Dan Air - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Buna seara,
Aeronava YR DES, A320, a Dan Air, opereaza zboruri de repatriere, in locul Blue Air, in aceasta seara.
Ruta este: Bucuresti - Zakynthos- Rhodos Bucuresti.
Ora de plecare, din OTP, 19:45 iar sosirea la 02:55.
In Rhodos este oprire tehnica, fara debarcare pasageri.
Printre acesti turisti se afla si 13 Craioveni!
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Din 10 septembrie YR-DSE opereaza curse pt Wizz pe baza din Cluj.

De ce nu scot din Ucraina cele 4 avo blocate acolo, ci prefera să împrumute de la alții....probabil încă mai au probleme și cu personalul navigant.
 
Acelasi boardingpass sustine ca vor lansa si din OTP 12 rute, in aceeasi maniera (1/7). Destinatiile comune ar fi in aceeasi zi, mai putin BUD care e in zile diferite ( OTP-BUD sambata, iar Brasov-BUD marti si duminica).

Mai jos ,destinatiile cum apar in articol:

București – Barcelona – București (în fiecare marți);
București – Beirut – București (în fiecare luni și sâmbătă)
București – Berlin – București (în fiecare miercuri)
București – Bruxelles – București (în fiecare miercuri);
București – Budapesta – București (în fiecare sâmbătă);
București – Londra LGW – București (în fiecare vineri);
București – Milano LIN – București (în fiecare luni);
București – Munchen – București (în fiecare sâmbătă);
București – Nuremberg – București (în fiecare joi);
București – Roma FCO – București (în fiecare vineri);
București – Stuttgart – București (în fiecare joi);
București – Tel Aviv – București (în fiecare duminică)

BEY pare interesant ,ROT are tarife destul de mari pe ruta.
Ma repet,ciudata abordarea 1/w . Se vrea prudenta dar ,greu sa reusesti cu jumatati de masura. Oricum,le doresc succes!
 
  • 👍
Reactions: 1 user
@AIR06 sa fim realisti, atata timp cat va folosi o frecventa pe saptamana avioanele alea vor fi goale. Parca am un deja vu cu aceasta companie, se numeste FlyRomania. Cand o companie noua care nu a operat macar un zbor frecvent pe o ruta, vine si anunta zeci de rute cu frecvente reduse la un zbor pe saptamana, increderea ar trebui sa tinda spre 0. Cea mai credibila noua companie poti spune ca este Air Connect, nicidecum DanAir.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Eu stau si ma gandesc cum e aia Brasov-Budapesta 2W? Inteleg ca e secuimea aproape, dar...
Cat despre zboruri cu frecventa de 1/saptamana (indiferent de destinatie) mi-e greu sa cred ca pot fi fezabile. E posibil sa fie un mic "entuziasm" de inceput, dar daca ma uit si la destinatii... hmmm...
 
O logica a rotatiilor ar fi :
LUNI : OTP - LIN - BRV - LIN - OTP - BEY - OTP
MARTI : OTP - BCN - BRV - BUD - BRV - BCN - OTP
MIERCURI : OTP - BRU - BRV - BRU - OTP
JOI : OTP - NUE - BRV - NUE - OTP - STR - BRV - STR - OTP
VINERI : OTP - LGW - BRV - LGW - OTP - FCO - OTP
SAMBATA : OTP - BUD - OTP - MUC - BRV - MUC - OTP
DUMINICA : OTP - TLV - OTP / BRV - BUD - BRV (aici ar trebui repozitionare OTP BRV OTP)
 
  • 👍
Reactions: 1 users
O companie de genul ăsta nu face un studiu când se lansează?
Sunt unii care devin peste noapte manageri și gata, știu exact cum să lanseze plan de Business, campanii de marketing și rute în premieră?

E frustrant, pentru că au de unde învăța de pe piață. Iar un profil al pasagerului român nu e așa greu de realizat în ziua de azi.

Un amărât de sondaj de opinie costă câteva mii de euro cu o companie locală/regională, dacă nu ai mari pretenții. Sau te duci la firmele de autocare pe ruta Brașov-Otopeni și întrebi încotro zboară oamenii ăia și cât de des.

Și mai e ceva: forumuri, bloguri și articole de specialitate nu citește nimeni?
Păi numai dacă stai să iei la puricat forumul ăsta, ajungi după câteva zile să ai cunoștințe serioase despre piață și alte mecanisme care îți pot fi de mare folos.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Sunt unii care devin peste noapte manageri și gata, știu exact cum să lanseze plan de Business, campanii de marketing și rute în premieră?
Da. Categoric stiu ceea ce le trebuie sa stie, dovada numarul mic de start up-uri care chiar reusesc sa ramana pe piata.
 
Interesanta lipsa de imaginatie a acestor start up-uri. Totul e: "ne luam un A320" si incercam sa ii copiem pe WZZ sau RYR. Ma rog, doar ca la un CASK triplu, probabil. Si asta pe o piata low-yield. Pana la urma, mai isteti au fost cei de la Hisky care au combinat banii siguri din chartere, cu operare semnificativa pe KIV (unde concurenta e de aceeasi factura cu ei), asezonata cu cateva rute high yield din OTP, CLJ si IAS. Doar ca nu e loc pt toti de asa ceva...
Piata 80-120 seats ( Q400 sau E-jets) ramane una neabordata, desi cred ca pot fi posibilitati atat pe OTP, cat si pe piata ex-OTP unde "pampa si la orice ora da' sa fie ieftin", desi ramane majoritar, nu reprezinta totalitatea fluxurilor potentiale.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
Piața de Q400 este abordată deja de catre Air Connect și este o mișcare foarte buna dar ,intradevar , companii gen FlyLili mai bine ar fi abordat optiunea E-jets.
Inca nu inteleg de ce Air Connect nu se muta pe BBU in loc de OTP, tinant cont ca a disparut oportunitatea de a fi un feeder pentru cursele externe ale BLA. Ar fi avut un mare atu.

In privinta Dan Air nu stiu in viitor ce procentaj din afacere vor sa fie ACMI si cat curse regulate. Pentru ACMI da,optiunea A320 pare ok. Modelul lor de curse regulate ar fi trebuit insa nu sa incerce sa concureze WZZ,pentru ca nu se poate ,ci usor,spre legacy , mai putine rute ,frecvente mai mari. Si,poate ceva nisa ,cum facea BLA.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Inca nu inteleg de ce Air Connect nu se muta pe BBU in loc de OTP
La evenimentul de lansare/prezentare de la Baia Mare, reprezentantii Air Connect au fost intrebati daca iau in calcul operarea spre Baneasa.

Raspuns: "Luam in calcul, dar sunt multe implicatii la nivel tehnic/operational pe care trebuie sa le analizam.Momentan toate zborurile le avem programate de la Otopeni,dar Baneasa ramane in analiza noastra."
 
  • 👍
Reactions: 2 users

Până vine WZZ-ul cu 10 euro/segment.
 
  • 👍
Reactions: 1 user