Pentru al doilea an consecutiv, Delta (membru SkyTeam) s-a impus in clasamentul FlightGlobal al celor mai punctuale companii aeriene din lume.
86,09% din zborurile Delta operate anul trecut au ajuns la timp. Pe locul 2 s-a clasat Qatar Airways (85,88%), podiumul On-Time Performance Awards fiind completat de KLM (85,04%). Pentru ca un zbor sa fie considerat “la timp”, acesta trebuie sa soseasca la poarta cu cel mult 14 minute si 59 de secunde intarziere fata de ora programata. In premiera pentru acest clasament in ultimii 10 ani, categoria “Low cost” a fost castigata de Azul si Iberia Express, care au inregistrat acelasi procentaj al zborurilor sosite la timp: 86,47%. Pentru realizarea clasamentului On-Time Performance Awards (OPS), FlightGlobal a luat in considerare peste 120.000 de zboruri zilnice si date legate de zboruri in timp real de la peste 600 de surse din intreaga lume.
Continue reading...
86,09% din zborurile Delta operate anul trecut au ajuns la timp. Pe locul 2 s-a clasat Qatar Airways (85,88%), podiumul On-Time Performance Awards fiind completat de KLM (85,04%). Pentru ca un zbor sa fie considerat “la timp”, acesta trebuie sa soseasca la poarta cu cel mult 14 minute si 59 de secunde intarziere fata de ora programata. In premiera pentru acest clasament in ultimii 10 ani, categoria “Low cost” a fost castigata de Azul si Iberia Express, care au inregistrat acelasi procentaj al zborurilor sosite la timp: 86,47%. Pentru realizarea clasamentului On-Time Performance Awards (OPS), FlightGlobal a luat in considerare peste 120.000 de zboruri zilnice si date legate de zboruri in timp real de la peste 600 de surse din intreaga lume.
Continue reading...