pentru decapare/vopsire. Mergi la Dedalus, sa vezi ca aia baga un Boeing sau Airbus in hangar pana la stabilizator, curul ramane afara. Si dupa cativa ani au facut un fel de cupola in afara hangarului din plexiglas ca sa nu-i mai ploua in gat cand lucreaza pe la stabilizatoare. Dedalus nu avea om sa vopseasca doua carcase de motoare, a apelat la niste vopsitori ai fabricii de avioane, se se vaietau ca le-a luat 10 milioane pentru fiecare motor. Despre ce vorbim ? Cel care trebuie sa se documeteze esti tu, ca vrei sa te bati cu pumnul in piept ca stii, dar in final habar nu ai. Intereseaza-te sa vezi ca ce spun eu e adevarat. Si hai sa iti mai zic ceva. Poate sti ca in anii trecuti au fost doua avioane Hercules C130 ale marocului la RK, sti cine le-a vopsit palea ? Nu sti ca n-ai de unde. Iti spun eu, au venit vopsitori din Israel. Ca sa vopsesti niste avioane iti trebuie autorizatii, si sa ai oameni specializati pentru asa ceva, sau pe reparatii, licente daca ma intelegi ce zic. Hai sa o lasam balta ca, cu voi "autostiutorii" de tot nu se pune nimeni. Succes !!

De vaitat ,se vaita limba romana . Boldarile in rosu imi apartin. Continutul ,din fericire,nu.

Uite,cam asa ar fi trebuit sa arate postarea ta ,ca sa nu fie tip @dexter . Nu ma refer la veridicitatea afirmatiilor tale.
Dedalus a vopsit o singura data doua Rj85, dar cu oameni adusi din afara firmei.
In Craiova nu exista hangar mare incat sa incapa un A320 sau un B737 pentru decapare/vopsire. La Dedalus baga un Boeing sau Airbus in hangar pana la stabilizator, in rest ramane afara. Si dupa cativa ani au facut un fel de cupola in afara hangarului din plexiglas, ca sa nu-i mai ploua cand lucreaza pe la stabilizatoare. Dedalus nu avea om sa vopseasca doua carcase de motoare, au apelat la niste vopsitori ai fabricii de avioane, se vaitau ca le-a luat 10 milioane pentru fiecare motor.
Poate stii ca, in anii trecuti, au fost doua avioane Hercules C130 ale Marocului la RK . Au venit vopsitori din Israel. Ca sa vopsesti niste avioane iti trebuie autorizatii, si sa ai oameni specializati pentru asa ceva, sau pe reparatii, licente .
 
Last edited:

dexter

Banned
Sa fi sanatos cu boldarile tale ! Cand nu mai aveti argumete de contrat, incepeti cu altele tot sa atacati omul. :)
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Multa sanatate si tie !

Reciteste ce ai scris ,vezi si cum te rugam noi sa postezi, pentru ca avem unele standarde la care nu vrem sa renuntam si ... decizi daca iti place, si esti confortabil sa continui cu noi.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

dexter

Banned
Dan Air pregateste A319 YR-URS pentru o escapada prin Olanda. Cel mai probabil o sa zboare pentru Transavia dupa callsign TRA078/HV78 dupa o escapada de doua saptamani la Riga zburand pentru Air Baltic.
 
  • 👍
Reactions: 1 users

alex

Well-Known Member
Premium Member
Buna di,ineata,
YR URS opereaza si in acest weekend zboruri pentru Transavia.
A plecat ieri, dupa amiaza, spre Amsterdam si a operat un zbor spre Alicante.
Astazi, pana la aceasta ora, opereaza un zbor spre /de la Zakynthos.


14 May 2022
Zakynthos (ZTH)Amsterdam (AMS)HV509410:5513:15Estimated departure 11:40 Play
14 May 2022Amsterdam (AMS)Zakynthos (ZTH)HV509306:0007:2310:10Delayed 11:06 KML CSV Live
13 May 2022Alicante (ALC)Amsterdam (AMS)HV61462:1322:0501:1700:50Landed 03:29 KML CSV Play
13 May 2022Amsterdam (AMS)Alicante (ALC)HV61452:2118:3521:3621:15Landed 23:57 KML CSV Play
13 May 2022Craiova (CRA)Amsterdam (AMS)HV762:3116:3018:3918:03Landed 20:09 KML CSV Play
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
@Disconnected , tu numesti compania "Dan Air, fostă Just Us Air" dar ,in AOC a ramas trecut numele initial. site-ul,la fel, este pe just us ,nici o miscare in lansarea danair.aero ,nu crezi ca e posibil sa se fi renuntat la rebranduire? Sau amanat pe durata nedeterminata?
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
JOC a inceput modificarea siteului, probabil va fi updatat cu noua identitate.

 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Maine ,la aproximativ ora 6 ,conform cronometrului de pe site ,acesta va fi relansat acesta in noua identitate Dan Air.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Top